משה פרץ ומושיקו מור חברו לדואט מרגש. שי פרנקו, רן יחזקאל

משה פרץ ומושיקו מור חברו לדואט מרגש

שניים מהאמנים האהובים ביותר בתעשיית המוזיקה הישראלית, משה פרץ ומושיקו מור, חברו לדואט מוזיקלי חדש ומרגש על זוגיות, אהבה ומה שבניהן. הסינגל היה אמור לצאת כבר בשבוע שעבר, אך השניים חזרו לאולפן, הקליטו ושינו כמה דברים, והיום (ה') מגיעה אלינו התוצאה הסופית! • האזינו

אם חשבנו שכבר אין עוד שיר שיוכל לרגש אותנו כל כך אחרי השנה האחרונה, כנראה שטעינו. הבוקר (ה') נפתח בשיתוף פעולה מוזיקלי חדש ומיוחד במינו בשם "הכל טוב", של משה פרץ ומושיקו מור. אז אחרי שהשיר נדחה ועבר שינויים רבים באולפן עד התוצר הסופי - כעת הוא ממש אצלנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"הכל טוב" נכתב על ידי יוסי בן דוד, הפזמונאי והיוצר שעומד מאחורי לא מעט מהלהיטים הכי זכורים לנו במוזיקה הים תיכונית כמו "ימים יגידו" של אייל גולן וגם "מאושרת" בביצועו של עומר אדם. זה קורה דווקא בתקופת הקורונה עם אופטימיות ומילים מנחמות, שמזכירות לנו שגם אם הכל עצוב וכואב כרגע, עדיין הכל טוב, השברים יתאחו ואכזבה מהאהבה שלכם עוד תחלוף. וזה בדיוק מה שהיינו צריכים לשמוע ב-2021!

 

"הכל טוב" זהו אחד משיתופי הפעולה המעניינים שנראו בזמן האחרון בישראל, אך לא מפתיע לנוכח העובדה ששני הזמרים האהובים והמצליחים מגיעים מאותו ז'אנר מוזיקלי, ועם זאת כל אחד מהם מביא את הייחודיות שלו אל תוך השיר החדש. דבר נוסף שהופך את השיר לכל כך מיוחד לדעתנו הוא שהשיר כולו נכתב במפגש ספונטני ומיוחד שיצא דווקא בתקופת הקורונה. במהלך כל השיר השניים חוזרים ואומרים שלמרות העזיבה, הבדידות, הכאב ולמרות השבועה תמיד לאהוב - הכל טוב. שתי מילים שחוזרות על עצמן באופן קבוע ומביאות גם מעט אופטימיות בכל סערת הרגשות. כאמור, השיר כבר היה אמור לצאת בשבוע שעבר, אך השניים שיפצו אותו קצת, הקליטו מחדש ושינו כמה דברים באולפן.

 

תגובות