סיכומוזיקלי: משפחת ספיר מאוחדת ונסרין קדרי עושה שמח. אינסטגרם (nasrinkadry@), יוטיוב

סיכומוזיקלי: משפחת ספיר מאוחדת ונסרין קדרי עושה שמח

איזה כיף, שוב הגיע יום שישי! והאמת - אנחנו מחכים לו בכל שבוע מחדש רק בשביל שנוכל להביא לכם כמו בכל שבוע את כל החידושים שקרו במוזיקה הישראלית. והפעם: המשפחה האהובה עלינו בשיר חדש וקיצי, עידן בקשי מרגש, נסרין שתמיד מקפיצה והזמרת שטסה לדובאי

סופ"ש של חג סוכות לפנינו, וכמה שאנחנו אוהבים את החג הזה. אמנם השנה ניאלץ לחגוג אותו בלי אושפיזין, אך כן אפשר לפתוח את החג עם מוזיקה טובה. אז מי הזמרים שחיממו לנו את האווירה לפי סוכות?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

משפחת ספיר - קיץ

המשפחה הכי מתוקה והכי אהובה עלינו ביוטיוב (ובכלל!) היא ללא ספק משפחת ספיר. הפעם הם בשיר חדש בשם ״קיץ״, והאמת שהם רק עושים לנו חשק שהקיץ ימשך כמה שיותר! לשיר כמובן מצורף גם קליפ שהשחקנים הראשיים בו הם לא אחרים מאשר אלין ואלרועי ספיר. השיר היה אמור לצאת לפני כמה חודשים, אך צילומי הקליפ נדחו בעקבות פציעה של שירן. העיקר שבסוף הכל הסתדר וקיבלנו את השיר הכיפי הזה!

לסיכום: משפחה מהחלומות

 

נסרין קדרי ועופר ניסים - Hubby

אם יש מישהי שיודעת להרים, זו חד משמעית נסרין קדרי. השבוע שחררה קדרי סינגל בשם ״Hubby” יחד עם עופר ניסים, שכתבה והלחינה מאיה סימן טוב. קדרי פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כי בגלל התקופה אין לה בכלל מצב רוח להוציא שירים, אך בגלל שאין מסיבות ואין הופעות היא רצתה שבכל זאת נוכל להרים מהבית. האמת שלגמרי עבד לה, ואנחנו עפים על זה!

לסיכום: מלכת ההרמות

 

רוי סופר - לא יכול לישון

זוכרים אותו מהתכנית ״סוואגרז״? אז קבלו אותו שוב, רק הפעם בגרסת המוזיקאי. רוי סופר שחרר השבוע את השיר הראשון שלו, אותו כתב, הלחין והפיק בעצמו. השיר נקרא ״לא יכול לישון״, ואם אתם שואלים אותנו הוא נשמע כמו להיט שיכול להיכנס בשניות לכל המצעדים הכי גדולים. אנחנו כבר הוספנו לפלייליסט, ולדעתנו מדובר בכוכב הפופ הגדול הבא של ישראל, זכרו מי אמר את זה קודם.

לסיכום: הלהיט הגדול הבא

 

דיאנה גולבי - אין כלום

קודם כל נפתח במילה אחת - וואו! אבל וואו ענק! כבר עשור מאז שדיאנה גולבי פרצה לחיינו כאשר התמודדה וזכתה בתכנית ״כוכב נולד״, ונראה כי גם עשור אחרי גולבי פשוט בשיא שלה. את השיר ״אין כלום״ כתבה והלחינה בעצמה, ואחראית על העיבוד יחד עם עופר מאירי (שנמצא גם על ההפקה המוזיקלית). השיר מזכיר לנו כמה התגעגענו אליה, והוא כל כך שונה מהנוף של השירים אותם אנו רגילים לשמוע. איזה כיף שסוף סוף יש כזה.

לסיכום: חייבים לשמוע עוד כאלה

 

רינת בר - יאללה ביי אני נוסעת לדובאי

עכשיו כשזה באמת אפשרי, למה לא להוציא על זה שיר? הזמרת רינת בר לקחה את נושא הטיסות לדובאי ושחררה השבוע את הסינגל ״יאללה ביי אני נוסעת לדובאי״ שכתבה והלחינה בעצמה, ואלי אדרי על העיבוד וההפקה המוזיקלית. הסינגל משקף לגמרי את הסגנון המוזיקלי של בר, ואפילו עושה לנו חשק להצטרף אליה לדובאי. קצב כיפי ומרים שגורם לנו לקום מהספה ולרקוד. כמה שורות בערבית, ונוצר שיר מדליק בטירוף.

לסיכום: יש לך כרטיס גם בשבילנו?

 

 שיר בלעיש - גלים

זמרת צעירה וחדשה בתעשייה שלנו אך נשמעת מקצועית לגמרי, אז כדאי שתתחילו לשנן, כי יש לנו תחושה ששיר בלעיש לגמרי כאן כדי להישאר. השבוע שחררה בלעיש את סינגל הבכורה שלה ״גלים״ שכתב והלחין היוצר המוכשר אלון פרץ (שאחראי על להיטים רבים ביניהם שירים של דודו אהרון, אייל גולן וליאור נרקיס). לשיר יש קול רך שאפשר להאזין לו שעות. היא רק בת 18 אבל אנחנו בטוחים שעוד נשמע עליה רבות.

לסיכום: שיר מרגש

 

שווה האזנה

עידן בקשי - אל תעזבי ידיים (קאבר)

הזמר עידן בקשי הספיק להביא לנו עד כה בקריירה שלו להיטים שגרפו אחריהם מיליוני צפיות. השבוע מפרסם בקשי בחשבון האינסטגרם שלו קאבר לאחד מהשירים הכי גדולים בשנה האחרונה - ״אל תעזבי ידיים״ של עקיבא. עידן לקח את השיר למקום שלו וביצע אותו בצורה מרגשת שפשוט פותחת לנו את הלב. אהבנו לגמרי.

 מצדה - שבורי לב (קאבר)

אחת הזמרות האהובות עלינו היא מצדה איש ימיני, זוכת הריאליטי ״אביב או אייל״. מאז שזכתה הספיקה לשחרר סינגלים מצליחים במיוחד, אך הפעם היא מפרסמת קאבר לשיר החדש של חנן בן ארי - ״שבורי לב״. כל כך מיוחדת עם קסם שמתפרץ לכל עבר, אי אפשר שלא להתאהב. אנחנו מבטיחים שהביצוע הזה יעשה לכם את הסופש.

 

תגובות