המסע אל השלום: אלקנה מרציאנו מפתיע את כולנו. באדיבות יחסי ציבור

המסע אל השלום: אלקנה מרציאנו מפתיע את כולנו

אחרי הסינגל שעשה כותרות: הזמר אלקנה מרציאנו שחרר היום (ב') סינגל חדש ממשיך את מסעו אל השלום, והפעם: יחד עם הזמרת האהובה והמצליחה ממרוקו - סאנה מוחמד!

לאחרונה ישראל כוננה יחסים עם מרוקו, ובכך הגיעה זמנה של המוזיקה כדי לאחד בינינו. הבוקר יצא (ב') דואט מפתיע וייחודי שיצר הזמר אלקנה מרציאנו עם סאנה מוחמד. כידוע, זאת לא הפעם הראשונה שיוצר אלקנה שיתוף פעולה מוזיקלי באווירת השלום. הדואט המיוחד שיצא היום נקרא "ג'ונאמר", והאמת? אהבנו בטירוף!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, מרציאנו כבר יצר שיתופי פעולה מעניינים - ביניהם לא מזמן עם זמר מוכר מאיחוד האמירויות "אהלן ביכ" ואפילו אירח אותו בישראל. השיר החדש, נכתב והולחן על ידי יוצר הלהיטים הגדול ממרוקו, מרוואן אסיל, יחד עם היוצר הישראלי אופיר כהן. מנהליה של סאנה צפו בהופעה של אלקנה בשבוע הטכנולוגיה בדובאי, ובעקבות כך פנו למנהליו של אלקנה. כך בעצם נרקם הדואט המיוחד. כמו תמיד, מרציאנו מציג לנו את הקול המיוחד שלו ולוקח אותנו למסע חדש בזמן ההאזנה.

 

בנוסף לקולותיהם המדהימים של אלקנה וסאנה, הדבר היפה במיוחד בשיר זה שהוא כתוב בעברית ומרוקאית יחדיו ומסמל לנו את האחדות והיופי שיכולה להעביר מוזיקה ושירה. השיר עצמו קליל וכיפי, עושה לנו הרגשה נעימה ומאוד כיף להקשיב לו. שיתוף הפעולה המעניין הזה יוצר לנו נקודת מבט חדשה ומראה כי אפילו בתקופה כזו, אפשר לראות את הדברים היפים בעולם! בנוסף, איך אפשר לא לדבר על הקליפ המיוחד? הקליפ צולם חלקו בישראל וחלקו במרוקו.

 

תגובות