השיר שהודלף: "יש כאלה שמונעים מהשירים לצאת בדרכם הטבעית".  צילום פזית גואטה

השיר שהודלף: "יש כאלה שמונעים מהשירים לצאת בדרכם הטבעית"

הלהיט האחרון שלו עוד טרי ושקוע לנו בראש, וכבר הבוקר (ג׳) משחרר אלינו אושר כהן שיר חדש וממכר העונה לשם "תחזרי מהר". אם הוא נשמע לכם קצת מוכר, זה כי הוא הודלף לרשת עוד לפני שיצא לאוויר

אמצע שבוע זה זמן מעולה לשיר חדש, בטח כשהוא מבית היוצר אושר כהן! הסינגל החדש "תחזרי מהר" מגיע רק חודש אחרי הלהיט האחרון שלו, ואנחנו אוהבים את שחרור השירים המהיר הזה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמר עצמו כתב והלחין את הסינגל החדש יחד עם היוצר טל קסטיאל. זאת אחרי שהם כבר עבדו יחד בשיר "ברגעים שאת הולכת" שהפך להצלחה מסחררת. שילוב הכוחות הזה הצליח בפעם הקודמת, ולכן לא התפלאנו שגם הפעם. השיר כבר הודלף לפני זמן רב, וזאת הסיבה שבטח חלקכם כבר מכירים אותו. אך למרות זאת, זה לא מנע מהזמר לשחרר את השיר אלינו באופן רשמי, מלווה בקליפ בכיכובו.

 

"יש לי המון בלדות, את הקצביים והשמחים שלי מאמין כרגע שאני יכול לספור על יד אחת. אבל יש בלדות, שאי אפשר שלא לשמוח מאושר על קיומן", אמר כהן, והוסיף על הדלפת השיר: "אז כן, חלקכם מכירים את השיר כבר בעל פה לפני שהוא יצא - כי לפעמים יש כאלה שמונעים מהשירים לצאת בדרכם הטבעית והבשלה. אבל בסוף הכל לטובה. אני מתרגש להציג את השיר הזה שמחובר אליי כמו אינפוזיה כבר לא מעט זמן... אתם בחרתם את שמו - ׳תחזרי מהר׳. מקווה שתאהבו".

תגובות