יוקרתית מתמיד: הסינגל הנוצץ של נועה קירל. צילום מסך מהקליפ

יוקרתית מתמיד: הסינגל הנוצץ של נועה קירל

חיכינו לזה זמן רב, אבל אל דאגה - זה הגיע ובענק! הבוקר (א') רגע לפני שהופכת לבינלאומית, נועה קירל שחררה את הסינגל החדש שלה "יהלומים - בלינג בלינג"

ימים ספורים לאחר שלוהקה לתפקיד ראשי בסרט הוליוודי וחתמה בחברת התקליטים "אנטלנטיק רקורדס", הכוכבת לא עוצרת והבוקר (א'), היא כבר משחררת את השיר החדש והנוצץ במיוחד שלה, "יהלומים".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש, שמהשמיעה הראשונית מסתמן כלהיט החדש של הכוכבת, מדבר על שני הצדדים הקיימים בחייה, הנוצץ והיוקרתי אל מול הפשוט והאותנטי, כאשר ברצונה ליהנות מכל העולמות כאן ועכשיו. מצד אחד היא רוצה להיות היא עצמה, בחורה צעירה ומתבגרת, אך מצד שני רוצה לחוות את הנוצץ, שלפעמים הוא גם כואב, מסנוור ועוקץ. הסינגל נכתב והולחן על ידי נועה קירל בעצמה, יחד עם רון ביטון והמפיק הבינלאומי מ-LA - ניצן קייקוב שהוא גם זה שאחראי ללהיטים של נועה באנגלית. אגב, השיר שיצא הבוקר הוא גם האחרון שיוצא לפני שהיא מוציאה את הסינגל הבינלאומי הראשון שלה. 

 

כפי שרק קילר יודעת - הסינגל "יהלומים- בלינג בלינג" מלווה בקליפ מלא בסטייל, ברמה בינלאומית, שהופק בחסות חברת התכשיטים "רויאלטי". כמו כן, שיתוף הפעולה הייחודי של נועה ורויאלטי גם ישיק יחד קולקציית תליוני לבבות לצעירות תחת השם "הלב של נועה", שתימכר בלעדית בכל סניפי "רויאלטי" ובאתר האון-ליין של הרשת בצירוף חתימתה של נועה.

כהרגלה, ממשיכה קירל לעמוד ברף שמציבה לעצמה כל פעם ואף לעקוף אותו ולשבור שיאים. הזמרת הצעירה, מוכיחה לנו מדי יום שעם אמונה ועבודה קשה הכל אפשרי.

 
תגיות
תגובות