פסקול חייו: עומר אדם משחרר סינגלים יום אחרי יום ואלבום חדש. שי פרנקו

פסקול חייו: עומר אדם משחרר סינגלים יום אחרי יום ואלבום חדש

התעוררנו הבוקר ליום מלא אהבה, ובנוסף, גם להפתעה מאוד משמחת מעומר אדם. הוא הודיע כי ישחרר שלושה שירים חדשים ברציפות, יום אחרי יום, כשהראשון - "פסקול חיי", יוצא הבוקר (א'). בסיום יציאת השלושה - יצא אלינו גם אלבום חדש, ביום רביעי, עם חמישה שירים נוספים, שהודלפו במהלך השנים

בימים אלו נמצא עומר אדם מעבר לים, כשבין חופשה לבילוי, הוא גם מתעסק בקידום הקריירה הבינלאומית שלו. אך בנתיים, פה בארץ, משתחררים שירים חדשים שלו בלי סוף. הבוקר (א') יוצא השיר הראשון, בשם "פסקול חיי", מחר יצא שיר נוסף, וגם ביום שלישי. אבל השיא הוא ביום רביעי - כשיצא אלינו מיני אלבום שכולל סה"כ 8 שירים! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איזה כיף, שבוע מלא בעומר אדם! את השיר הראשון, "פסקול חיי", כתבו טליסמיאן וגלעד מרקוביץ, שמדבר על בחורה ששברה את ליבו. הוא חשב שהיא פסקול חייו, שהיא אהבת חייו, אך לבסוף השניים נפרדו, והיא כבר לא מעוניינת בו, לא עונה לו לטלפונים, ושוברת לו את הלב. הסינגל השני שיצא מחר (ב') נכתב על ידי נתן גושן ואבי אוחיון, וקוראים לו "מה שנפל מהידיים". ביום ג' יצא השיר השלישי - "מליונרים", שנכתב על ידי אדיר גץ ונתי אבידן. ולבסוף, ביום רביעי, ישוחרר האלבום השלם, שיכלול את שלושת השירים הללו, ועוד חמישה שירים שהודלפו במהלך השנים אך עוד לא יצאו באופן רשמי. אמאל'ה, אנחנו אוהבים הפתעות כאלה!

 
תגיות
תגובות