אודיה אזולאי בסינגל חדש על מוזיקה ודת. יניר סלע

אודיה אזולאי בסינגל חדש על מוזיקה ודת

אחרי להיט מפתח מצליח במיוחד - היום (ה') יצא לאוויר העולם סינגל חדש וקצבי לזמרת והיוצרת המבטיחה אודיה אזולאי

הבוקר של יום חמישי נפתח עם סינגל חדש של אודיה אזולאי, התגלית החמה והמרתקת של "ארומה music" ורוברטו. עם מזג האוויר המקפיא מאוד שיש בחוץ - אודיה אזולאי לגמרי מחממת את ליבנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי הסינגלים הראשונים "האהבה שלנו", "רק שיישאר", "מה אשיב לך", והלהיט "אור" שממנו בעצם התחילה הפריצה הגדולה -  הזמרת והיוצרת אודיה מעלה את הקצב עם שיר קצבי חדש בשם "כפיים". את השיר כתבה והלחינה אזולאי עצמה, ועל העיבוד המוזיקלי אחראי גיא דאן. רוב השירים של הזמרת הינם שירי אהבה עם מטאפורות חכמות ופשוטות. בשירה שלה היא משלבת פופ עכשווי עם אלמנטיים מן המסורת היהודית ומוטיבים מן התפילה. וכך שילבה גם בסינגל החדש, שבו היא בעצם מספרת על תחושות ומחשבות שמגיעות מחייה היום-יום שלה.כזכור, אזולאי בתהליך התחזקות וחזרה בתשובה, אז בשיר היא מדברת על דרכה בעולם המוזיקה במקביל לעולמה הדתי, "איך לא בא לי לרדוף אחרי כפיים", היא אומרת בשיר וממשיכה להסביר שכל אחד נותן את דעתו ומחליט בשבילה מה מתאים לה - "שמעתי אלף פעמים זה לא להיט שיר רגיל. הטקסט פשוט הוא לא מפיל. ואת לבושה מדי, רזה מדי. השם הזה דתי מדי. תשני ותתפשטי".

 

מעבר לשיר העוצמתי, עם המילים החדות של אודיה שמעבירות מסר חזק - היא גם משלבת עם המילים קליפ אנימציה שתואם למילות השיר. אנחנו פשוט עפים על הזמרת החדשה הזו שנכנסה אלינו בסערה לתעשיית המוזיקה המקומית, ומקומה לגמרי פה!

 

תגובות