לקראת יום המשפחה: השירים שהזמרים כתבו על ההורים שלהם. צילום פרטי

לקראת יום המשפחה: השירים שהזמרים כתבו על ההורים שלהם

לכבוד יום המשפחה שחל מחר (שישי) אספנו עבורכם את השירים שהזמרים כתבו על הוריהם והקשר שלהם איתם • לא הפסקנו להתרגש

ההורים שלנו הם הדבר הכי חשוב שיש לנו בחיים, הם דואגים לנו, אוהבים אותנו ללא תנאים ותמיד שם בשביל להוות כתף תומכת. אבל כמה אנחנו זוכרים להודות להם על כל מה שהם עושים עבורנו ולהזכיר להם כמה אנחנו מעריכים אותם? האמנים הבאים לקחו את הוקרת התודה וההערכה כלפי הוריהם לשלב הבא וכתבו עבורם שירים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמעט - שירה מרגלית

השיר המרגש של שירה מרגלית שיצא ב-2018 מדבר על הגעגוע שהיא חווה לאימה שנפטרה שנה קודם לכן. היא מספרת איך היא כמעט מצליחה לעשות הכול, אבל רק כמעט, ושכל העולם פתאום נדמה לה לא שלם. המילים שכתבה, בשילוב עם השירה מלאת הכאב של מרגלית - גורמים לנו לרצות ולחבק את ההורים שלנו מכל הלב. בין השירים המרגשים ששמענו אי פעם!

 

 First Man - קמילה קביו

השיר שיצא כחלק מאלבום הסולו השני של קמילה קביו, נכתב על ידה, לכבוד אבא שלה שמהווה דמות משמעותית עבורה ותמך בה לאורך כל דרכה כאומנית. הזמרת זכתה לבצע ולהקדיש אותו לאביה כשהופיעה בטקס פרסי הגראמי בשנה שעברה. השניים ריגשו את כולנו בסצנה בלתי נשכחת והזכירו לנו כמה חזקה היא אהבת אבא ובת.

 

מלך העולם – שלמה ארצי

הלהיט של שלמה ארצי מדבר על איך אמא רואה את הילד שלה, על הדרך שבה היא מעודדת אותו לקום ולהאמין בעצמו, ומזכירה לו שעבורה הוא תמיד יהיה מלך העולם. השיר בעצם מוקיר תודה לאמו על כך שהאמינה בו, וגרמה לו להבין שלא משנה מה קורה בחוץ - הוא יודע שאצל אמא שלו יש לו מקום בטוח בו הוא תמיד יהיה הכי טוב. 

 

Two Of Us  - לואי טומלינסון

הסינגל של יוצא להקת וואן דיירקשן, לואי טומלינסון, נכתב עבור אמו שמתה ממחלת הסרטן בדצמבר 2016. הוא מדבר על הכאב באובדן של אמא, על הגעגוע שעוטף ומצריך התמודדות יומיומית, ועל כך שהוא ישתדל לחיות בשביל שניהם. קשה להישאר עם עיניים יבשות אחרי האזנה לשיר הזה. תכינו את הטישו. 

 

 The Best Day – טיילור סוויפט

הבלדה השקטה של טיילור סוויפט יצאה כסינגל במסגרת אלבומה השני "Fearless", ללא ידיעתה של אימה. למעשה סוויפט כתבה והקליטה את השיר עבורה בתור מתנת חג המולד, היא אף הכינה קליפ שמורכב מזיכרונות ילדות שלה, וכל זאת על מנת להוקיר לה תודה על כל העזרה והתמיכה שלה. הכי מרגשת!

Ring Off - ביונסה

הסינגל הזה של ביונסה אמנם לא נחל הצלחה רבה בקרב הקהל, אבל הוא אולי השיר האישי ביותר שביונסה שיחררה במהלך הקריירה שלה. השיר מדבר על סיום הנישואין של הוריה, אבל למרות הרקע העגום הוא דווקא שיר שמשבח את אימה על ההתמודדות שלה עם התקופה הזו ועל ההחלטה האמיצה לקום וללכת ממקום שלא טוב לה.

 
תגובות