משחזרים את ההצלחה: עדן מאירי ודודו אהרון בדואט נוסף. צילום: ניר אמיתי

משחזרים את ההצלחה: עדן מאירי ודודו אהרון בדואט נוסף

הדואט של דודו אהרון ועדן מאירי ("בחלומות שלנו") זכה להצלחה מסחררת, כל כך מסחררת עד שהחליטו השנים לשתף פעולה פעם נוספת בדואט חדש שיצא הבוקר (ג') • זה מה שחשבנו על "למה זה נגמר?"

לפני כחצי שנה הם הוציאו יחד את "בחלומות שלנו", שהגיע למעל 22 מליון צפיות ביוטיוב ואפילו זכה בשיר השנה 2020 ביוטיוב ישראל. הבוקר (ג') דודו אהרון ועדן מאירי החליטו לשחרר אלינו דואט נוסף, ולנו נראה שגם שיתוף הפעולה הזה לגמרי יעבוד שוב. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הקליפ לשיר המשותף החדש "למה זה נגמר?" הם צילמו ממש לפני יומיים, ביום ראשון, והיום (ג'), השיר כבר אצלנו. בקליפ אהרון ומאירי מצטלמים בשני קווים מקבילים, בין עיר לטבע - עדן שר כשהוא נוסע ברכב, ודודון כשהוא מתהלך בין העצים שביער. לבסוף הקווים נפגשים בשטח פתוח יחד עם להקת נגנים. את השיר כתבו והלחינו דודו אהרון ותמיר צור, כשעל כתיבת השיר - גם נעם חורב הצטרף. ביחד - הם שוב הגיעו לתוצאה אותנטית ומרגשת. 

 

"למה זה נגמר?" הצליח לסקרן אותנו ולתהות האם השניים יצליחו לחדש בדואט זה אחרי זמן כה קצר. והאמת? שהופתענו לטובה! שילוב הקולות ואיחוד הכוחות בין השניים הצליח בפעם הקודמת, ולגמרי יצליח גם הפעם! כמו שאומרים - "סוס מנצח לא מחליפים".

תגובות