יוצאת "אייל גולן קורא לך": "הייתי יושבת בבית, קוראת את הביקורות ובוכה". צילום מסך מהאינסטגרם

יוצאת "אייל גולן קורא לך": "הייתי יושבת בבית, קוראת את הביקורות ובוכה"

אי שם ב-2012 פרצה לחיינו ילדה מוכשרת, בשם קורל חצבני, במסגרת תוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך", מאז היא כבר הספיקה להתחתן, ללדת ולהתגרש, ועכשיו היא רוצה לחזור למוזיקה בכל הכוח. לאחר שני הסינגלים החדשים שיצאו לה בחודשיים האחרונים תפסנו אותה לראיון על החיים כאם חד הורית, הביקורות הקשה שקיבלה אז, ועל החלום למלא את קיסריה

קורל חצבני הייתה רק בת 16 כשהעפילה לחצי הגמר בתוכנית הריאליטי המצליחה "אייל גולן קורא לך", אך מאז סיום התוכנית היה נדמה שנעלמה. עד הקאבר שהתפוצץ ברשת לפני שנתיים וחצי שהגיע למעל שלושה מיליון צפיות. כיום היא חוזרת סופית ובגדול, ולכן תפסנו אותה לשיחה שבה היא מספרת לנו למה היא לא הייתה מתמודדת שוב בריאליטי אם יכלה לחזור אחורה, איך התמודדה עם האימהות בגיל צעיר וגם מה גרם לה לשוב להתעסק במוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איך עוברים עלייך הימים האלו? 

"ימים לא פשוטים, כבר שנה שלא הופעתי ואני מתגעגעת לקהל ולאדרנלין בהופעות, עכשיו שנכנסנו לסגר השלישי אי אפשר גם ללכת לאולפן ולהקליט אז ממש כל העשייה נעצרה. אני נמצאת כל היום בבית, יחד עם הבן הקטן שלי שאין לו עכשיו מסגרת בגלל הסגר והוא לא הולך לגן. קשה, כמו לכולם".

 פרצת לתודעה בגיל 16, כשהשתתפת ב"אייל גולן קורא לך", מה הייתה ההשפעה של זה עלייך כנערה? 

"הייתי מאוד צעירה, הייתי בוסרית, והגעתי לחצי הגמר ב'אייל גולן קורא לך' ואני חושבת שזה היה ממש מוקדם האמת. אם היום הייתי חוזרת אחורה אני לא חושבת שהייתי הולכת לתוכנית טלוויזיה בגיל כזה, היה לי מאוד קשה עם הביקורות, הטוקבקים, לקחתי את זה מאוד קשה. הייתי ממש יושבת בבית קוראת את הביקורות ובוכה. היום זה לא משפיע עליי, אבל אז בתור נערה זה כאב, היה לי מאוד קשה לי לקרוא. אני חושבת שלא הייתי מוכנה לזה, הייתי עוד ילדה".

 

מה גרם לך לחזור ולעסוק במוזיקה? 

"הבנתי שזה החלום שלי, זה הדבר היחיד שאני יודעת לעשות ורוצה לעשות, מה שאני עושה הכי טוב, ולא הייתי מוכנה לתת לאף אחד לעצור אותי ברדיפה אחרי החלום".

 משבר הקורונה שגרם גם למשבר בתרבות לא הרתיע אותך?

"האמת שהיו לי חששות כי אנשים עכשיו פחות יוצאים מהבתים בגלל המצב, אז פחות נוסעים ברכבים ושמים את השיר שלי. היה חשש גם מבחינת הצפיות וההשמעות של השיר וגם מבחינת ה'אוקיי מה הלאה?', הוצאתי שיר ואין איפה להופיע אתו. בתקופה רגילה אם הייתי מוציאה שיר היו גם הופעות, וזה היה מתפתח לאנשהו".

אז למה בסוף החלטת להוציא את השיר?

"התחלתי לעבוד על השיר לפני חודשיים עם המנהל שלי, זו הייתה תקופה שכבר הכל פחות או יותר נפתח, ולא ידענו שיהיה סגר נוסף. אז נכנסנו לאולפן והקלטנו, עפנו על השיר ולא רצינו לחכות יותר מדי אז פשוט הוצאנו אותו. אבל עכשיו שוב פעם נכנסנו לסגר, זה לא היה משהו שמתוכנן, כל התקופה הזו לא צפויה לאף אחד".

 

עברת דרך לא פשוטה בפן המקצועי, כמו מנהלים שרימו אותך וניצלו את היותך תמימה. אם היית יכולה, היית משנה משהו?

"מצד אחד אני יכולה להגיד לך שלא כי למדתי מזה המון, למדתי את העולם הזה, למדתי את האנשים שיש במקצוע הזה, זה עולם מאוד קשה. אני היום יודעת שאף אחד לא יכול לעבוד עליי ולשקר לי, אבל מצד שני אני גם לא יכולה להגיד לך 'וואלה הייתי עושה משהו אחרת' כי אני לא ידעתי גם מה לעשות אחרת בתקופה הזו, הייתי מאוד תמימה, הייתי ילדה, חדשה בעולם הזה, אז אני חושבת שהכל זה מלמעלה וזה רק הפך אותי למי שאני היום".

© צילום מסך

לא חששת לחזור לעולם הזה אחרי שכבר נכווית ממנו בעבר? 

"אחרי שהתחתנתי הפסקתי עם המוזיקה לגמרי, לא עשיתי עם זה שום דבר. רק לפני שנתיים וחצי פנה אליי מישהו לנהל אותי, כשהוצאתי קאבר שזכה לשלושה מיליון צפיות ועוד כמה קאברים מצליחים אחריו, ואז הבנתי שזה המקום שלי, זה הייעוד שלי, אני לא רוצה לעשות שום דבר אחר. אני יודעת לשיר, אני אוהבת לשיר, זה עושה לי טוב ואני לא אתן לאנשים להרוס לי את החלום שלי. תקופה ארוכה עבדתי עם אותו המנהל בשלב מסוים דברים לא כל כך הסתדרו והפסקנו לעבוד יחד, אז התחלתי לנהל את עצמי לבד, הייתי סוגרת לעצמי הופעות, הולכת להופיע לבד, הולכת לאולפנים לבד, מקליטה קאברים לבד, הכל הייתי עושה לבד. בגלל שעשיתי הכל לבד אז לא היה לי למה לפחד, כי הכל עבר דרכי, אף אחד לא יכל לעבוד עליי, לשקר לי, סמכתי על עצמי".

בנובמבר האחרון שחררת סינגל חדש ומאוד אישי שמדבר על החיים שלך ועל ההתמודדות שלך בתור אם חד הורית צעירה, איך הייתה העבודה עליו?      

"האמת שישבתי עם המנהל שלי ודיברתי אתו וסיפרתי לו את הסיפור חיים שלי, ושבוע אחרי זה הוא אמר לי 'קורל כתבתי שיר שהוא בול עלייך, תקשיבי לו' , הוא שלח לי את השיר והקשבתי לו ופשוט ידעתי שאני חייבת להוציא את השיר הזה, ממש התרגשתי כששמעתי אותו. כשהקלטתי אותו בפעם הראשונה היו לי צמרמורות בכל הגוף. אבל חשוב לי לציין, שהשיר לא משקף במאה אחוז את הסיפור חיים שלי, לא הכל בול עליי, רצינו שהשיר יגע בעוד אנשים ושכמה שיותר בנות יוכלו להתחבר למילים של השיר. נגיד בבית הראשון שכתוב "ראית בטן והלכת" שמספר כאילו הוא עזב אותי בהריון, זה לא באמת הסיפור האמיתי. הפזמון כבר יותר מדבר עליי, שהיום אני מגדלת את הילד שלי לבד, אבל אני התחתנתי והילד בקשר עם האבא ואנחנו מגדלים אותו במשמורת משותפת, חשוב לי שאנשים ידעו את זה".

 

באמת הפכת לאם בגיל מאוד צעיר. איך מתמודדים עם גידול ילד כשאת בעצמך עוד צעירה? 

"מאז שהייתי קטנה זה היה החלום שלי, שתהיה לי משפחה בגיל צעיר, להיות אמא צעירה. התחתנתי בגיל 18, ילדתי בגיל 19 ואני חושבת שזה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים, יותר מהכל. זה שינה אותי, זה ביגר אותי, נהייתי אחראית יותר, יודעת מה אני רוצה מעצמי, יש לי בשביל מה לקום בבוקר. ברור שזה קשה, אבל הייתה לי גם את התמיכה של המשפחה שלי. אחרי שהתגרשתי עברתי לגור אצל סבתא שלי ואני גרה אצלה עד היום, היא עוזרת לי ברמה שאני לא יכולה אפילו לתאר. אני לא רואה בזה קושי, להפך, זה רק חיזק אותי וזה עד היום מחזק אותי".

מה החלום הכי גדול שלך? 

"להיות זמרת גדולה, למלא את כל האולמות הכי גדולים בארץ, שאני אצליח להגיע לקיסריה אחרי כמה אלבומים מצליחים, ושיהיה לי את הקהל שלי שילווה אותי. זה החלום".

מה את מאחלת לעצמך לשנה הקרובה? 

"שבעזרת השם נעבור את הקורונה, שנחזור להופיע ולעשות את מה שאני הכי אוהבת ולהצליח בו".

אם היית יכולה לחזור ולמסור מסר לעצמך בת ה-20, מה היית אומרת לה?

"להאמין בעצמי, לא לוותר על החלום שלי, לא לתת לאנשים בחיים להוריד אותי או את הביטחון שלי, ולהמשיך לעשות את מה שאני אוהבת בלי להתנצל".

יש לך מסר לקוראי פרוגי?

"תאמינו בעצמכם, אל תוותרו לעולם על עצמכם ועל הגשמת החלומות שלכם".

 

תגובות