נפתחה ההצבעה לשיר שייצג אותנו באירוויזיון. צילום: משה נחומוביץ

נפתחה ההצבעה לשיר שייצג אותנו באירוויזיון

הפעם זה בידיים שלכם: בתאגיד השידור פתחו היום את ההצבעה הרשמית לבחירת השיר הישראלי שיישלח לאירוויזיון 2021, בהובלתה של עדן אלנה

אחרי שבשנה שעברה בוטל האירוויזיון בשל התשפטות נגיף הקורונה, ונמנע מעדן אלנה מימוש הזכייה שלה ב"כוכב הבא" כנציגה הישראלית בתחרות (עם השיר "פקר ליבי"), השנה, כידוע, אלנה ממשיכה להיות הנציגה שלנו לאירוויזיון 2021 והפעם בחירת השיר נתונה בידי הקהל.

עוד בערוץ המוזיקה של הטיקטוק:

השנה הליך בחירת השיר ייעשה באופן דיגיטלי והגולשים יקבעו את השיר אותו תבצע עדן אלנה על בימת אירוויזיון 2021 ברוטרדם שבהולנד. ההצבעה בפלטפורמות הדיגיטליות של כאן נפתחה ועלו תשעה שירים שנבחרו על ידי ועדה מקצועית, מתוך מעל 200 שירים שהוגשו לתאגיד כאן באופן אנונימי. תשעת השירים העומדים לבחירת הקהל מתבססים על הסקיצות המקוריות שנשלחו על ידי היוצרים, בליווי גרפיקה ייחודית לכל שיר, ובה מילות השירים. כל גולש יוכל לבחור פעם אחת בלבד שני שירים. 

ההצבעה תיסגר ביום רביעי, 13 בדצמבר בחצות. לשלב הבא יעלו שני שירים מתוך בחירת הקהל, ואת השיר השלישי שיעלה לגמר תבחר הוועדה המקצועית. בגמר יוצגו שלושת השירים, הפעם בביצועה של עדן אלנה, להצבעה נוספת בפלטפורמות הדיגיטליות של כאן, בין התאריכים 18-24 בינואר.

בגמר "הכוכב הבא"
בגמר "הכוכב הבא" © אורטל דהן

לאחר שכלול התוצאות, יכריז התאגיד על השיר הזוכה במשדר החגיגי "השיר שלנו לאירוויזיון", שישודר בכאן 11 ב-25 בינואר 2021. במשדר, אותו תגיש לוסי איוב, ישודרו הקליפים הרשמיים בביצועה של עדן אלנה וישולבו בו קטעי וידאו המתעדים את תהליך העבודה על שלושת השירים שהעפילו לשלב הגמר, לצד יוצריהם. בתום המשדר נדע כולנו איזה שיר ייצג את ישראל באירוויזיון 2021 בהולנד.

להצבעה - לחצו כאן

תגובות