דודי בוזגלו: "אמא שלי חלמה להיות זמרת, ואני מגשים את החלום בשבילה". באדיבות יחסי ציבור

דודי בוזגלו: "אמא שלי חלמה להיות זמרת, ואני מגשים את החלום בשבילה"

תפסנו את הזמר דודי בוזגלו לראיון קצר בו דיבר על החזרה לניהולו של צחי איבגי, על האלבום החדש שהולך לצאת אלינו, על יצירת מוזיקה חדשה בתקופת הקורונה, ועל כך שהוא מגשים לאמו את חלומה • זה הזמן להכיר מקרוב!

הזמר דודי בוזגלו התחיל את דרכו מגיל צעיר, לפני כשלוש שנים, בתוכנית הריאליטי "דה וייס". כיום הוא עובד יחד עם המנהל צחי איבגי, לאחר שהספיק להיות תחת ניהולו, לעזוב אותו עבור מנהל אחר, ולחזור בחזרה תחת חסותו. בוזגלו בימים אלו עובד על אלבום שני, וזאת רגע אחרי ששיחרר סינגל חדש. תפסנו אותו לראיון קצר בו לא תפספסו דבר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאיזה גיל התחלת להתעסק במוזיקה?

"התחלתי להתעסק במוזיקה מגיל צעיר, בגיל 15 עליתי פעם ראשונה על במה. תמיד הייתי מחובר למוזיקה. גדלתי בפנימייה, שם היו לנו במות פתוחות, וזכיתי במקום הראשון ב-"זמר השנה". משם זה התגלגל לטברנות ואחרי הצבא נרשמתי ל'דה וויס'. מאז התכנית הוצאתי שירים, אנשים הכירו אותי, ומשם בעיקרון זה לאט לאט התקדם".

מה שואב אותך אל עולם המוזיקה?

"נולדתי לעולם המוזיקה. אמא שלי כשהייתה צעירה רצתה להיות זמרת, אבל היא לא הצליחה להגשים את החלום שלה, אז עכשיו אני מגשים את החלום שלה בשבילה. אני עושה עבורה את מה שהיא לא הצליחה לעשות".

© צילום: ניר סטולו

אתה בדרך לאלבום חדש, מה אתה יכול לספר לנו עליו?

"זה אלבום שהולך להביא דודי אחר לגמרי. הוא יהיה עם שירים שונים לגמרי, עם הצבע שלי והקול שלי, אבל רק בסגנון מוזיקה שונה, סגנון מנסטרים חו"ל כזה. תמיד צריך לרענן את האוזן ולעשות דברים שונים ממה שאנחנו רגילים".

בנוסף לאלבום, שיחררת סינגל חדש בשם "משוגעת". איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה על 'משוגעת' הייתה מאוד מאתגרת האמת. לשיר עשיתי סקיצה לפני כשנתיים. כן כן, שנתיים שהוא יושב במגירה. הוצאתי כמה שירים מאז, אבל אחרי שנתיים החלטנו שאנחנו רוצים להוציא אותו. עבדנו עליו טוב, שיפצנו קצת והינה עכשיו הוא אצלכם".

 

 איך יצירת שיר בתקופת הקורונה שונה מיצירה בשגרה הרגילה?

"היצירה ללא ספק שונה. זו תקופה תקועה שלא מתקדמת ויש דברים שבאים אבל חולפים אחרי כמה חודשים. אבל אני מאמין שהכל לטובה והכל זה מלמעלה, כל מה שקורה - קורה לטובה. אנחנו מחכים לרגע שהכל ייפתח ונוכל לחזור לשגרה, לעלות על הבמות בכל הכוח. אני עובד על סבב הופעות מעניין שנצא איתו לדרך ברגע שהכל ייגמר ויהיה מותר".

© צילום ניר סטולו

ואם כבר הקורונה, איך היא מצליחה להשפיע עלייך, גם בפן האישי וגם בפן במקצועי?

"בתקופה הזאת זה פשוט להיות בבית, והיציאות הן מעבר מהאולפן לבית. אין הופעות שזה הדבר העיקרי שממש קשה וחסר, אבל משתדלים ליצור ולעשות כמה אפשר, למרות הקורונה. זה לא משהו שיעצור אותי".

מה הדבר הראשון שתרצה לעשות ביום שאחרי הקורונה?

"כמובן שקודם כל להעלות על במה ולהופיע. אני ממש רוצה לחזור כבר לקהל, להרגיש אותו".

© צילום מסך מאינסטגרם

צחי ניהל אותך בתחילת דרכך. החלטתם להפריד כוחות, נוהלת זמן מועט במשרד של גואטה, וכעת החלטת לחזור להיות תחת ניהולו של צחי שוב. ספר לנו מה היו המניעים של פירוק הכוחות?

"הייתי תחת ניהולו של צחי איבגי בתחילת דרכי, אנחנו מכירים כבר המון המון שנים. ואז הפרדנו כוחות, חברתי לגואטה וחזרתי למוזיקה איתו אחרי תקופה רדומה מאוד בתעשיית המוזיקה. ובין לבין התחילה תקופת הקורונה. לאחר מכן החלטתי לעזוב את גואטה ולחזור למקורות, לחזור תחת חסותו של צחי, שמנהל אותי כיום. אני מאוד אוהב את גואטה. כל אחד והעבודה שלו". 

למה החלטת לחזור לניהולו של צחי בסופו של דבר?

"הייתה לי תקופה של מחשבה, תקופה של ניסיונות צחי הוא בן אדם שרעב להצלחה וכנראה שאני וצחי זה הצמד. איך אומרים? כל אחד והמנהל שלו"

ואיך אתה מסכם את העבודה לצד גואטה?

"אני מאוד אוהב את גואטה העבודה שלו הייתה עבודה מצויינת, כייפית ומלמדת למדתי ממנו הרבה דברים, אבל אחרי חשיבה עמוקה החלטתי לחזור לניהולו של צחי".

"מגשים את החלום של אמא שלי", בוזגלו © באדיבות יחסי ציבור

איך אתה מגדיר את סגנון המוזיקה שלך?

"אני מגדיר את הסגנון מוזיקה שלי כסגנון פופ, שירי אהבה".

 לפני קצת יותר משלוש שנים השתתפת ב״דה וויס״. מסתכל על זה היום בחיוך?

"אהבתי את התקופה הזו. למדתי ממנה הרבה מאוד דברים לקחתי את זה מאוד ברצינות. זו הייתה הדלת שלי באותה תקופה, נפתח לי המחשבה יותר על עולם המוזיקה ואני שמח שלקחתי בה חלק".

© צילום מסך מאינסטגרם

יש מצב שנראה אותך בעוד תכנית ריאליטי? 

"אולי אבל לא בהכרח תוכנית תחרותית, אלא אם כן תהיה הצדקה מיוחדת שתגרום לי לעשות את זה. אין לדעת מה יהיה מחר לא שולל אופציות".

 אם לא היית עוסק בתחום המוזיקה באיזה תחום היית רוצה להתעסק?

"כנראה שהייתי מתעסק בתחום החשמל. הוצאתי רישיון לתואר הנדסאי אחרי ארבע וחצי שנים, התחלתי והשקעתי בתחום הזה ולא רציתי לעזוב אותו. אני בן אדם שאם אני מתחיל משהו אני חייב לסיים אותו".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים?

"אני רואה את עצמי על הבמות הגדולות, אחרי מספר אלבומים מצליחים, אחרי התקדמות בעולם המוזיקה. בעיקרון מה שאני מאמין בו תמיד זה 'מה שיהיה יהיה - ויהיה רק טוב'".

תגובות