חזק על הרצפה: הראל סקעת בקליפ חדש עם דניאל גל. קרדיט צילום: אלי חדד | Digistage

חזק על הרצפה: הראל סקעת בקליפ חדש עם דניאל גל

רגע לפני שעולם התרבות עומד לחזור לשגרה יחד עם כל ההופעות של הזמרים האהובים עלינו - הראל סקעת מפתיע אותנו ומוציא סינגל חדש בשם ״חזק על הרצפה״. לאחר ההצלחה עם אניה בוקשטיין בשיר ״כל היום״ , הפעם שילב לצידו בקליפ את השחקנית דניאל גל (תאג״ד, גאליס)

שנה לא קלה עברה על אמני ישראל בתחום המוזיקה, אבל יש כמה אמנים שגם הקורונה לא הצליחה לעצור אותם. הראל סקעת מוכיח לנו את זה שוב, עם הלהיט החדש שלו שיצא היום (ב'). את הסינגל כתב סקעת לצד צליל קליפי, אותו גם הלחינו עם טל פורר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשיר מדבר סקעת על החוויה היום-יומית של ההסתכלות במראה, עם כל הרגשות שאנחנו אוספים בתוכנו - גם הטובים וגם הפחות טובים. הוא גם מדבר על התקופה שבה אנו נמצאים, על השנה הקשה שעברה עלינו עם נגיף הקורונה. על הנגיף שהעמיד כל אדם באתגר אחר ובמציאות כואבות - בין אם בפן הכלכלי, החברתי, או בפן האישי, המשפחתי או הנפשי. הלחן הצליח להעצים את הרגשות האלו בצורה חזקה, בעיקר בגלל משחק אמין של סקעת. סצנות הקליפ בחשכה, הצליחו להעביר אלינו תחושת כבדות וסערת רגשות. בנוסף, הבחירה בדניאל גל כשחקנית לצידו הייתה פשוט מצויינת, גל מדמה את ״המראה״ של סקעת ותוך כדי הצפייה בקליפ, ראינו את הכימיה המדהימה שיש ביניהם שגרמה לכל זה להרגיש אמיתי.

 

אנחנו כבר מחכים ומצפים לשירים החדשים שישחרר בקרוב מהאלבום החדש, ומקווים שעד הוצאת כל האלבום - סקעת, וכל אמני ישראל, כבר יחזרו להופיע על הבמה שהם כל כך מחכים לה.

תגובות