האור ב-2020: הזמרים שהאירו לנו את השנה. Gettyimages, Yochanan Katz

האור ב-2020: הזמרים שהאירו לנו את השנה

לכבוד נר אחרון של חנוכה - אספנו קצת מהאומנים שנתנו לנו אור לאורך התקופה האחרונה, בין אם זה דרך השירים, המסר שהם מעבירים או בדרכים יצירתיות אחרות

חג החנוכה הגיע לסיומו והערב נדליק את הנר האחרון בחנוכיה. לרגל סיום החג - אספנו כמה וכמה זמרים שהאירו לנו את השנה והפיצו אור בעולם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

One world: Together at Home

למרות שחלקנו אולי כבר הספיקו לשכוח, אי שם בסגר הראשון אירגנה ליידי גאגא יחד עם Global Citizen את המופע הווירטואלי "Together at home" לתמיכה בארגון הבריאות העולמי והעלאת המודעות לחשיבות הריחוק החברתי בימי הקורונה. יחד עם גאגא, הופיעו ווירטואלית אומנים כמו בילי אייליש, אלטון ג'ון, טיילור סוויפט והרשימה עוד ארוכה. הם הצליחו לגייס כמעט 128 מיליון דולר!!!

 קטן עלינו

לאחר ההצלחה של שבט אחים ואחיות - סטטיק יחד עם ג'ורדי כתבו והלחינו שיר חדש עם מיטב אומני ישראל שכל הכנסותיו הועברו למחלקות הקורונה ולצוותי הרפואה בבתי החולים. האור שהם הפיצו בשיר זה האחדות, התקווה והאופטימיות. אנחנו מכורים לשיר הזה שמככב בפלייליסט שלנו!

 

 TPWK

TPWK, זהו קיצור למשפט Treat People With Kindness (התייחס לאנשים בטוב לב) המיוחס להארי סטיילס. כל מי שמכיר את הארי כנראה יודע שזהו המשפט בו סטיילס הכי מאמין כבר שנים ומנסה להעביר את מסר זה למעריציו, ואפילו הוציא שיר בשם זה באלבומו האחרון. לגמרי הצליח להעביר את המסר, והלוואי ונצליח ליישם תמיד ולהיות טובי לב!

 

שרק תחייך - יובל דיין

ועכשיו קצת אור לנשמה: השיר של יובל דיין שזכה להצלחה לא קטנה, מדבר על היכולת להסתפק בדברים הקטנים שהופכים את התמונה לשלמה. בנוסף למסר ולמילים המדהימות של השיר, האור שהפיצה בנוסף דיין הוא שבקליפ היא הלכה להפתיע ולשמח זוגות ביום חתונתם. 

 

 We Need Crew

בתוך כל הקורונה, הצוותים המלווים את האומנים לאורך השנים נותרו חסרי עבודה לכן נוצרה הפלטפורמה "We Need Crew". מדובר בפלטפורמה אליה מצטרפים לאט לאט אומנים אשר תורמים מכספם, מהכנסות ההופעות הווירטאוליות והמרצ' שלהם למען אנשי המוזיקה שמאחורי הקלעים. עד כה הצטרפו בין היתר אומנים כמו נייל הורן ולהקת "5 ."seconds of summer"

 

 להקת שלוה

אחרי כמעט שנתיים מאז שהשתתפו בכוכב הבא - להקת שלוה לא הפסיקה להוציא שירים, להופיע (עד כמה שאפשר), ללמד אותנו שהכל אפשרי, ובעיקר לתת לנו שלוה וכוח. הם מעבירים מסר בכל דרך אפשרית, גם דרך השירים המרגשים שלהם וגם מהעובדה שהם להקה אהובה ומצליחה, "כנגד כל הסיכויים".

 

 

תגובות