חגיגה כפולה: אליעד חוגג יום הולדת בסינגל חדש. אביב אברג'ל, באדיבות יחסי ציבור

חגיגה כפולה: אליעד חוגג יום הולדת בסינגל חדש

תגידו מזל טוב כפול לאחד הזמרים האהובים עלינו - אליעד נחום. הזמר היום (א') חוגג את יום הולדתו ה-31, והחליט להוסיף עוד סיבה למסיבה ולשחרר סינגל חדש. הבוקר (א׳) שחרר את הסינגל ״בת 28״ • זה מה שחשבנו עליו

לפני כשלושה חודשים שחרר אליעד נחום את הסינגל האחרון שלו - "השקט שלך", שזכה להצלחה רבה ומעל למיליון צפיות (שרק ממשיכות לטפס). הבוקר (א׳), כשאנחנו כבר לא יכולים לחכות, שחרר הזמר לאוויר העולם סינגל חדש בשם "בת 28", בדיוק ביום הולדתו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"בת 28" הוא הסינגל הרביעי מתוך האלבום החמישי שלו - ״מסע״, שכל אחד משיריו הצליח לסחוף לבבות של מדינה שלמה ולכבוש את כל המצעדים. את השיר כתבו משה בן אברהם, אופק יקותיאל וסתיו שמש, ועל העיבוד אחראי אליעד עצמו יחד עם יקותיאל ובן אברהם. השיר הוא שיר מרגש, שגורם לכל מי שמאזין לו להקשיב למילים ולהתעמק בהן. אנחנו רגילים למסר ולעומק בשירים של אליעד, אך הפעם זה מרגיש משהו שונה ואחר, כאילו בכל שיר אנו זוכים לראות מחדש את ההתבגרות של הזמר.

 

לשיר מצורף גם קליפ מיוחד בבימוי של סאשה פרילוצקי, כאשר אליעד שותף גם לכתיבת התסריט. הקליפ עוזר אפילו עוד יותר להעביר את הטקסט של השיר, ונראה ממש כמו סרט קצר. אין ספק שהקליפ מוסיף לאווירת השיר ומעצים אותו, וזה אחד הדברים שהכי נהננו מהם בשיר הזה.

© אביב אברג'ל, באדיבות יחסי ציבור

כמובן שאי אפשר להתעלם מהעובדה שהיום חוגג הזמר לא רק את הסינגל החדש, אלא גם את יום הולדתו ה-31. אליעד מככב לנו על המסכים מאז שהיה ילד קטן, ואותנו באופן אישי זה הכי מרגש לראות כמה בכל שנה הוא מתפתח וממציא את עצמו מחדש, וזה רק גורם לנו להתאהב בו יותר ויותר. בחודש יוני בשנה שעברה, שחרר הכוכב את הסינגל "יום הולדת" שהפך גם הוא להצלחה - אך לא שוחרר ביום הולדתו.

 

הציפייה הרבה הייתה שווה את זה, וכמו תמיד אליעד דאג שלא לאכזב ואף התעלה על הציפיות. אנחנו התאהבנו משמיעה ראשונית, ויש לנו תחושה שגם השיר הזה, כמו קודמיו, עוד הולך לסחוף מדינה שלמה.

 

תגיות
תגובות