אהלן טיי: טיילור מלכוב שחררה סינגל סולו ראשון. יוסי מויאל

אהלן טיי: טיילור מלכוב שחררה סינגל סולו ראשון

לא היי טיי - אלא אהלן: טיילור מלכוב מתחילה היום (ב') את דרכה בעולם המוזיקה מחדש, כזמרת סולו ומשחררת את סינגל הבכורה שלה - "אהלן"

אחרי שנה תקשורתית במיוחד עבורה: טיילור מלכוב השאירה את הפרידה המפורסמת אי שם מאחור, המשיכה לזוגיות חדשה ואוהבת עם הזמר לירן דנינו. השניים כבר מנהלים זוגיות צמודה כמה חודשים טובים, טסו יחס לחופשה בדובאי, לא מזמן עברו לגור יחד, ואפילו שיתפו קבל עם ועדה על ההתקרבות לדת (מה שגרר סערה בעקבות "שמירת הנידה" של טיי). הכוכבת הפכה לשם חם בתעשייה, השיקה לאחרונה את מותג האופנה שלה "טייטוש" והיום (ב') היא ממשיכה את הקריירה המוזיקלית שלה, אותה השאירה בצד מאז פירוק הצמד, וכעת היא בשלה מספיק לצאת לדרך עם סינגל סולו ראשון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז אחרי שסיפרה לראשונה בתכנית שלנו "א' עד ת'" שהיא חוזרת למוזיקה לבדה, היא עושה זאת כעת ובענק. את השיר שהוציאה היום, "אהלן", כתבו והלחינו עבורה רובי פאייר ואלי חולי. הוא מדבר על בחורה שחוותה אהבה מגבר שלא רגיל להתמסד, ואז היא מוצאת את עצמה ״רודפת״ אחריו עד אשר היא מבינה שלא הכל "כמו באגדות". מלכוב מעבירה לבנות מסר שזה בסדר שגם נשים יתחילו עם גברים, יקחו את המושכות ויתחילו ליזום בסיפור האהבה של עצמן. אם ציפיתם לראות את לירן בקליפ (כפי שהיא הופיעה בשלו), מקווים שלא תתאכזבו כי מי שמשתתף לצידה הוא השחקן יובל ביטון. הסינגל הוא חלק מהקמפיין של מלכוב לחברת האופנה "GONG".

 

"התגעגעתי לשיר, אין מתרגשת ממני לשחרר היום את הסינגל הראשון שלי לבד", שיתפה הכוכבת על שחרור הסינגל והוסיפה: "אני מקווה שהוא יגיע לכמה שיותר אוזניים וירים את המורל בימים לא פשוטים שכאלה לכל המדינה".

© יוסי מויאל

אז בהצלחה לטיי בקריירת המוזיקה האישית והחדשה שלה, ואנחנו כבר מחכים לדואט עם בן הזוג!

© יוסי מויאל, באדיבות יחסי ציבור
© יוסי מויאל
תגובות