סימני החג: השירים שמזכירים לנו את ראש השנה. Fotolia

סימני החג: השירים שמזכירים לנו את ראש השנה

ערב ראש השנה יחול ממש בסוף השבוע הקרוב ובו נחגוג כולנו את השנה העברית החדשה. אמנם יש סגר, אך זה ממש לא מה שיעצור אותנו מלשמוע מוזיקה שמזכירה לנו את החג. אספנו בשבילכם היום בדיוק את השירים המתאימים!

שנת תשפ״א כבר ממש בפתח, ויריית הפתיחה היא כמובן ערב ראש השנה. את החג השנה בשל וירוס הקורונה נחגוג כולנו עם המשפחות הגרעיניות שלנו בלבד. לקראת החג, הרכבנו בשבילכם פלייליסט שירים, אשר כל אחד מהם מזכיר סימן אחר של ראש השנה. בזמן שאנחנו לבושים לבן וחגיגי, נאחל לכם שנהיה לראש ולא לזנב ושיהיו לכולנו התחלות חדשות ומוצלחות!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דודו אהרון - ירוק ודבש

אחד המנהגים הבולטים של ראש השנה הוא כמובן התפוח בדבש (יאמי!). השיר "ירוק ודבש" של דודו אהרון יצא לפי ארבע שנים, אותו כתב דודו עצמו יחד עם עדי כבירי, והלחין יחד עם נאור סינוטני. איזה כיף שהגיע ראש השנה שנותן לנו להיזכר בשיר היפה הזה ועושה לנו מתוק בלב. בא לנו עכשיו תפוח ירוק בתוך דבש. אנחנו לא רוצים לחכות עד יום שישי!

 

הכל איתך דבש - משה פרץ

עוד שיר שיצא לפני כמעט שנתיים וגם הוא מתקשר לנו לראש השנה בעקבות הדבש, הוא השיר "הכל איתך דבש" של משה פרץ. השיר יצא לפני כשנתיים, ועל המילים והלחן אחראיים נוי פדלון ורובי פאייר. בואו נקווה כולנו שבדיוק כמו בשיר - השנה החדשה תהיה כולה דבש!

 

דני רובס - משהו חדש מתחיל

שנת תשפ"א נמצאת רגע לפני ההתחלה, ואין דבר יותר מרגש מהתחלות חדשות. במיוחד לאור החודשים האחרונים שעוברים עלינו, אנחנו מייחלים להתחלה חדשה טובה יותר ולשנה שתיראה הרבה יותר טובה מקודמתה. השיר ״משהו חדש מתחיל״ של דני רובס מלווה אותנו כבר שנים נותן לנו מעט תקווה במיוחד עכשיו. את השיר הלחין רובס וכתבה אילאיל תמר. אנחנו יותר מבטוחים שגם עוד שנים רבות השיר יהיה סמל להתחלות חדשות!

הפרויקט של רביבו - התחלה חדשה

עוד שיר שמסמל התחלות הוא השיר "התחלה חדשה" של הפרויקט של רביבו, שיצא לפני יותר משבע שנים. את השיר כתב יונתן שם אור והלחין יהונתן יוני נמרי וזהו השיר הראשון מתוך האלבום השני שלהם. אין ספק שהפרויקט של רביבו תמיד יודעים להרים לנו את האווירה וגורמים לנו להיות הכי אופטימיים שיש לגבי ההתחלה החדשה שקרבה ובאה.


שרית חדד - תצא לי מהראש

אז איך אומרים... שנהיה לראש ולא לזנב? אם כך, בחרנו להכניס לרשימה את השיר ״תצא לי מהראש״ של שרית חדד. השיר של חדד יצא לפני כמעט שנתיים, והאחראיים עליו הם צמד המוכשרים תמר יהלומי ויונתן קלימי. השיר זכה להצלחה רבה וגם הגיע לראשי המצעדים ולגמרי בצדק. כנראה שעכשיו השיר כל היום לא יצא לנו מהראש! (טוב, אולי קצת נסחפנו עם המשחקי מילים).

 

אביתר בנאי - יפה כלבנה

אמנם השיר ״יפה כלבנה״ של אביתר בנאי הוא בכלל שיר לחתונות ולחופות, אך אנחנו לגמרי מצליחים לעשות את הקישור אל ראש השנה. בערב ראש השנה החגיגי כולנו לובשים לבן ונערכים לקראת השנה החדשה שמתחילה בדף לבן ונקי. אם אפשר שגם הקורונה תימחק מהדף, אנחנו לגמרי נשמח - וכך נפתח לגמרי דף לבן וחלק!

 
תגיות
תגובות