מכתב לאבא: זאק פקיאל משחרר סינגל בצרפתית שהלחין רועי ניק. יעל צדוק, מתוך האינסטגרם של זאק

מכתב לאבא: זאק פקיאל משחרר סינגל בצרפתית שהלחין רועי ניק

השחקן שהתאהבנו בו ב"פלאשבק", "פוראבר" ו"תאג"ד", ממשיך לעבוד על הקריירה המוזיקלית שלו והבוקר (ג') שחרר סינגל מרגש בצרפתית (אותו הלחין חברו הטוב רועי ניק) אשר מוקדש לאביו • "הבנתי שאני חייב להוציא לעולם את המכתב כל עוד הוא חלק ממנו", סיפר פקיאל

אי אפשר להתעלם מהשחקן זאק פקיאל, הן בשל יכולותיו בעולם המשחק, הקסם הצרפתי שאופף אותו והן בשל יכולותיו המוזיקליות, אליהן נחשפנו כבר בתחילת דרכו בתחום. כעת, אחרי שכבר הביא טעימה מהעולם המוזיקלי שלו, משחרר הכוכב סינגל חדש בשם "Comme L'Olivier" ("מכתב לאבי") שכל כולו בשפת האם שלו - צרפתית, אותו הלחין חברו הטוב - השחקן המוכשר רועי ניק ("קיבוצניקים", "נורמלים","החולמים").

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בפקיאל התאהבנו אי שם בדרמת הנוער "פלאשבק", משם המשיך השחקן אל סדרות מצליחות כמו "פוראבר" ו"תאג"ד 2" ואף הוביל מיני סדרה ישראלית-בינלאומית בשם "דוז פואה". כמעט בכולן התפקיד גם דרש להציג את הצד הצרפתי שבו - מה שעוד יותר גרם לנו להתאהב בו ובשפה. הסינגל החדש עושה את אותה הפעולה, ואפילו מבלי שהבנו את המילים בשמיעה ראשונית (אגב זאק, נשמח לכמה שיעורים!) הצלחנו להתרגש עד דמעות, וכשמבינים את משמעותן - אז בכלל.

 

השיר, כמו שמו, מוקדש לאביו של זאק. "אתה בוודאי יודע כמה אותך אוהב, אפילו שאינך חושף רגשות או אהבה", נכתב בשיר. "כמו עץ הזית, תמיד הערצתי איש חזק ויודע כל בעל קליפה סדוקה. אתה אבא שלי, אתה הלב שלי, כל יום אני אוהב אותך יותר".

© Solal Fakiel

על  הסיפור מאחורי השיר חשף פקיאל: "ב-2006 עליתי לארץ מפריז. ב-2008 אבא שלי קיבל שבץ ואיבד את היכולות לתקשר כרצונו. הוא השתנה לגמרי מהאבא שהכרתי כל חיי. לקח לי כמעט עשור להבין שמי שהוא הפך להיות יהיה אבא שלי להמשך חיי. עד שכתבתי את השיר הזה, 'מכתב לאבי'. הבעתי בו את כל מה שלא העזתי לומר בפניו. לפני כמה חודשים, היה יום מלא בלבול ולחץ, בו חשבתי שאאבד את אבא שלי. באותו יום הבנתי שאני חייב להוציא לעולם את המכתב כל עוד הוא חלק ממנו. כל זה נשמע מאוד עצוב, אבל הרבה בזכות זה התחזקתי והפכתי למי שאני היום".

פקיאל ואביו
פקיאל ואביו © צילום פרטי
תגובות