מתקשים בלימודים מרחוק? השירים שיתנו לכם מוטיבציה!. אינסטגרם

מתקשים בלימודים מרחוק? השירים שיתנו לכם מוטיבציה!

אם אתם מתקשים ללמוד מרחוק ואתם מרגישים לבד ומרוחקים מהחברים - אספנו לכם חמישה שירים שיעזרו לכם לעבור את התקופה ולצבור מוטיבציה!

אספנו עבורכם מספר שירים שיתנו לכם מוטיבציה להמשיך ולהיות בעשייה גם מהבית בתקופה הזו. החל מחנן בן ארי, דרך אריק איינשטיין ועד נועה קירל! אז יאללה, קומו מהספה, תזכרו שאתם לא לבד ותמשיכו ללמוד לעשות ולגדול! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נועה קירל - לבד 

נועה קירל פה כדי להזכיר לנו שאנחנו לא באמת לבד! בתחקיר שעשינו בפרוגי גילינו שבני נוער בתקופה הזו מרגישים מאוד בודדים. בגלל שהם יכולים להיות עצמאים ולדאוג לעצמם, יצא מצב שהם קצת נשכחים וכל תשומת הלב מופנת אל הילדים הקטנים שזקוקים לסיוע ועזרה או אל המבוגרים שנמצאים בקבוצת סיכון. נערים שיתפו אותנו שהם מרגישים לבד, שאין להם את מי לשתף ושבנוסף לכל זה - הם גם מתקשים ללמוד בשיטה הזו מהבית. אז היי חברים, תזכרו שאתם לא לבד, שזו תקןפה זמנית שתעבור ושתמיד כדאי לשתף במה שעובר על ליבכם. אל תשמרו בבטן! 

 

אריק איינשטיין - כשאת בוכה את לא יפה 

בטח אתם תוהים לעצמכם מה הקשר השיר "כשאת בוכה את לא יפה" לריכוז בלימודים? אז הלימודים מרחוק דרך הזום ועם העומס של המטלות מהבית גורמים לנו לפעמים להיות קצת עצובים או לחוצים. אנחנו בסופו של דבר אוהבים את השגרה ואפשר להודות שקצת מיצינו את עניין הקורונה והלמידה מהבית. אל תוותרו, אל תשברו, תמשיכו להשקיע, להתמיד וללמוד גם מהבית - עד שנחזור לשגרה האהובה עלינו! בינתיים, תתרכזו במילים של השיר שיתנו לכם קצת כוחות להמשיך בלמידה ועשייה. 

 

ישי ריבו - כתר מלוכה 

האם אתם הקשבתם למילים של השיר של ישי ריבו "כתר מלוכה"? לידע כללי - השיר יצא בשיא הקורונה והוא ממש מדבר על התקופה שבה אנו נמצאים. בין היתר שר הזמר: "ומה אתה רוצה שנלמד מזה?" - זה בדיוק הזמן ללמוד איך לבנות לעצמנו שגרה טובה ובריאה גם מהבית! בין אם זה לקום בבוקר בשעות נורמליות, לאכול מסודר, להתעסק בתחביבים, ללמוד ולעשות את מה שאנחנו אוהבים... 

 

אני ואתה נשנה את העולם 

יש לנו עוד שיר של אריק איינשטיין! הפעם הוא מדבר על חברות אמיתית וטובה. זה הזמן להזכיר שלמרות הריחוק הפיזי - אין צורך בריחוק פנימי. החברים שלכם מחכים לשיחה או הודעת ווטסאפ חמודה מכם! אל תשכחו לשמור על קשר, לדבר ולצחוק עם חברים ותמיד כיף לעשות שיחת ווידיאו עם כל החבר'ה... אם התגעגעתם לחברים שלכם וזה גורם לכם לא לרצות ללמוד - תרימו טלפון וזה לגמרי יתן לכם מוטיבציה! 

אלוף העולם - חנן בן ארי

אתם אלופי העולם ואל תשכחו זאת! יאללה, קומו מהספה, עזבו את הנטפליקס והטיקטוק ותזוזו, תתאמנו, תלמדו, תחכימו ותתנסו! זאת ההזדמנות שלנו להכיר את עצמנו אז כדאי להפיק מהתקופה הזו את המיטב - לצמוח ולגדול! חפשו את הדברים שנותנים לכם מוטיבציה ותזכרו תמיד שאתם הכי אלופים בעולם! 
 
 
תגובות