סיכומוזיקלי: שירי מימון ואייל גולן מרגשים בקאברים. צילום מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: שירי מימון ואייל גולן מרגשים בקאברים

עוד שבוע הגיע לסיומו ואיתו גם הסיכומוזיקלי שלנו עם מיטב השירים והביצועים שיתאימו לכם לפלייליסט • הפעם: הפעם: דודו אהרון בסינגל חדש ואייל גולן מקדיש שיר לאשתו דניאל

גם בסופ"ש הזה, כמו תמיד, סיכמנו עבורכם את כל הסינגלים הכי שווים מהשבוע האחרון לרשימה אחת. כמעט כל הסינגלים הפעם הם של זמרים חדשים ומתחילים! תזכרו איפה שמעתם עליהם לראשונה, כן?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ליאור טמיר - תני לי אוויר

השבוע שחרר הזמר ליאור טמיר סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה שלו "כל הרגשות אבודים", עליו עובד כבר תקופה. את "תני לי אוויר" כתב והלחין בעצמו (ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית - רעות יהודאי). מאחורי השיר עומד סיפור המדבר על האובדן של אימו, על ההדחקה שהייתה בהתחלה ועל ההתגברות בסופו של דבר שאפשרה לו להתחיל גם לכתוב ולדבר על זה. השיר פורט לנו על כל מיתרי הלב ואנחנו בטוחים שאין אחד שלא יתרגש כשיאזין לו.

לסיכום: אהבנו מאוד.

 

דור וקנין - תקלה

הזמר דור וקנין הספיק לשחרר עד היום לא מעט סינגלים עם עשרות ואף מאות אלפי צפיות, והשבוע מצטרף לרשימה סינגל חדש.  את השיר "תקלה" כתבו והלחינו אילון ששון ולידור סולטן, שגם אחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית. לשיר יש קצב מרים והוא מביא איתו אווירה מגניבה וכיפית. מבחינתנו פשוט לשמוע אותו בלופים. אהבנו ממש!

לסיכום: ההתמכרות החדשה שלנו.

 

נוי סוסובר - 12 בלילה

הזמרת חדשה בסביבה, נוי סוסובר, שחררה השבוע סינגל ראשון (ומהמם!) בשם "12 בלילה". את הסינגל כתבה והלחינה דנה לפידות ועיבד והפיק טל פורר. לשיר יש קצב מהמם עם קליפ מגניב לגמרי, שמזכיר ממש סגנונות פופ מחו"ל.  אנו עפים על הסגנון של סוסובר ואם זה מה שהיא מראה לנו רק בסינגל הראשון שלה, אנחנו משתוקקים לדעת מה מתוכנן לסינגלים הבאים.

לסיכום: התאהבנו!

 

טל רמון ואקו - תקליט שבור

שיר מגניב שנתקלנו בו השבוע הוא סינגל חדש מתוך האלבום של הזמר טל רמון שהפעם מארח את אקו. השיר נקרא "תקליט שבור" אותו הם גם כתבו יחד. בחשבון האינסטגרם שלו מספר רמון כי השיר נכתב מזמן אך פתאום הרגיש רלוונטי למצב של היום. "כולנו לפעמים מרגישים תקועים בלופ, מנסים ללמוד מטעויות אבל הן מופיעות שוב ושוב". השיר מדבר על הרגע בו מצליחים לשבור את הלופ ולהבין שאותם רגעים הם הכי חזקים, אמיתיים וזכורים. לשיר מצורף גם קליפ מיוחד בו מככבות ליהי טולדנו ומיכאלה אלקין שרק מוסיפות לכל הטוב הזה.

לסיכום: שילוב מגניב!

 

דודו אהרון - לא אחד של אחרות

כבר כמה חודשים שלא שמענו ממנו מוזיקה חדשה והנה סוף סוף הגיע אלינו השבוע סינגל חדש של דודו אהרון. את הסינגל "לא אחד של אחרות" יצר אהרון יחד עם צמד היוצרים דולי ופן, וכבר הספיק לצבור מעל 300 אלף צפיות ביוטיוב תוך מספר ימים בלבד! הסינגל הוא שיר שקט אשר ממשיך את הקו שאנו רגילים לשמוע מאהרון בדרך כלל, וככל הנראה מדובר בעוד אחד מהלהיטים הגדולים והמצליחים שמביא אלינו הזמר בכל פעם מחדש.

לסיכום: כן אחד של להיטים.

 

דנה שלום כהן - ילדה רנטגן

כנראה שאתם לא מכירים את השם (וחבל!), אז אנחנו שמחים להיות הראשונים שמכירים לכם את דנה שלום כהן עם הסינגל שלה "ילדה רנטגן". את הסינגל כתבה דנה עצמה והלחין יהל דורון (חצי מהצמד "גיא ויהל", שגם אחראי על ההפקה המוזיקלית). הזמרת מביאה איתה קול מרענן וחדש שכיף לשמוע ומאז ששמענו את הסינגל הוא לא מפסיק להתנגן אצלנו בראש.

לסיכום: קל שהכנסנו לפלייליסט!

 

ירדן ג'רפי - שומר עליי

לזמרת ירדן ג'רפי כבר יש סינגלים בחוץ, אך לנו יש תחושה שהסינגל הזה שונה מהשאר. השבוע שחררה ג'רפי שיר חדש בשם "שומר עליי", שכתבה והלחינה בעצמה יחד עם טל דקל (ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית גל ג׳ו כהן ואיל ישי). בחשבון האינסטגרם שלה כתבה הזמרת על השחרור כי: "החיים מהאתגרים, עליות וירידות, עליות וירידות - ובדרך הפתעות". עוד מוסיפה כי: "כאשר יש לאדם אמונה, יש לו הכל... אז אל תפסיקו להאמין". ג׳רפי מביאה מסר מהמם ואנחנו התחברנו לגמרי.

לסיכום: שמחנו להיחשף לשיר הזה.

 

שווה האזנה

אייל גולן בקאבר ליובל דיין (שרק תחייך)

אייל גולן שיתף בחשבון האינסטגרם שלו קאבר לשיר "שרק תחייך" של הזמרת יובל דיין, רק בגרסת "שרק תחייכי". את הביצוע הקדיש לאשתו דניאל גרינברג וכתב: "אלוהים שישמור לי עלייך, על משפחתי ושרק תחייכי". פייר? התרגשנו.

עדן חסון בגרסה אקוסטית

רק לפני כשלושה שבועות שחרר הזמר עדן חסון את הסינגל שלו "שקיעות אדומות" ובתחילת השבוע פרסם חסון ביצוע במיוחד לאינסטגרם של הסינגל החדש, שגרם לנו להתאהב בו ובשיר אפילו יותר. תכלס עם קול כזה, איך אפשר שלא?

שירי מימון שרה לזכר יהונתן פריג' ז״ל

כולנו התאהבנו בשיר "שבורי לב" של חנן בן ארי, והשבוע הזמרת שירי מימון בחרה לקחת את השיר למקום האישי שלה ולהקדיש אותו ליהונתן פריג׳ זכרונו לברכה. כזכור הגיטריסט אשר ליווה את מימון במשך שנים הלך לעולמו לפני כמעט חצי שנה, ובאמת הוציא את כולנו שבורי לב. אי אפשר להישאר אדישים לביצוע המרגש והמצמרר הזה שבא ממקום כל כך אמיתי.

 

תגובות