התחלות חדשות: דין מירושניקוב בסינגל על סיפור חייו. אינסטגרם

התחלות חדשות: דין מירושניקוב בסינגל על סיפור חייו

שבוע של התחלות חדשות עובר על דין מירושניקוב. אחרי שהציע נישואים לבת זוגו וחגג יום הולדת 33 - היום (ב') הוא שיחרר שיר חדש בשם "שייך", המספר על סיפור חייו

את דין מירושניקוב כולנו מכירים בעיקר בתור שחקן ("תאגד", "פולמון", "השמיניה", "כפולה"), אבל יש לו היסטוריה בעולם המוזיקה. את צעדו הראשון בעולם המוזיקה הוא עשה כבר לפני כשנה עם סינגל הבכורה "ביום שיפלו הכוכבים", אבל מאז לא שמענו ממנו עוד מוזיקה חדשה - וכעת, רגע אחרי יום הולדתו ולאחר הצעת הנישואין לבת הזוג בשבוע שעבר - זה הזמן הנכון והטיימינג המושלם לשיר חדש. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מירושניקוב משחרר אלינו את "שייף" שמרכז את סיפור חייו לשיר אחד. השיר מרגש ומדבר על קבלת האחר. בגיל תשע השחקן עלה לארץ מאוקראינה ובהתחלה היה לו קשה להתקבל לחברה ולהרגיש שייך להווי הישראלי. הוא מספר שהפעם הראשונה שבה הוא הרגיש שייך הייתה בצבא וכאשר הוא נפצע במהלך פעילות מבצעית. כידוע, את כל זה מספר מירושניקוב בהרצאות המרתקות שלו, וכעת הכל בא לידי ביטוי גם בסינגל מרגש.

 

מה שמיוחד בשיר הוא גם הקליפ ובו מוזכרים נקודות משמעותיות בחייו. אפשר לראות בקליפ את זיו שילון שמסמל את תקופת הצבא, שהרי גם זיו נפצע בפעילות מבצעית והיום הוא כובש את העולם גם כשהוא עם יד אחת. גם אור אדרי מופיע בקליפ והוא זה שמסמל את תפקידו בתאג"ד, שזהו התפקיד שהביא למירושניקוב את הפריצה הגדולה. אפשר לראות בקליפ גם את יורם לוינשטיין שבבית ספרו דין למד משחק, ואת אימו - שהיא משמעותית וחשובה מאוד עבורו. 

© צילום: ורד אדיר, באדיבותyes

על הוצאת הסינגל סיפר כי: "כל אחד במסע החיים שלו מחפש את השייכות. כיום אני מבין שכל פעולה שעשיתי מהיום שהגעתי לישראל הבסיס שלה היה שייכות. הילד החמוד שמשחק בקליפ, הוא מאין השתקפות שלי, ושל כל ילד או ילדה שהרגישו לבד. המטרה שלי בקליפ, היא לתת פרופורציות לאנשים. ולהראות שכל מי שירצה להגשים את החלום שלו - צריך לרצות, אבל בעיקר לפעול למען השגת החלומות".

התרשמנו מהקליפ ומהמסר החשוב שלו על קבלת האחר וההבנה שכל אחד שונה אחד מהשני. ואנחנו מאחלים לדין מזל טוב משולש!

© ענת מוסברג
תגובות