הניצחון שלהם: הכוכבים שזכו במקום השני והפכו להצלחה. צילומים מהאינסטגרם של עדן, אלה לי והראל

הניצחון שלהם: הכוכבים שזכו במקום השני והפכו להצלחה

מי אמר שמקום שני זה לא אני? לא מעט זמרים וזמרות מקומיים אשר זכו "רק" במקום השני בתוכניות ריאליטי מוזיקליות, הפכו להצלחה מסחררת!

חלומם של הניגשים לתוכנית ריאליטי המוזיקליות הוא לזכות במקום הראשון ולנתב את ניצחון זה בכדי להצליח בתעשיית המוזיקה בישראל, אך גם אם לא זכיתם במקום הראשון, נראה כי ההיסטוריה מוכיחה פעם אחר פעם שגם מהמקום השני אפשר להפוך לסופר סטארים מוזיקליים!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שירי מימון

אי שם בתחילת שנות האלפיים, החלה תוכנית הריאליטי "כוכב נולד" בהנחייתו של צביקה הדר. במקום הראשון בעונתה הראשונה של התוכנית זכתה כמובן נינט טייב עם הביצוע האייקוני שלה ל"ים של דמעות", מה שהותיר את שירי מיימון להסתפק במקום השני. למרות אכזבתה, מימון לא נתנה לזה לעצור אותה והיא רק המשיכה בעשייה מרשימה במיוחד. היא פצחה בקריירה מצליחה במיוחד הכללה שלל להיטי ענק, ייצוג מרשים באירוויזיון (מקום רביעי!) והפכה עם הזמן גם לשופטת בעצמה בתוכניות מוזיקליות.

 

יהונתן מרגי

בשנת 2018 הגיע לכוכב הבא לאירווזיון נער בן 17 שהסתפק בשם משפחתו - "מרגי" (לימים זה הפך גם לשם הבמה שלו). כבר מהאודישן שלו, בו ביצע את השיר "How Far I'll Go", היה ברור שנמצא כאן כוכב ובמהרה הוא הפך לאחד המתמודדים הבולטים ביותר בתוכנית ולאהוב הקהל. למרות האהבה העצומה לאורך כל העונה ולאור שינוי שיטת ההצבעה, מרגי הסתפק במקום השני ואילו נטע במקום הראשון (מה שגם הוליד זכייה באירוויזיון). כצפוי, זאת הייתה רק יריית הזינוק לקריירה שלו כמה חודשים לאחר מכן שחרר סינגל בכורה מוצלח, לוהק לפסטיגל, הכיר את נועה קירל שהפכה לבת הזוג שלו, המשיך לפסטיגל נוסף, לשחרר להיטים, לזכות בתואר "פריצת השנה במוזיקה" ו"שיר השנה" על פי גולשי פרוגי ובעוד כחודש וחצי ניתן יהיה לראות אותו מוביל סדרת נוער ראשונה.

האם מרגי הוא זמר השנה שלכם? הצביעו כאן!

 

לי בירן

אי בשנת 2008, לי בירן (או "ליבי") עוד היה די אנונימי כשהתקבל תוכנית הריאליטי "כוכב נולד". לאחר עונה שלמה מלאה בביצועים מרהיבים ומרעננים, סיים גם הוא במקום השני. לאחר התוכנית החל בקריירה מוזיקלית ושחרר אלבום שהפך להצלחה, המשיך גם לקריירת משחק עם תפקידים ב"חצויה", "ילדי ראש הממשלה", הנחה בניקלודיאון, לוהק לפסטיגל, המשיך לסדרת הנוער "החממה" ולסדרות נוספות - באחת מהן הוא התאהב באליאנה תדהר והשניים הפכו לפאוור קאפל. בנוסף, יזם את סדרת הרשת "אחשלירוח" (וגם כיכב בה) - אשר זכתה בתואר "הסדרה הקומית של השנה" על פי גולשי פרוגי, יזם וצילם עם אליאנה סרט קולנוע שעתיד לצאת בהמשך השנה (אם לא יהיו שינויים בעקבות הקורונה) ובימים אלו מככב בדרמה על מלחמת יום כיפור "שעת נעילה" עם תפקיד מרשים במיוחד. כל זאת במקביל לתחזוק הקריירה המוזיקלית שלו שקיבלה תפנית מפתיעה בשנים האחרונות עם שינוי בסגנון המוזיקלי.

האם לי הוא זמר השנה שלכם? הצביעו כאן!

 
 
 
 
 

עדן בן זקן

לפני כשמונה שנים, הגיעה בן זקן לעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי אקס פקטור ישראל, לימים האודישן שלה הפך לאייקוני במיוחד ("30 שקל"). מפה לשם התברר שעדן יש גם כישרון בשירה ולא רק בבגדים והיא התקדמה מאוד בתוכנית. היו מי שחזו לה ניצחון חד משמעי בגמר, עדן זכתה לבסוף במקום השני. גם כאן לא מדובר בסוף הדרך של הכוכבת בהתהוות, היא סומנה כדבר הבא בזכות סינגלים כמו "מנגינה" וכמובן "מלכת השושנים" שנתנו לה זינוק בז'אנר. עם השנים צברה עוד ועוד להיטים והישגים - והשנה שעברה אף הוכתרה כזמרת העשור.

האם עדן היא זמרת השנה שלכם? הצביעו כאן!

 

הראל סקעת

מיד לאחר עונתן של שירי מימון ונינט, הגיעה העונה השניה של התוכנית ואליה נבחן והתקבל הראל סקעת. סקעת היה פייבוריט לניצחון כל העונה, מה שהוביל לכך שגם בגמר, אחרי שכולם חזו לו ניצחון, צביקה הדר הכריז: "מהפך" ובישר כי הראל מויאל הוא זה שניצח. סקעת המשיך לפסטיגל של אותה השנה (כשגם שם הסתפק במקום השני מול מויאל שניצח פעם נוספת), שחרר להיטים שחובקו באהבה על ידי הקהל, יצא מהארון בשנת 2010, ייצג אותנו באירוויזיון, שפט במספר תוכניות ריאליטי ובכללי, לא נח לרגע. עד היום הוא נחשב כאחד הזמרים האהובים והבולטים שיש לנו בישראל.

 

אלה לי להב

אל העונה הקודמת של "הכוכב הבא" הגיעה מתמודדת צעירה ומוכשרת, אשר לדעת השופטים סומנה כ"מרגי". גם הקהל לא הפסיק להרעיף אהבה ולסמן אותה כמתמודדת בולטת בעונה (שאחראית על ביצועים זכורים במיוחד). לבסוף אלה לי זכתה במקום השני והחלה לעבוד על הקריירה. היא שיחררה את סינגל הבכורה שלה, "זוט עני", שהפך ללהיט מהרגע הראשון והעניק לה את התואר "פריצת השנה במוזיקה" בשלל מצעדים שונים. בשבוע הבא היא צפויה לשחרר סינגל נוסף שכולם מצפים לו, וכן הכריזה אצלנו כי היא גם עומלת על קריירת משחק. בהצלחה!

האם אלה לי היא זמרת השנה שלכם? הצביעו כאן!

 

עידן עמדי

הרבה לפני שעידן עמדי היה זמר מוכר והרבה לפני שגילם את שגיא בסדרה הישראלית הבינלאומית "פאודה", עידן הגיע לאודישן ל"כוכב נולד" וביצע שיר מקורי בשם "כאב של לוחמים", אותו כתב והלחין בעצמו על שירותו הצבאי. השיר הפך להצלחה רבה במקביל להתמודדתו בתוכנית וגם הוא, כמו שאר הרשימה, סיים במקום השני. עמדי הביא איתו למוזיקה ישראלית שירים מלאי אמת, רגש וקול ייחודי שאי אפשר להפסיק להאזין לו. עם שלל להיטים והישגים - אין ספק שהמקום השני ההוא רק העלה אותו גבוה והוא לא הפסיק לעבוד לרגע.

 
תגובות