צלצולי פעמונים: יובל דיין סוגרת מעגל. יובל בניאן

צלצולי פעמונים: יובל דיין סוגרת מעגל

אחרי שהסינגל האחרון שלה זכה ל-12 מיליון צפיות ביוטיוב והושמע בכל מקום אפשרי - יובל דיין מבצעת את שיר הנושא מתוך הדוקו החדש "צלצולי פעמונים" וזוכה לסגירת מעגל אישית

לקראת הסרט הדוקומנטרי החדש על אהובה עוזרי "צלצולי פעמונים" שיחררה יובל דיין חידוש לאחד משיריה של עוזרי "כוחך הרם", שיהיה גם שיר הנושא של הסרט. אנחנו התאהבנו!

עוד בערוץ המוזיקה של הטיקטוק:

יובל עלתה כבחירה ראשונית לביצוע השיר על ידי במאי הסרט עופר פנחסוב שלטענתו היא אחת היוצרות המסקרנות במוזיקה הישראלית. דיין, שהכירה ועבדה עם אהובה, מודה שזו זכות גדולה עבורה להשתתף בפרויקט ולחדש את שיר מיוחד זה. הזמרת שיתפה כי היא לוקחת השראה גדולה מעוזרי, מהשיר ומהדרך המיוחדת שבה עבדה על יצירת שירים.

 

הסרט התיעודי "צלצולי פעמונים" בבימוי של עופר פנחסוב ייצא בתאריך ה-13 בדצמבר בפסטיבל הקולנוע בירושלים. הוא יעסוק בחייה האישיים וייחשוף בין היתר גם סיפורים אישיים של אחת הזמרות והיוצרות המשפיעות במוזיקה הישראלית - אהובה עוזרי ז"ל, שבשנותיה האחרונות זכתה להכרה רחבה ולשיתופי פעולה רבים עם מיטב אמני ישראל.

© אוהד רומנו

"השיר 'כוחך הרם' תפס אותי מהשמיעה הראשונה, הצטערתי שלא הכרתי אותו לפני כן. עבורי הוא תפילה אמיתית, כנה וישירה. זו זכות גדולה בשבילי לחדש אותו ובכלל להשתתף בכל הפרויקט החשוב והמרגש הזה. כשפגשתי את אהובה עוזרי ז״ל הרגשתי שמדובר ביוצרת שלא מתפשרת על פסיק מהאמנות שלה, והיא לימדה אותי שיעורים חשובים לחיים, על הכבוד שרוחשים לטקסט, ללחן, לביצוע ובכלל למוסיקה", שיתפה הזמרת ברגשותיה על השיר.

 

תגובות