גל אדם: "גאה להיות אח של הזמר הכי טוב במדינה". משה נחמוביץ

גל אדם: "גאה להיות אח של הזמר הכי טוב במדינה"

רגע אחרי שהחלים מקורונה, תפסנו את גל אדם לראיון בו הוא מספר על השיר החדש, הפרידה מנועם בוהדנה, הגיוס שקרב ובא, על הגעגועים להופיע על במות, ועל זה שהוא לגמרי גאה להיות האח של עומר אדם • בואו להכיר את הזמר המבטיח בעולם המוזיקה קצת יותר!

יומיים אחרי השיר החדש שלו, ושבועות בודדים לפני שהוא הופך לרכוש צה"ל - גל אדם משוחח עם פרוגי על הקריירה, השיר החדש, והתגובות הרעות. בראיון איתנו הוא מספר גם על ההתרגשות שלו לעלות על מדים, על הפרידה המתקושרת מהאקסית, הדחייה של מופע "סופרסטאר" שבכיכובו, השילוב המפתיע עם אודיה אזולאי, וכן, שוחחנו גם על עומר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תספר לנו מה אתה עושה בימים אלו.

"אני נמצא שבועות ספורים לפני הגיוס לצה"ל. החלמתי מקורונה לפני תקופה ונסעתי לטיול קצר עם חברים לקראת הגיוס. ובעיקרון עובד על מוזיקה חדשה. האמת שבתקופת הקורונה השקעתי הרבה במוזיקה, בנגינה, וביצירה ואפילו הקלטתי כל מיני שירים והפתעות שיצאו בקרוב".

איך באמת התחושות לקראת הגיוס הקרוב? מתרגש?

"אני מתרגש מאוד. צה"ל שונה מכל מה שעשיתי עד היום, כרגע אני מתגייס לחיל כללי וישבצו אותי לאחר הגיוס. אני ממש נרגש וגאה לשרת את המדינה ולתת מעצמי עבורה". 

בתחילת השבוע הוצאת שיר חדש בשם ״אין אותי יותר״, ביחד עם הזמרת החדשה בתעשייה אודיה אזולאי. הטייפ שלך הוא יותר מזרחי, והשירים של אודיה, לעומת זאת, הם שירי נשמה ותפילה עמוקים. מודים שהשילוב בינכם די מפתיע. איך נוצר החיבור?

"הכרתי אותה דרך גיא דן, המעבד המוזיקלי שלי. הוא סיפר לי על אודיה ועל השיר הזה, נפגשנו באולפן והקלטנו.חיכיתי הרבה שהשיר יצא, מהרגע הראשון ששמעתי אותו ידעתי שזה השיר הבא שלי. חייב להגיד שאודיה מוכשרת מאוד, עבדנו על השיר יחד באולפן של גיא דאן נהניתי מאוד לעבוד איתה".

 

"אני זוכר את הפעם הראשונה ששמעתי את השיר. התרגשתי ממש, עפתי עליו. מאותו הרגע ידעתי שהשיר הזה משהו מיוחד. קיבלתי עליו תגובות מטורפות. אנשים לא מפסיקים לשלוח לי הודעות, להעלות סרטונים לאינסטגרם ואני עד עכשיו שומע רק דברים טובים. שמחתי גם לקום בבוקר למחרת יציאת השיר ולמצוא אותו כבר במקום השישי בסרטונים החמים. זה כיף ומטורף. אני מודה שאפילו לא ציפיתי לכל האהבה הזאת מהקהל. אני כל כך שמח שהקהל אוהב ומתרגש יחד איתי. זה הכי חשוב לי, אני עושה הכל כדי שהם יהיו מרוצים וייהנו ואני שמח שהם אוהבים", עוד מוסיף ומספר על השיר והצלחתו.

ומה עם תגובות רעות?

"כרגע אין כל כך תגובות רעות. באמת שהרוב הן תגובות טובות ומפרגנות. אבל אני בכל מקרה משתדל להתעסק בדברים הטובים. אני גם מבין שזה חלק מהחיים. לא כולם אוהבים ומתחברים להכל, וזה בסדר".

אתה מרגיש שלפעמים מצפים ממך להיות ולהצליח כמו עומר, אחיך הגדול?

"האמת שלא. עומר זה עומר ואני זה אני. אני בזכות עצמי, הולך בדרך שלי ומאמין בה. כל אחד מביא את עצמו. אני גאה להיות אח של עומר. הוא הזמר הכי טוב במדינה ואני שמח שהוא אח שלי. יש את עומר ויש את גל, אנחנו שני אנשים שונים, אחים וקרובים, אבל כל אחד עושה את הדרך שלו. אני אפילו חושב שזה יתרון גדול עבורי העובדה שעומר אחי הוא זמר גדול ומצליח, כי הוא עוזר לי ומייעץ לי. הוא הופך אותי לטוב יותר, ונותן לי טיפים, וזה לאו דווקא מעלים את מי שאני. כי אני גל, והוא עומר. יש לי זכות גדולה להיות אח שלו, אבל כל אחד לחוד".

© צילום מסך מאינסטגרם

אחרי שאתה ונועם בוהדנה ניהלתם זוגיות פוטוגנית במיוחד מספר חודשים טובים, לאחרונה נפרדתם. הפריע לך שהפרידה הופיעה בתקשורת ועלתה לכותרות?

"לא הפריע לי,  זה חלק מזה ולקחנו את זה בחשבון. נועם ואני היינו תקופה ארוכה ביחד והיא באמת ילדה מדהימה, תמיד יישאר לה מקום בלב שלי ואני מאחל לה בהצלחה בכל מה שתעשה".

כמו כולם, הקורונה הצליחה לפגוע בכל אחד בפן אחר במהלך השנה האחרונה. מסתבר שהקורונה לא חסה גם על גל - מעבר לכך שהוא החלים ממש עכשיו מהנגיף, היא גם גורמת לו להיות מוצף בגעגועים אל ההופעות והשגרה.

"הקורונה פגעה בי מאוד בזה שאין הופעות. ההופעות והקהל חסרים לי מאוד. לפני הקורונה הופעתי בהרבה אירועים פרטיים ובמסיבות ואני מתגעגע לזה מאוד. היו לי לא מעט הופעות ממש לפני הקורונה ואז הכול נעצר. ההופעות והמוזיקה הם הדברים שאני הכי אוהב לעשות. ענף התרבות סגור הרבה זמן ולצערי התבטלו הרבה הופעות לכל האמנים. אני מקווה שנחזור לשגרה בקרוב. בנתיים אני יכול להגיד שיש המון הפתעות, שירים חדשים והופעות שמחכות".

גם המופע ״סופרסטאר״ למשל, שהיה אמור להיות בכיכובך, לצד נועה קירל, מרגי ועוד - נאלץ להדחות בגלל הקורונה. 

"נכון, והאמת שהתבאסתי על כך מאוד. הכנו לכם מופע מטורף וממש חיכיתי לזה. אבל אני מקווה שנפרסם תאריך חדש למופע והוא יקרה בעזרת השם. למזלנו הוא לא התבטל אלא רק נדחה".

"הייתי רוצה להגיד לקהל שלי שאני אוהב אותם מאוד ומודה להם על האהבה והתגובות הטובות שאני מקבל. זה לא מובן מאליו בכלל", מודה אדם על האהבה הרבה שמורעפת עליו, "אני מעריך הכל ושמח שיש לי אתכם. מאחל לכם הרבה בריאות ושנעבור את הקורונה כמה שיותר מהר. עוד מעט נפגש על הבמות".

תגובות