מרגשת בעברית: נינט שחררה סינגל שעשה לנו לבכות. ערן לוי

מרגשת בעברית: נינט שחררה סינגל שעשה לנו לבכות

הרבה זמן שלא שמענו את נינט שרה בעברית, כעת זה קורה בסינגל חדש שנכתב בזמן ועל הקורונה והצליח לגרום לנו לבכות ולהעניק לנו אופטימיות

נדמה שעם ביקורה לצורך עבודה בארץ, נינט מתקרבת שוב אל הקהל המקומי. בימים אלו היא מצטלמת כשופטת קבועה ב"הכוכב הבא" ותככב בפריים טיים, ובסינגל החדש שלה היא שבה לשיר בשפה העברית, זאת לאחר שנים של שירים בעיקר באנגלית והתמקדות בפיתוח קריירה מעבר לים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בסינגל החדש "שלא תיפול לרוח" היא מצליחה להתכתב עם רוח התקופה ועם מה שעבר עלינו בשיאה של הקורונה. נינט מצליחה לרגש ולגעת בנו, בדיוק כמו שרק היא ידעה לעשות מאז ומתמיד. היא מעניקה אופטימיות ועוצמות שכיף להאזין להם. הקליפ משלב רגעים מהופעות, מפגשים עם מעריצים וקהל. בנוסף, בקליפ חושפת הכוכבת את בתה לראשונה ביצירותיה מתוך רגעים משותפים בבית.

 

 

על הוצאת הסינגל סיפרה נינט: "מאז שכתבתי אותו, אי שם בשלהי החולי שלי בקורונה, אני כל פעם מחדש מופתעת מכמה שהוא מתאים לכל היבט בחיים שלי. כולנו נשברים, כולנו הופכים לחסרי סבלנות מפעם לפעם, כולנו מרגישים שהתקרה נופלת והאדמה נפערת. שלא תיפול הרוח. זה בא אליי כשהרגשתי שהכול באמת מתמוטט ושאלתי את עצמי - מה הדבר שבאמת מחזיק ומאחד אותנו מול עצמנו ומול כל השאר? הרוח. כל עוד הרוח שבנו חזקה ונושבת, שום דבר לא יוכל לשבור אותנו. רוח היצירה, רוח האהבה, רוח הנתינה, רוח החמלה. הרוח, שלא תיפול לי ולנו הרוח, מפה רק לעלות".

תגיות
תגובות