התרנגול והחסידה: צחי הלוי ולוסי האריש בשיר זוגי ובינלאומי. דורון פרחי. יודן הפקות

התרנגול והחסידה: צחי הלוי ולוסי האריש בשיר זוגי ובינלאומי

התרנגול והחסידה היו מבין המתמודדים הבולטים ב"זמר במסכה" ובסוף התגלו כזוג לוסי אהריש וצחי הלוי שגם קטף את המקום הראשון בתוכנית הגמר. כעת, השניים משחררים דואט ראשון ומרגש!

רק במוצאי השבת נחשף צחי הלוי רשמית כתרנגול הגדול וניצח בעונה. גם המגישה לוסי אהריש, אשתו, השתתפה בתוכנית ונחשפה מוקדם יותר כחסידה. הבוקר (ג'), שלושה ימים לאחר הניצחון המתוק של השחקן - השניים ממשיכים מכים בברזל בשיתוף פעולה מוזיקלי ראשון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזוג המוכשר, שנשואים כבר יותר משנתיים, חוברים לראשונה בדואט מנצח בשם SEEN שיהיה חלק מקמפיין לסרטה החדש של סופיה לורן: "כל החיים לפניו", שיצא החודש לנטפליקס. דיאן וורן, אחת מהכותבות הגדולות בעולם וזוכת פרס האמי (כתבה בין היתר לוויטני יוסטון וליידי גאגא), נבחרה לכתוב את שיר הנושא לסרט המדובר. וורן יצרה קשר עם אחת הנשים הבולטות בשוק המוזיקה הבינלאומי, אירית טנהנגל, ויחד עם הזוג הזה שמוכיח לנו כל פעם מחדש מהי אהבת חינם - הם יצרו שיר מלא באחדות, אהבה ורגש.

 

אז איך התחיל כל שיתוף הפעולה הזה? טנהנגל עקבה אחרי עונת הבכורה של הזמר במסיכה בו ראתה גם את לוסי וגם את צחי בביצועים מדהימים, והחליטה שהם הזוג המושלם לכל הקשור לסרט. זאת בעקבות סיפור החיים של הלוי ואהריש אשר משקף דוגמא חיה למסר החשוב של הסרט - אחדות ואהבת חינם, כנגד כל המחסומים. השיר משלב שלוש שפות (עברית, ערבית ואנגלית) מה שמדגיש את השוני, מצד אחד, ואת החיבור והכימיה המדהימה שיש ביניהם. 

© הזמר במסכה, קשת 12

השניים ישירו אותו יחד עם זמרת בינלאומית שתחשף בהמשך. לוסי לגמרי לא מפסיקה להפתיע, הן בתכנית והן עכשיו, עם היכולות המוזיקליות שלה. ליכולות הוואקליות של בעלה כבר נחשפנו בעבר כשכיבב ב"דה וויס", אבל כעת, עם הקאמבק המוזיקלי - אנחנו מרגישים שההפסקה מהמוזיקה עשתה לו טוב והוא חזר אפילו טוב ומיוחד יותר.

החסידה והתרנגול
החסידה והתרנגול © דורון פרחי. יודן הפקות

 

 

תגובות