סיכומוזיקלי: שיתוף הפעולה של אושר כהן וספיר סבן. sapirsabann@ מתוך אינסטגרם

סיכומוזיקלי: שיתוף הפעולה של אושר כהן וספיר סבן

עוד סופ"ש בפתח, ועוד סיכומוזיקלי מלא בשירים טובים. קחו לכם את סוף השבוע כדי להאזין למוזיקה המרגשת והכיפית שאספנו בשבילכם. והפעם: סינגל מרגש לספיר סבן, קובי אפללו בשיר אופטימי והילדה בת ה-16 שהולכת לכבוש את כולם

גם השבוע כמו בכל פעם מחדש, הכנו במיוחד בשבילכם רשימה של השירים הכי מגניבים, כיפים, מרגשים וסוחפים שיצאו במוזיקה הישראלית השבוע. וכמובן שאין יותר כיף מלשמוע שירים חדשים כשנכנס סוף השבוע, ואפשר להירגע מכל השבוע שעבר עלינו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קובי אפללו - עד שיבוא

השבוע שחרר הזמר המוכשר קובי אפללו שיר חדש בשם "עד שיבוא", אותו כתב והלחין הוא עצמו והפיק דן זיתון. אפללו שיתף כי: "הגעגוע בתקופה שעברה עלינו הוא לקהל ובעיקר לשמחת החיים שיש בהופעה, למפגש עם אנשים בלי שזה יהווה איום קיומי". הקליפ המיוחד מורכב ממעל ל-100 תמונות סטילס ווידאו שנשלחו על ידי 30 צלמים מכל הארץ, ואין ספק כי הקליפ מצליח לחזק אפילו עוד יותר את הטקסט החזק והיפה של השיר. אנחנו הכי שמחים שסוף סוף מתחילים לחזור לאט לאט החיים הקודמים והאהובים שלנו, ושנצליח להיפגש גם על הבמות.

לסיכום: מדהים כהרגלו.

 

ספיר סבן - אליי

ספיר סבן היא לגמרי אחת הזמרות שאנחנו הכי נהנים לשמוע. השבוע שחררה את ״אליי״, שכתב, הלחין והפיק היוצר אושר כהן. בחשבון האינסטגרם שלה סבן שיתפה כי השיר הזה נולד עוד לפני ש"נהיה בסדר" נוצר. "במפגש הראשון שלי ושל אושר, אושר פשוט התחיל לנגן אותי, אותו, ונולד הקסם הזה". שוב ספיר עושה זאת בענק ומוכיחה לנו כי קולות כמו שלה כבר קשה למצוא, קול שחותך את הנשמה ויחד עם זאת מלא בכל כך הרבה רגש וכוונה. אנחנו לגמרי מאוהבים בה.

לסיכום: הכי מוכשרת שיש.

 

נועם בנאי - בסוף זה תמיד שמח

נועם בנאי הוא אחד הקולות שאנחנו הכי אוהבים לשמוע, שמצליח לרגש אותנו ולגרום לנו להתמכר בכל שיר מחדש. השבוע עשה זאת שוב, הפעם בשילוב עם סתיו בגר, ובמקרה הזה השלם לגמרי גדול יותר מסך חלקיו. השניים יצרו את השיר ״בסוף זה תמיד שמח״, ונועם סיפר על העבודה עם סתיו כי ״בכמה שעות של כתיבה ותוך כדי שאני מספר לו איך האהבה שלי הגיעה אלי בתקופה הכי קשה של החיים שלי, כמו נס״. אנחנו כל כך אוהבים לשמוע מה נוצר כאשר אנשים מוכשרים נפגשים, ואין ספק שהפעם זה צלח ובגדול.

לסיכום: תמיד עושה אותנו שמחים!

 

עלמה קלברמן עם מורן רוזנבלט - Mr. Postman

עלמה קלברמן היא מוזיקאית ויוצרת בת 23 מרחובות, אליה נחשפנו לראשונה כאשר השתתפה בעונה השלישית של התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". ביוני האחרון שחררה את קליפ הגאווה הארצי הראשון יחד עם המוזיקאי אסף אור בשיתוף הקהילה וארגוני הקהילה הגאה מכל הארץ, וכן חברי קהילה מוכרים יותר, והשחקנית מורן רוזנבלט ביניהם. השתיים שחררו יחד השבוע את השיר “Mr. Postman”, אותו כתבה והלחינה עלמה, ועל ההפקה תאיר סיבוני. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו לא מפסיקים לשמוע אותו מהרגע שיצא!

לסיכום: מתנגן אצלנו בלופים.

הודיה - תגיד לי מי אתה?

הרשו לנו להכיר לכם את הדבר הבא בעולם המוזיקה - הודיה. היא רק בת 16 וחצי וכבר שחררה השבוע את סינגל הבכורה שלה ״תגיד לי מי אתה?״, אותו יצר גל ג׳ו כהן. אמנם עברה ילדות קשה לאחר גירושי הוריה וקרע שנוצר מצד אביה, אך הדבר לא עצר אותה מלחלום ולעשות מוזיקה, והיא המשיכה בכל הכוח בדרך שלה. הודיה מביאה איתה משהו חדש ומרענן לעולם המוזיקה. המסר שלה הוא שכל דבר יגיע בזמן הנכון אם רק תאמינו בעצמכם. יש לנו תחושה שעכשיו זה בדיוק הזמן הנכון שלה, ושאנחנו הולכים לשמוע ממנה עוד המון.

לסיכום: הילדה ענקית!

 

השילוש הקדוש - אין לי מנוח

שיר חדש ומקסים שנתקלנו בו השבוע הוא ״אין לי מנוח״ של ״השילוש הקדוש״, אותו כתב והלחין שלומי לחייני, ועל ההפקה ראלף הובר. השיר הוא מיוחד ושונה, ולא נשמע כמו כל אותם שירים שיוצא לנו להיחשף אליהם בדרך כלל, והאמת - אנחנו עפים על זה! את השיר מקדיש לחייני לאימו ולכל האהובים שנפטרו ממחלת הסרטן. לדעתנו אין אחד שלא יתחבר לשיר, כל אחד מהמקום שלו, והוא מעביר ערימות של רגש, שזה הכי חשוב שיש.

לסיכום: אהבנו ממש.

 

טל גבעמיר - רק לכמה רגעים

השבוע שחררה המוזיקאית והיוצרת טל גבעמיר סינגל חדש מתוך האלבום השני שלה שצפוי לצאת במהלך השנה הקרובה, ואם ככה הוא נשמע, אין לנו כבר סבלנות לחכות לשירים שיבואו אחריו. את השיר ״רק לכמה רגעים״ כתבה והלחינה בעצמה יחד עם תומר כץ, שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית. גם בשיר החדש כמו בשאר הסינגלים ששחררה עד כה, מורגש הסגנון המוזיקלי האופטימי ומלא הרגש שלה, ואנחנו חושבים שאי אפשר שלא להתאהב בה. לאט לאט ובעבודה קשה מוסיפה גבעמיר עוד שיר ועוד שיר לרפרטואר שלה, ואנחנו מאחלים לה רק להמשיך ולעלות.

לסיכום: מתאהבים בכל פעם מחדש.

 

שאליבי - זוכרת

אנחנו שמחים שיצא לנו להיתקל בשיר הכל כך מיוחד הזה השבוע. הסינגל ״זוכרת״ הוא סינגל הבכורה של להקת ״שאליבי״. את הסינגל הלחינה ליאורה לנדזבאום וכתבה יחד עם שחר משה, וכל כך הרבה נגנים שותפים ליצירה הנוגעת הזו. בחשבון האינסטגרם שיתפה ליאורה כי: "לפעמים יש לנו, בני האדם, נטייה להסתכל על העבר כמשהו רע שמכיל חרטה, אשמה, כאב וחוסר שייכות. ׳זוכרת׳ הוא שיר שקורא לנו לזכור את הטוב בחיים". אנחנו לגמרי אהבנו את השוני המיוחד שבשיר הזה, שישר מושך את האוזן וגורם לנו פשוט לא להצליח להפסיק להאזין לו.

לסיכום: מדהים, מדהים, מדהים!

 

 

תגובות