סיכומוזיקלי: עומר אדם שר בספרדית. שי פרנקו

סיכומוזיקלי: עומר אדם שר בספרדית

תגידו היוש לשנת 2021 שתביא איתה מוזיקה חדשה, להיטים מדהימים וביצועים מרגשי. איך פותחים את סוף השבוע הראשון של השנה האזרחית? מעומר אדם שמוכיח שהוא יודע לעשות את זה בכל שפה ועד שיתוף פעולה בלתי נשכח בין שלומי שבת ומשה פרץ

אמנם עוד שבוע של סגר עבר עלינו, אך זה לא מנע מהאמנים שלנו לשחרר מוזיקה אחרונה לשנת 2020 ולתחילתה של 2021. כמו בכל שישי, אספנו עבורכם רשימה של השירים הכי מעניינים שיצאו השבוע, ביניהם - לידור ויצמן שמפתיע בסינגל שנשמע פשוט חו״ל, מתמודדת בית הספר למוזיקה בסינגל עוצמתי וחן אהרוני חוזר בביצוע מרגש. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עומר אדם וצ׳יקו קסטילו (הג׳יפסי) - Todo és la musica

אנחנו חושבים שלכולם כבר ברור שעומר אדם פשוט לא יפסיק להפתיע אותנו לעולם. השבוע זה קרה שוב בשיר “Todo és la musica” (הכל זה מוזיקה), אותו מבצע בספרדית בשיתוף פעולה עם הזמר צ׳יקו קסטילו מלהקת הג׳יפסי בעבר. את השיר כתבו והלחינו אדם עצמו יחד עם משה בן אברהם, אופק יקותיאל ואופיר עטר. כבר לפני כמה שנים נוצר קשר בין השניים, אך עכשיו דווקא בתקופת הקורונה ולכבוד השנה החדשה החליטו להוציא סינגל משותף שמטרתו פשוט לעשות שמח. אין ספק שזהו שיתוף פעולה מפתיע במיוחד ואנחנו לגמרי עפים עליו. כנראה שעומר אדם יצליח לעשות זאת שוב ושוב תמיד, ולא משנה באיזו שפה.

לסיכום: מרים את מצב הרוח בכל שפה

 

לידור - תסתכלי עליי

אין מצב שעדיין לא שמעתם על זמר הפופ החזק של התקופה האחרונה, אך אם בכל זאת עדיין לא - הכירו את לידור ויצמן. השבוע שחרר הזמר את הסינגל השלישי שלו - ״תסתכלי עליי״, אותו כתב והלחין יחד עם אילון ששון ואביחי פלג (שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית). השיר הוא שיר פופ מגניב, ויחד עם הקליפ המושקע מרגיש כאילו הוא לגמרי אחד הכוכבים הבינלאומיים שאנחנו רואים. לידור מוכיח שאם עושים את זה כמו שצריך, חד משמעית חו"ל אפשר לעשות גם כאן. אם אתם שואלים אותנו, אנחנו הכי צופים לו שנת 2021 של פריצה והצלחה. 

לסיכום: הכי מסתכלים עליו!

 

שלומי שבת ומשה פרץ - למה את הולכת

עוד שיתוף פעולה מעניין שקרה השבוע הוא של שניים מהזמרים החזקים ביותר בישראל - שלומי שבת ומשה פרץ. השבוע שחררו השניים שיר משותף בשם ״למה את הולכת״, אותו כתבו והלחינו שלומי שבת ואבי אוחיון, ועיבד והפיק מתן דרור. השיר יצא כחלק מהאלבום החדש של שבת שצפוי לצאת במהלך 2021, בו כזכור שיתף פעולה גם עם אליעד, עדן אלנה ובני משפחת שבת. שבת ופרץ שיתפו פעולה לפני 15 שנה עם השיר ״אני נשבע״, כאשר משה היה רק בתחילת דרכו, ואין ספק כי השיר החדש הוא סגירת מעגל מוצלחת ביותר.

לסיכום: הכי טובים יחד.

 

מיקה משה - רעידת אדמה

אחרי ההצלחה המטורפת של הסינגל ״יש לך אותך״ יחד עם מירי מסיקה, שחררה השבוע בוגרת התכנית ״בית הספר למוסיקה״, מיקה משה, סינגל שני. את השיר ״רעידת אדמה״ כתבה הודיה חיוט, והלחין והפיק אלנתן שלום. השיר המרגש מסופר, כך מספרת מיקה, מנקודת מבט של ילדה שיש בה רצון לתמוך ולחזק את המבוגרים בחייה, והניסיון להבין ולהזדהות עם מה שעובר עליהם. אנו לא שוכחים אותה ואת קולה הנוגע של מיקה מאז ששודרה התכנית. יש לה כוונה ענקית בכל מילה, דבר אשר בא לידי ביטוי כמובן גם בסינגל החדש.

לסיכום: הילדה ענקית!

 
 

ניקול ראידמן - איתך

בתקופה האחרונה ניקול ראידמן לא מפסיקה בכל חודש מחדש לשחרר אלינו סינגל חדש, ומרגיש כי כל אחד יותר מושקע מקודמו. הפעם זה ״איתך״ ששחררה השבוע, שכתב והלחין אורי כבירי. ראידמן מספרת כי היא מקדישה את השיר לכל אחד ואחת שלא יאבד תקווה לזכות באהבה, וכמובן מאחלת שנה אזרחית טובה ושנחזור להיפגש בקרוב על הבמות ולחיי השגרה שלנו. אין ספק כי ניקול יודעת את העבודה, ומצליחה לחתום את השנה החולפת בדיוק כפי שצריך. עפים עליה ברמות!

לסיכום: לא מפסיקה להפציץ.

 

טליה חממי - שניים מאיתנו

טליה חממי האהובה שחררה השבוע סינגל חדש בשם ״שניים מאתנו״, אותו כתב לה דודי שמאי ואחראי גם על העיבוד יחד עם חממי עצמה. טליה מביאה איתה גוון קול אחר ושונה למוזיקה הישראלית, גוון נוגע ומרגש שלא יצא לנו לשמוע הרבה מזמרות אחרות. הקליפ עם הריקוד מוסיף לאווירה של השיר ומכניס אותנו עוד יותר אל הסיפור, ונראה לנו שאנחנו פשוט מאוהבים בה.

לסיכום: לא מצליחים להפסיק לשמוע

 

Triple F - Long Winter

הרכב פאנק סול מגניב לגמרי שנחשפנו אליו השבוע הוא ״Triple F”, ששחררו השבוע סינגל חדש בשם “Long Winter”. נראה כי לגמרי הולך להם, השיר יצא השבוע וכבר הספיק לגרוף אחריו מעל ל-30 אלף צפיות ביוטיוב. אנחנו מתים על זה וחושבים שזה סגנון שונה ואחר שאנחנו שמחים להיחשף אליו, ובטוחים שגם אתם תאהבו אותם כמונו.

לסיכום: הכי מגניבים שראינו

 

שווה האזנה

איה מלמד בקאבר להארי סטיילס

אחרי שבחודש שעבר שחררה סינגל חדש, הפעם איה עושה זאת שוב עם קאבר לאחד השירים הכי מושמעים השנה, “Watermelon Sugar” של הארי סטיילס, ואמאל'ה כמה שהיא טובה! אנו נהנים לשמוע את הקול שלה קול פעם מחדש, ומחכים בציפייה כבר לסינגל הבא.

 

חן אהרוני בביצוע לשיר נוסטלגי

טוב תתכוננו, כי זה פשוט ביצוע וואו! כבר שנים שאנחנו אוהבים בלי הפסקה את הזמר חן אהרוני, ואתמול הוא הפתיע אותנו בביצוע מדהים כחלק מהפרויקט ״בית פזמון״ יחד עם ישי רזיאל. השיר “Hopelessly Devoted To You” מתוך הסרט ״גריז״ הוא אחד השירים הנוסטלגיים האהובים עלינו, ואיזה כיף לשמוע ביצוע של חן אהרוני האהוב לשיר היפה הזה. לגמרי פותח לנו את השנה בצורה הטובה ביותר.

 

תגובות