אור גדול: אייל גולן ועדן חסון בסינגל עוצמתי ואותנטי. דורון סרי

אור גדול: אייל גולן ועדן חסון בסינגל עוצמתי ואותנטי

אנחנו אוהבים לפתוח את הבוקר עם שירים חדשים, אבל כשהם של שני זמרים גדולים כמו עדן חסון ואייל גולן - הבוקר הופך למושלם! • לסינגל החדש קוראים "באור גדול" והוא מדבר על התפתחות, צמיחה ומסע התבגרות. הכי הוספנו לפלייליסט!

לפני כשבועיים התבשרנו שצופה לצאת שיר חדש לעדן חסון ואייל גולן, והנה הוא הגיע! השניים פתחו לנו את הבוקר (ה') וסוגרים לנו את השבוע עם סינגל משותף ועוצמתי, כשבקליפ גם מככב שחקן גדול. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"באור גדול" הצליחו אייל גולן ועדן חסון לרגש אותנו ולדבר על התפתחות בחיים, על צמיחה, על מסע ועל התבגרות - שכל אלו מובילים אותנו להפיץ אור גדול בעולם. הסינגל מלווה בקליפ מושקע, בו מככב השחקן ישראל אטיאס שללא ספק מצליח להעביר את המסר של השיר במשחק מדוייק מול המצלמה. 

 

"בכל אחד מאיתנו יש פיסה של אור. אחרי 120 שנים, האור שקיבלנו חוזר למעלה, לאותו מקום שהגיע. הוא יכול לשוב ולדבוק מעלה בחזרה רק אם הוא נקי, כביום שקיבלנו אותו. לכן עלינו לעבוד על המידות שלנו. החשובות שבהן - הן לבחור בטוב, לא לכעוס (הכי חשוב) ולא לפחד", משתף חסון כשהוא מדגיש את מסר השיר ומוסיף: "הזמן הזה הוא בדיוק השלב בו העולם נבחן על המידות האלו. אז בואו נעמוד במבחן הזה ביחד, ויחד נהיה אור גדול!". הדואט של שני זמרי הענק בתעשייה המקומית יצא אותנטי, אמיתי, מרגש ועוצמתי. שיתוף הפעולה הזה הוא בהחלט אור גדול עבורנו!

תגובות