סיכומוזיקלי: כוכבת "המירוץ" בסינגל ראשון ויובל דיין בסדרת נוער. אור דנון

סיכומוזיקלי: כוכבת "המירוץ" בסינגל ראשון ויובל דיין בסדרת נוער

עוד שבוע הגיע לסיומו ועוד סיכומוזיקלי מיוחד לפתיחת סוף השובע. הפעם: שלומי שבת חוזר הביתה, כוכבת "המירוץ למיליון" בסינגל ראשון וקטריקס במחווה רומנטית לבת זוגו

השבוע הגיעה אלינו כמות גדולה של מוזיקה חדשה וכמה שזה כיף ומשמח! רק בתחילת השבוע השתחררו מעט הגבלות הסגר, אך אנחנו כבר חושבים על העתיד ותוהים מתי יחזרו גם ההופעות? עד אז, הצלחנו לסכם במיוחד עבורכם את המוזיקה הכי טובה שיצאה בשבוע האחרון, משלומי שבת דרך יובל דיין ועד כוכבות "בית הספר למוסיקה". קחו אוזניות, כמה רגעים של כיף לפני שבת ותהנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שלומי שבת וחברים - בוא הביתה

קשה היה שלא לשמוע על הזמר שלומי שבת שחלה בקורונה, אבל הכי משמח היה לשמוע שממש היום, בדיוק כשם השיר, הוא חזר הביתה. השבוע הוציא שבת סינגל חדש בשם "בוא הביתה", אותו מבצע יחד עם משפחתו - אחותו לאה שבת וילדיו המוזיקליים אביהו ומנור שבת. השיר גרם להרבה עניין בקרב הקהל ובעיקר ריגש את כל מי שהאזין לו, מכיוון שלאחר שחלה, הפך פתאום השיר לאפילו יותר רלוונטי. אם עוד לא יצא לכם לשמוע, זה לגמרי הזמן.

לסיכום: אין על משפחת שבת

 

יובל דיין - השמיים שומרים

איך אנחנו אוהבים את הקול הטהור והמלאכי של יובל דיין ועוד יותר אנחנו אוהבים כשהיא משחררת שירים חדשים. השבוע שחררה דיין סינגל חדש בשם ״השמיים שומרים״ שכתבה דנה שץ, הלחין מאור תיתון והפיק גיא מנטש (חצי מהצמד גיא ויהל). השיר לגמרי משקף את הקו המוזיקלי של הזמרת והיא ממשיכה באותה הרכות שאנחנו רגילים לראות ממנה בדרך כלל. האמת? דווקא הרכות היא העוצמה הכי גדולה שלה ואנחנו הכי נהנים להתרגש ממנה בכל פעם מחדש. אגב, מדובר בשיר הנושא של סדרת הנוער החדשה והמפתיעה - "בת השוטר".

לסיכום: לא מפסיקה להפתיע

 

שקד פרדו - חצים

שקד כיכבה לא מזמן על המסכים שלנו כאשר הייתה פיינליסטית ב"בית הספר למוסיקה", והנה סוף סוף הגיע אלינו השבוע הסינגל הראשון שלה - "חיצים". על הכתיבה וההלחנה שלו אחראיים בן יהודאי וערן קאשי, שנמצא גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית. לשיר יש קצב מגניב לגמרי והוא מדגיש את היכולות הווקאליות המיוחדות שיש לפרדו. כמעט בלתי נתפש שהיא אפילו לא בת 11 וכבר נשמעת ככה. לא יכולים לחכות כבר לשמוע מה היא תביא איתה בסינגלים הבאים.

לסיכום: קטנה אבל גדולה!

 

אליס - שאקו שאקו

בימים אלו כובשת את המסך שלנו אליס, המתמודדת החזקה בתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", יחד עם בן זוגה. לצד שידור התכנית עובדת אליס על המוזיקה שלה והשבוע שחררה את סינגל הבכורה שלה - "שאקו שאקו". את השיר כתבה היא עצמה יחד עם רון ביטון וגם הלחינה עם ליאור אברמוב. השיר הוא בסגנון אפרו-ביט, שבארץ עדיין לא יצא לנו לשמוע הרבה ממנו. אנחנו הכי בטוחים שאליס תהיה זו שמביאה את האפרו-ביט לאוזני הקהל הישראלי בצורה משמעותית יותר.

לסיכום: הכי גרובית שיש!

 

בר ודולב - נפילה חופשית

בר אלפנדרי ודולב פרנקל הם שני אמנים שבחרו להשמיע את הקול שלהם באמצעות המוזיקה וביטאו את כל הכאב, הכעס, היאוש והתסכול דרך שיר חדש. את השיר ״נפילה חופשית״ שיצא השבוע כתבו והלחינו כאמור בר ודולב. על ההפקה המוזיקלית אחראי אלון פרץ. זהו השיר המשותף הראשון של השניים אחרי שהספיקו לשחרר כבר לא מעט שירים בנפרד והם לגמרי מוכיחים בשיר הזה שהם שילוב מנצח.

לסיכום: חזקים ביחד!

 

 נאדה - אין מזל

ממש אתמול שחרר נאדה (נדב יהושע) את הסינגל השלישי שלו בשם "אין מזל". את השיר כתב נאדה עצמו וגם הלחין יחד עם אור צבי ותומר כץ. בשיר מתוארות כמה סיטואציות בהן, מה לעשות, לא תמיד יש לכולנו מזל - למשל כשנתקעת הזאת בפינה של השולחן או כשמטפטפת השקית של הזבל (תודו שזה קרה לכולכם). לסינגל יש את הקצב הכי מרים שיש ומצורף גם קליפ לגמרי עכשווי אשר מוסיף לאווירה של השיר. 

לסיכום: אהבנו ממש!

 

שווה האזנה

מיקה משה בקאבר לחנן בן ארי

הכי התגעגענו לפיינליסטית נוספת של "בית הספר למוסיקה", מיקה משה. מאז שיצא הסינגל שלה יחד עם מירי מסיקה אנחנו לא מפסיקים לשמוע אותו. השבוע תוך כדי עבודה על סינגל חדש, מיקה מצאה לה זמן לשיר את השיר ״אמא אם הייתי״ של הזמר חנן בן ארי. על הגיטרה אלנתן שלום (שגם הלחין לה ולמסיקה את ״יש לך אותך״) ואין ספק שהשילוב בין השניים מוכיח את עצמו עד כה כלא פחות מקסום!

קטריקס במחווה רומנטית

כבר מספר חודשים שהזמר עומרי קטרי (קטריקס) מנהל זוגיות פוטוגנית במיוחד עם עטרה מרציאנו. השניים מפגינים אהבה מתוקה בכל הזדמנות שרק אפשר, אך הפעם החליט קטרי להפתיע את בת זוגו במחווה מרגשת ורומנטית. השבוע פרסם בחשבון האינסטגרם שלו קטע קצר שכתב עצמו והפיק ליאור חביב. המסר העיקרי הוא כמובן כמה קטרי מודה לעטרה על מה שהיא בשבילו. התרגשנו!

 

תגובות