צעד רשמי: נתן גושן בקליפ עם ארוסתו. באדיבות יחסי ציבור

צעד רשמי: נתן גושן בקליפ עם ארוסתו

שבוע חדש נפתח עם שיר חדש לנתן גושן, רק שהפעם הוא עם לא אחרת מבת הזוג, לירון אלביליה. רק בשבוע שעבר פורסם כי השניים כבר התארסו מתחת לראדר, וכבר היום (א') הם מצהירים על הזוגיות בקליפ חדש • צפו

את הבוקר (א') ואת השבוע אנחנו פותחים עם שיר אהבה חדש מנתן גושן. רק שבשונה מכל הקליפים שלו, בהם היו שחקניות, הפעם מדובר בבחורה אמיתית, שקרובה מאוד לליבו של גושן. מי שמככבת לצידו בקליפ הרומנטי היא ארוסתו, לירון אליבליה, שהשתתפה ב"אייל גולן קורא לך".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את ההצהרה הרומנטית על הזוגיות בין השניים הם עושים בדרך יצירתית, לא בתמונה זוגית, לא בתיוג בסטורי - אלא בקליפ משותף! השיר "שני ילדים בעולם" הוא שיר אהבה, על האושר שקיים כשהם ביחד, על הרצון להקים משפחה, להביא שני ילדים לעולם. השיר הולחן ונכתב על ידי גושן בעצמו, מנקודת המבט האישית שלו והרגש הפנימי והאמיתי שלו, בצורה הכי אותנטית וכנה שיש.  

 

על הקרבה והרגש שלו לשיר אמר גושן כי: "תמיד הייתי חיפושניק, סקרן ועקשן, מוזר ומתבודד כזה, נאסף ומתפזר כל הזמן, לא זוכר מתי עצרתי לנוח. עם הזמן התרגלתי לקצב החיים הזה, לחוסר הוודאות, לסדר שבאי סדר. השיר הזה יקר לי במיוחד, הוא אמיתי ובוער והוא מספר על חיבור שלא הרגשתי אף פעם ועל אהבה שלא ידעתי שיש. אבל יותר מהכל, השיר הזה תמיד יחזיר אותי לרגע בו הלכתי לדבר עם הילד שהייתי ועם הילד שאני עדיין ולהגיד לו 'תירגע, הכל בסדר, הגענו הביתה'". 

 

תגובות