מאחדים כוחות: גל אדם בסינגל חדש עם אודיה אזולאי. צילום: שי פרנקו

מאחדים כוחות: גל אדם בסינגל חדש עם אודיה אזולאי

בוקר חדש וחורפי נפתח עם שיר חדש של לא אחר מגל אדם! אחרי שיתוף הפעולה הקודם שלו, עם אגם בוחבוט, הפעם הוא משתף פעולה עם הזמרת החדשה והמבטיחה - אודיה אזולאי

היום (א׳) שיחרר גל אדם סינגל חדש בשם ״אין יותר אותי״ בו הוא מארח את אודיה אזולאי, שגם הלחינה וכתבה בעצמה את הסינגל. אתם לגמרי חייבים לשמוע את זה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רק ביום חמישי האחרון שיחררה אודיה אזולאי סינגל סולו חדש שמדבר על מוזיקה ודת, וכבר הבוקר, יום ראשון, אזולאי ממשיכה להישאר בכותרות עם סינגל חדש בו היא מתארחת. אז אמנם הסינגל הוא של גל אדם, אבל אין ספק כי אזולאי לוקחת בו חלק מאוד משמעותי. בין אם זה ביצירתו, שכאמור, היא זו שהלחינה וכתבה את השיר, ובין אם זה בביצועו, לצד גל אדם, עם קולה המרשים.

 

הסינגל קצת שונה ממה שאנחנו רגילים בדרך כלל לקבל מן השניים. מאזולאי אנחנו רגילים לשמוע על הדת והאמונה, ומצד אדם קצת יותר מזרחי. הפעם מדובר בסינגל רגוע ושקט, מה שיוצר לנו קצת גיוון וחידוש מאזולאי ואדם. גיוון שבהחלט יצא מוצלח. האיחוד של גווני הקולות משתלבים נהדר ויוצרים לנו שיר יפיפה.

שיתוף הפעולה של אודיה אזולאי וגל אדם הצליח לפתוח לנו את הבוקר בצורה טובה, ולהפוך את שבוע פורים לשמח יותר. אהבנו את השילוב הלא צפוי הזה שיצר סינגל ייחודי ומרגש שנכנס הישר לנשמה. 

תגובות