מיכאל לוי: "אני לא מפחד מביקורת, זה חלק מהמקצוע". צילום: שני רייך

מיכאל לוי: "אני לא מפחד מביקורת, זה חלק מהמקצוע"

הוא רק בתחילת דרכו עם סינגל מצליח ביוטיוב ששוחרר לפני חודש והבוקר (ה') הוא כבר מוציא את השיר השני, כשבקליפ מופיעה כוכבת "כפולה". לוי חולם לכבוש את הבמות הגדולות ומאמין שיום אחד הוא יעמוד יחד על הבמה עם עומר אדם • ראיון מיוחד

מיכאל לוי, שחרר לפני כחודש את סינגל הבכורה שלו - "למה את כבר לא עונה לי?" והוא כבר הגיע לכמעט מליון צפיות. לפני שהוא הוציא את הסינגל, הוא גם עשה קאבר ל"אין כמו אמא" שזכה גם הוא לשבחים ותגובות טובות. אמו, רוחמה, שהעלתה את הסרטון זכתה לעשרות שיתופים בפייסבוק ומאות אלפי צפיות, מה שעורר את הרצון של רוברטו בן שושן לעבוד איתו ולקדם אותו. מאז, רוברטו נפגש עם לוי והחתים אותו אצלו בסוכנות. בראיון עם לוי הוא מראה לנו כמה הוא חדור מטרה, למה הוא רוצה להישאר בתחום ולא נותן לשום דבר לעצור אותו, גם לא לקורונה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלה? 

"בימים אלה אני עובד על שירים חדשים, אני מקליט הרבה שירים באולפן ומכין לכם דברים חדשים. לדוגמה היום אני מוציא שיר שני בשם 'את מי את מחבקת', שכתבו והלחינו עבורי נתנאל ששון וכפיר עזרן והוא כולל קליפ שמשתתפת בו עלמה רנה מלהקת 'בי.אף.אף' ומהסדרה 'כפולה'".

 

האם מגיפת הקורונה משפיעה עליך להתקדם מבחינה מוזיקלית?

"בטח, אי אפשר להופיע אין אירועים, אין כלום, אני תקוע בבית. אבל לא נורא, אני מתקדם דרך הרשתות החברתיות ועובדה שזה מצליח. לפני חודש הוצאתי את השיר שלי תוך כדי הסגרים וזה הצליח, אבל אני רוצה גם להיות באירועים והופעות, אין את זה עכשיו וזה מאוד מבאס אותי".  

איך ידעת שאתה רוצה לעסוק בתחום המוזיקה? 

"מגיל קטן אני אוהב את זה. הייתי שר כל הזמן שירים של זמרי הים תיכונית וידעתי שאני אהיה זמר. זאת לא הייתה שאלה בכלל. כיף לי שאני שר, זה טבעי לי, אני נהנה מזה. זה נשמע קלישאה, אבל מוזיקה היא באמת הכל בשבילי". 

לפני חודש, עלה הסינגל הראשון שלך "למה את כבר לא עונה לי", מה שהיווה כסיפתח המבטיח. האם היה בך פחד מהביקורת על כך שאתה שר על אהבות ופרידות?

"לא פחדתי מהביקורות, אני עד עכשיו לא מפחד מביקורות. אני מנסה ללמוד מזה, זה חלק מהמקצוע. לקחתי את זה בחשבון שאם אני רוצה להיות זמר אז גם יהיו תגובות פחות טובות מצד אנשים. אני יודע את זה ואני לא מפחד מזה. מי שקרוב אליי באמת הוא מפרגן לי, כמו המשפחה והחברים, וזה הכי חשוב לי. אני בסך הכל שר על מה שאני אוהב".

 

השיר שלך מאוד הצליח יחסית לשיר ראשון וכיכב כמעט חודש בסרטונים החמים. ציפית לזה? 

"את האמת שלא ציפיתי, שאפתי לזה אבל לא האמנתי שאני כנער לא מוכר אגיע לחמים ביוטיוב ולהרבה צפיות ותגובות טובות. אני ממש אוהב את האהבה של הקהל, זה נותן לי אנרגיה להמשיך בתחום. לא האמנתי שאקבל כזו אהבה ועוד בשיר הראשון. אני הכי שמח בעולם ומודה על זה".

יש כאלו שלא מפרגנים לך?

"יש תגובות טובות, הרוב מחבקים אותי ותומכים בי. חברים שלי מפרגנים לי, הם איתי מהרגע הראשון. הם לא עוזבים אותי והם תמיד ממשיכים לפרגן לי בכל צעד שלי. לא ידוע לי על כאלו שלא מפרגנים או מרכלים, אבל אני אגיד לך את האמת? גם אם כן - אני לא אתייחס לזה, אני לא אתן לזה חשיבות. זאת אומרת שגם אם יש מישהו כזה, אני עדיין אמשיך במקצוע הזה, כי אני חדור מטרה בזה וכי זה מה שאני אוהב. אף אחד לא יעצור אותי".

מי המודל לחיקוי שלך?  

"עומר אדם, אושר כהן, כל הגדולים. הם בשבילי זמרים שעשו הכל בעשר אצבעות, אני רוצה להגיע לאיפה שהם הגיעו - בשביל זה אני פה. למוזיקה של אושר כהן אני מאוד מתחבר, כיף לי לשמוע אותו, הוא מאוד מרגיע אותי, ועומר אדם מכניס בי אנרגיות. הם השראה בשבילי". 

עם מי תרצה לעשות דואט? 

"הייתי רוצה לעשות דואט עם עומר אדם. הוא מודל לחיקוי עבורי מאז שאני קטן. הייתי שר את 'שני משוגעים' , 'מביט מהצד', ותוך כדי הייתי חולם שיום אחד אעשה איתו דואטים לשירים האלו. תמיד חלמתי, ועדיין חולם, שיהיה לנו קליפ משותף, או שאפילו אופיע איתו על הבמה. אני אצליח להגשים אותו".

אתה עוד בפריצת הדרך, אבל מה הלאה?

"לכבוש את המקומות הכי גדולים, לעלות על הבמות הכי גדולות, להיות חדור במטרות שלי. זאת אומרת, שאני רק מחכה שהקורונה תגמר, ואז אחזור לעשות את העבודה שלי, את העשייה שלי, ואת מה שאני רק רוצה ואוהב. בעזרת השם, גם הופעות אמיתית פנים מול פנים". 

תגיות
תגובות