סיכומוזיקלי: נסרין גדולה מהחיים ועדן חסון מרגש. צילום: עמית שאטו

סיכומוזיקלי: נסרין גדולה מהחיים ועדן חסון מרגש

אנחנו נמצאים ממש עכשיו בשמחת תורה, ואם כבר שמחה - מה יותר משמח ממוזיקה ושירים חדשים? גם הפעם כמו בכל שישי הכנו לכם רשימה של המוזיקה הישראלית החדשה של השבוע. והפעם: רמי ומשי קליינשטיין בדואט שובה לב, וכרקוקלי בקאבר לעדן חסון

אנחנו בתקופה עמוסה של חגים, אך זה לא יעצור את האמנים הישראלים מלעבוד קשה גם בחגים ולהוציא בשבילנו שירים חדשים שרק יעשו לנו טוב על הלב ועל האוזן. ברשימה שלנו השבוע נסרין קדרי בשיר מרגש, מושיקו מור בעוד להיט, ועדן חסון בגרסה אקוסטית ללהיט הענק שלו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נסרין קדרי - תמיד תזכור (עמותת ״גדולים מהחיים״)

השבוע שחררה הזמרת נסרין קדרי סינגל חדש בשיתוף עם עמותת ״גדולים מהחיים״, עמותה למען ילדים חולי סרטן. את השיר ״תמיד תזכור״ כתב נעם חורב והלחין אלדד כהן, ועל ההפקה המוזיקלית אחראי אלון פרץ. לשיר מצורף גם קליפ כאשר משתתפיו הם ילדים הנלחמים במחלת הסרטן, ואין ספק שאף אחד לא יכול להישאר אדיש כשצופים בו יחד עם השיר. השיר קורא לכל מאזיניו לתרום לעמותת גדולים מהחיים, ואנחנו חושבים שאין יותר מתאימה מנסרין להוביל קמפיין שכזה.

לסיכום: הכי מרגש ששמענו

 

מושיקו מור - יפה שלי

יש שיגידו שהזמר מושיקו מור הוא פשוט מכונת להיטים, והאמת? אנחנו לגמרי מסכימים. הפעם זה השיר ״יפה שלי״ שכתבו והלחינו לו דודו אהרון ואבי אוחיון. בתור ילד, מושיקו מור אהב מאוד לשמוע את שיריו של דודו אהרון, ושיתוף הפעולה הזה מהווה סגירת מעגל עבורו. השיר הוא בלדה שקטה ומרגשת ושונה לגמרי מהסינגל הקודם של מור שיצא לפני כחודש וחצי. אנחנו חושבים שהסגנון לגמרי מחמיא לו, וחייבים כבר לשמוע עוד מהסוג הזה.

לסיכום: מפציץ כרגיל

 

 נועם גרוס - לעוף

האוזן הישראלית מחפשת כל הזמן קולות חדשים ומיוחדים להתמכר אליהם ולהתאהב בהם, והפעם מצאנו אחד כזה. תתחילו לשנן את השם נועם גרוס, כי לנו יש תחושה חזקה שאנחנו הולכים לשמוע אותו עוד המון. גרוס בת ה-25 היא בוגרת בית הספר ״רימון״ למוזיקה ועוסקת במקצוע כבר המון שנים, אך השבוע משחררת לראשונה סינגל משלה בשם ״לעוף״. את הסינגל כתב והלחין כפיר צפריר, ועל ההפקה אופיר מלול. אהבנו מאוד ומחכים לשמוע את הסינגלים הבאים.

לסיכום: עפים על זה!

 

 און ימי - מחפשים אותה

עוד שם יחסית חדש שהולך להיות הדבר החם הבא הוא און ימי. הסינגל ״מחפשים אותה״ יצא רק השבוע וכבר הספיק לגרוף כמעט 300 אלך צפיות (!). מדובר בשיר כיפי ומקפיץ שרק עושה חשק לקום ולרקוד, וכמובן שגם אי אפשר להתעלם מהקול המיוחד של הזמרת. אהבנו את הסטייל ואת הגרוב שהיא מביאה איתה, ואפשר לומר שהתמכרנו כבר משמיעה ראשונה. אצלנו בפלייליסט קלללל!

לסיכום: מרים לנו את מצב הרוח

סיגל אמסלם - בלי חרטה

זמרת חדשה שגילינו השבוע היא סיגל אמסלם, שמשחררת סינגל ראשון בשם ״בלי חרטה״. את השיר כתבה והלחינה אמסלם עצמה, ושביט נוי על העיבוד וההפקה המוזיקלית. סיגל מספרת כי הסינגל יצא השבוע אך הוקלט לפני שנתיים, ופשוט לא יצא כיוון שלא הרגישה שלמה איתו באותה תקופה. אנחנו לגמרי שמחים שעכשיו השיר כן יצא, ועוד יותר שמחים שיצא לנו להיתקל בו. אהבנו ומאחלים ים של הצלחה.

לסיכום: כישרון ענק

 

שווה האזנה

עדן חסון בגרסה אקוסטית ל״סיבובים״

את הסינגל ״סיבובים״ שהפיק סתיו בגר שחרר עדן חסון לפני שלושה חודשים. מאז הספיק הסינגל להפוך ללהיט ענק עם קרוב ל-10 מיליון צפיות ביוטיוב, וזה רק עולה מיום ליום. השבוע פרסם חסון בשעה קטנה של הלילה גרסה אקוסטית ללהיט בחשבון האינסטגרם שלו. האמת שהגרסה הזו משתווה למקור ואף מתעלה עליה, וגורמת לנו להקשיב לשיר בצורה אחרת. מתים לשמוע גרסה מלאה!

הדואט של רמי ומשי קליינשטיין

האבא והבת הכי מוכשרים בתעשיית המוזיקה הישראלית (ובכלל!) הם ללא ספק רמי ומשי קליינשטיין. אחרי ששחררה את הסינגל ״קחי לך״ יחד עם אמה ריטה, הפעם מגיע אלינו שיתוף פעולה דווקא עם אבא - רמי קליינשטיין. השבוע פרסמו השניים קאבר ללהיט הענק “Shallow” של ליידי גאגא ובראדלי קופר. אנחנו התמכרנו מהצליל הראשון, ואנחנו לגמרי מאוהבים בקאבר הקסום הזה.

כרקוקלי בקאבר למרגי

האחיות המוכשרות טלי ולירון כרקוקלי פשוט יודעות להפתיע אותנו בכל פעם מחדש. לאחר ששחררו לפני חודשיים את הסינגל ״פרפרים״ שהפך ללהיט, מביאות אלינו השבוע קאבר שלהן לשיר ״לא יוצא למסיבות״ של מרגי. הקולות של השתיים כרגיל משתלבים בצורה מדהימה, והן לגמרי לקחו את השיר למקום שלהן. כרגיל עושות לנו את הסופש, אין עליהן!

 




תגובות