עמית בן זקן: "חשוב לי להצליח בזכות עצמי". amit_benzaken7@ מתוך אינסטגרם

עמית בן זקן: "חשוב לי להצליח בזכות עצמי"

נראה כי משפחת בן זקן הצליחו לפצח את הנוסחה שרבים לפניהם כשלו בה ויצאו ממנה ילדים מוכשרים במיוחד, הראשונה היא אחת מהזמרות הגדולות ביותר במדינה ועכשיו, מגיח לאור הזרקורים האח הבא - עמית בן זקן שמוכיח שהוא כאן גם בזכות עצמו. ראיון הכרות!

את עדן בן זקן כנראה שאתם מכירים, הזמרת שפרצה אלינו אי שם ב"אקס פקטור" לפני כשמונה שנים, הפכה היום לאחת הזמרות הגדולות במדינה, אבל מסתבר שהיא לא הזמרת היחידה בבית. הכירו את עמית בן זקן, אחיה הקטן של עדן ואחת מההבטחות הגדולות במוזיקה הישראלית. בן זקן ג'וניור הוציא לפני כשבועיים את סינגל הבכורה שלו "שמיים לא שלי" שלגמרי מסתמן כחלק בלתי נפרד מהפלייליסט.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עד לפני כשנתיים, הזמר העולה היה בכלל שחקן כדורגל וכבש בעיקר שערים, שינוי חד ולא צפוי, "קרה מצב שפשוט הפסקתי לשחק, מאז ומתמיד אני שר. גם כשהייתי בכדורגל תמיד קראו לי 'השחקן המזמר'. באיזשהו שלב, יחד עם השירות הצבאי, החלטתי לוותר על קריירת הכדורגל ופניתי לעולם המוזיקה", מספר בהחלטיות. "המעבר היה מטורף ובהתחלה היה לי ממש קשה בלי הכדורגל, זה התבטא בדרך לא פשוטה, עברה עליי תקופה קשה בהתחלה אבל ברוך השם עברנו את זה, אני כבר אחריי ובדרך להגשים את החלום האמיתי".

לאחרונה הוצאת את סינגל הבכורה, איך הייתה העבודה עליו?

"וואו. עבודה מדהימה. זה היה תהליך שהוא חדש לי, אז ממש התרגשתי גם מהאנשים שעבדתי איתם והיו מדהימים. מי שכתב את השיר, יעקב, הפיק את השיר בצורה הכי מקצועית וטובה שיש. לא ציפיתי שזה יצא הרמה הזאת. האווירה, הקליפ - הכל, וואו".

 

אתה לוקח מעדן השראה השראה בתחום?
"כן בטח! אני ועדן מתייעצים על כל דבר בתחום, גם על שירים שלה. אין עליה, היא הכי מפרגנת ועוזרת שיש".

ויש מצב שבעתיד נזכה לשמוע דואט משותף?
"כרגע לא".

ההשוואה הקיימת בינך לבין אחותך והייחוס תחת שמה מפריע לך?

"ברמת העיקרון זה לא מפריע לי, אבל חשוב לי להצליח בזכות עצמי. אני לא רוצה שיווצר מצב שאני 'רוכב על הגב' של אחותי, אני רוצה להביא משהו שהוא שלי. יש את הפרגון מהסביבה ומהאנשים ששומעים את המוזיקה שאני מביא, אבל תמיד יש את האמירה 'הוא אח של...'".

© צילום מאינסטגרם

פרצת בתקופת הקורונה, לא התקופה הכי קלה עבור אומנים. היו חששות שהטיימינג לתחילת הקריירה פחות טוב?

"בסופו של דבר, בתקופה הזאת לכולם יש חששות. עם זאת, נראה לי דווקא שזאת תקופה טובה לשחרר סינגל-שניים. אנשים נמצאים בבית ואין להם הרבה דברים לעשות, זאת תקופה מעולה להיחשף לדברים חדשים, אפשר לנצל את התקופה לטובה".

אם כבר עוסקים בתקופת הקורונה, למדת על עצמך דברים חדשים במהלכה?

"כן ברור! אני אחרי פרידה ותוך כדי כל התקופה אני לומד להסתדר לבד. מודה להשם שיש לי הכל ואני בסדר".

© amit_benzaken7@ מתוך אינסטגרם

היית רוצה בעתיד לשחרר חומרים כתובים שלך?

"כן, חד משמעית. אני כותב ומלחין בעצמי המון חומרים ובקרוב אולי תשמעו אחד מהם. יש בכללי עוד המון דברים חדשים על הפרק שרק מחכים לצאת".

מה השאיפות להמשך?
"כמו כולם - להצליח. להופיע, לשמח, לא להישאר במקום, לא להיתקע".

יש שאיפות לקריירה בסדר גודל כמו של עדן?
"כמובן אני הולך לעבוד קשה עבור זה. כבר מגיל חמש כשהייתי בכדורגל לימדו אותי שכישרון לבד זה לא מה מספיק".

אם היית יכול לבצע דואט עם איזה זמר שתבחר, מי זה יהיה?
"עומר אדם. אני אוהב אותו ממש".

תגובות