סיכומוזיקלי: כרקוקלי בדרך חדשה ורן דנקר בקאבר מפתיע. צילום מסך מהיוטיוב של גלגלצ

סיכומוזיקלי: כרקוקלי בדרך חדשה ורן דנקר בקאבר מפתיע

עוד שבוע חלף, ולמען האמת הוא עבר ממש מהר! אז איזה כיף ששוב הגיע הסופש ועכשיו יש לנו זמן לשמוע מלא מוזיקה טובה. השבוע היה שבוע עמוס וגדוש במוזיקה, והפעם הכנו בשבילכם רשימה מעט יותר ארוכה מהרגיל - לכם נשאר רק להאזין. והפעם: כרקוקלי בסינגל חדש ושונה, אבי אבורומי בעוד להיט, וכוכבת ״בית הספר למוזיקה״ מפתיעה בקאבר מיוחד

השבוע קיבלנו במתנה ערימות של שירים חדשים ומעולים שאנחנו פשוט לא מצליחים להפסיק להאזין להם. אחרי סינון (וזה לא היה קל!) הכנו במיוחד בשבילכם את הרשימה של חלק מהשירים המדהימים של השבוע, ואין מצב שאתם מפספסים את זה! בין השירים תוכלו למצוא: סינגל חדש לכרקוקלי, התקווה 6 במחווה לחיילים, ורן דנקר שר אלה לי להב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

כרקוקלי - הכל אותו דבר

כבר מעל לשמונה חודשים עברו מאז שטלי ולירון כרקוקלי שחררו את השיר האחרון שלהן ״פרפרים״, שהפך לאחד הלהיטים הכי מושמעים. אחרי ההמתנה הארוכה השבוע זה קרה והשתיים סוף סוף שחררו סינגל חדש - ״הכל אותו דבר״. כזכור, לירון ניהלה מערכת יחסים עם המפיק סתיו בגר, שעד כה העבודה על השירים הייתה רק איתו. עכשיו זוהי הדרך החדשה של האחיות, כאשר השתיים כתבו והלחינו רק הן בעצמן את השיר החדש, והפיק אותו תומר בירן. אנחנו מרגישים שזו הולכת להיות הדרך בשבילן, ואם כך נראית ההתחלה, אנחנו לגמרי לא יכולים לחכות לראות מה מחכה לנו בהמשך. 

לסיכום: אותו דבר - ואפילו יותר טוב!

 

נתיב - אחד כמוני (מארח את מאור אשכנזי)

השבוע שחרר הזמר והיוצר נתיב סינגל שלישי בשם ״אחד כמוני״, שהוא השיר השלישי מתוך ה-EP הראשון שלו, ונראה לנו שבשלב זה אנחנו כבר לגמרי יכולים להגיד שאנחנו פשוט עפים עליו! בחשבון האינסטגרם שלו שיתף הזמר: ״מערכת יחסים לא נכונה זה דבר מסוכן. כשאתה מבין שאתה באחת כזאת, אתה כבר עמוק בפנים. במקום לראות רק את הטוב ולהיאחז בו, חייב לאמץ את ההבנה שמגיע לך הרבה יותר״. מרגישים שהשיר בא ממקום אמיתי, ואין משהו שאנחנו יותר אוהבים במוזיקה מאשר אמת. בשיר מארח נתיב את מאור אשכנזי בקטע שהוא כמו אגרוף ללב, ועל ההפקה אמון טהר.

לסיכום: מרגש וממכר!

אלירז - בעיניים עצומות

לפני קצת יותר מחצי שנה שחרר הזמר והיוצר אלירז את הסינגל ״אינסומניה״, הראשון מתוך אלבום הבכורה שלו, שזכה לתגובות חיוביות רבות. השבוע שחרר את הסינגל השני מהאלבום, שהפיק צאלון - ״בעיניים עצומות״. השיר נוגע בנושא שלא מרבים לדבר עליו כמעט בכלל בשירים - התאבדות. אלירז סיפר כי ״חשוב שנדבר על זה, חשוב שכולם יעלו את זה לסדר היום. יש לכם השפעה, קחו את זה בידיים״. אנחנו ממש אהבנו את השיר ועוד יותר את המסר שמאחוריו. שירים שגורמים לנו לחשוב הרבה הם בדיוק השירים שאנחנו אוהבים, בתוספת לקליפ הפשוט מושלם שמלווה את השיר. בקיצור - וואו.

לסיכום: מדהים 

 

עדי אגאי - פלסטר

אם יש מישהי שיודעת להפוך רגשות למילים באופן הכי מדויק שיש, זו ללא ספק הזמרת והיוצרת עדי אגאי. בכל שיר מחדש אנחנו מקבלים ממנה מראה מדויקת ללב שלנו, וכמובן שזה קרה גם הפעם עם השיר ״פלסטר״ ששחררה השבוע. את השיר כתבה והלחינה בעצמה והפיק גיא חזם. עדי כתבה על השיר ״מי מאיתנו לא שם פלסטרים בחיים שלו? מכסה, מחייך וממשיך הלאה״. אגאי נגעה לנו בנקודות הכי רגישות של הלב, והצליחה לרגש אותנו ממש. אוטומטית נכנס לפלייליסט שלנו. 

לסיכום: כל כך מיוחדת

 

אבי אבורומי - כאב נעים

אנחנו מתאהבים בו שוב ושוב בכל פעם שמשחרר שיר חדש, וכמובן שזה קרה גם הפעם. השבוע שחרר הזמר אבי אבורומי סינגל חדש בשם ״כאב נעים״, אותו הלחין בעצמו וכתב יחד עם טל אדר ואופק לוי, והפיק בן מירן. אבורומי כתב על השיר: ״זהו השיר השלישי בקריירה שלי שמדבר מנקודת מבט של אישה. מה עושים כשאתה בזוגיות וחושב על עצמך בעיקר? מה עושים כשאוהבים אבל שום דבר לא מסתדר? ואיכשהו עם כל האהבה משהו מפריע, ומי יודע להסביר מה מפריע?״. הזמר שאל בדיוק את כל השאלות הכי מדויקות, וגרם לנו להקשיב לשיר בצורה אחרת ועמוקה. זה שאנחנו כבר מאוהבים בו זה לא סוד, ואנחנו מקווים שהוא רק ימשיך להוציא עוד ועוד שירים ולרגש אותנו בכל פעם מחדש.

לסיכום: ישר לפלייליסט

 

נועה בירן - ואם יכולתי

השבוע יצא סינגל ראשון לנועה בירן בשם ״ואם יכולתי״ אותו כתבה והלחינה בעצמה, ועל ההפקה אריאל קשת. תמיד כיף לנו לשמוע אמניות חדשות, ויש לנו תחושה כי עם הקול הזה והכישרון הזה, בירן הולכת להישאר פה עוד הרבה. השיר ממכר ולא יוצא לנו מהראש מאז ששמענו אותו אתמול כשיצא. זה אמנם רק הסינגל הראשון, אבל אם היא תמשיך בדרך הזו אנחנו צופים לה עתיד גדול!

לסיכום: כבר אוהבים אותה!

 

ברק אבסקר - ככה זה נמשך

השבוע שחרר הזמר ברק אבסקר סינגל חדש בשם ״ככה זה נמשך״, אותו כתב, הלחין והפיק עבורו גיא חזם. בחשבון האינסטגרם שלו כתב הזמר: ״הרגעים האלה שכל מה שאתה צריך בהם זה את המקום הבטוח שלך. יש משהו מרגיע במחשבה שבסוף הלילה הכי ארוך ובהתמודדות הכי קשה שנחווה, הבוקר יעלה ויביא איתו משהו חדש״. הקול המרגש של אבסקר בשילוב עם הטקסט החזק של חזם, יוצרים שיר שאנחנו פשוט לא יכולים להתעלם ממנו ומכמה שהוא טוב. לא מפסיקים לשמוע.

לסיכום: שככה יימשך!

 

דיוויד כרמל - גדרות של שקרים

השיר "גדרות של שקרים״ שיצא השבוע לדיוויד כרמל גם נכתב והולחן על ידו. כשכתב את השיר התייחס לתקופת הקורונה, תקופה שכל העולם נפגע ממנה, וגם משפחתו באופן אישי העוסקת בענף התיירות. כרמל נותן ביצוע מיוחד וסוחף. היוצר העולה עד עכשיו שחרר סינגלים בלועזית בלבד וזהו הסינגל הראשון שלו בעברית, פייר? עפנו על זה.

לסיכום: פשוט, יפה ומרגש.

 

רעות זורמן - אומץ (שיר מלירון)

השבוע שחררה רעות זורמן את הסינגל החדש שלה, "אומץ", אותו כתבה והלחינה בעצמה. אל השיר מלווה קליפ בו מככבת זורמן עצמה בתור הגיטריסטית המלווה את הקליפ ובמהלכו מופיעות בנות שרוקדות, משתחררות ופשוט נהנות מהיותן עצמן. השיר המרגיע בשילוב הקליפ היפייפה הם לגמרי שילוב מנצח שעושה לנו חשק לקבל עוד חומרים מהזמרת העולה.

לסיכום : עפנו על זה!

 

יעל את מגזימה - ירושלים (נערת הגבעות)

השיר החדש של יעל ברונשטיין, הידועה גם בשם הבמה שלה כיעל את מגזימה, לגמרי המרענן הרשמי של השבוע האחרון. ברונשטיין, שיחררה בימים האחרונים את הסינגל החדש שלה "ירושלים (נערת הגבהות)" יחד עם יובל מלכה. הסינגל החדש מקפיץ במיוחד, מלא במסרים ואווירה מרקידה שלא משאירה אותנו שאננים על הספה ופשוט גורמת לנו לזמזם אותו במשך היום. השיר נכתב והולחן על ידי ברונשטיין עצמה, והוא מלווה בקליפ צבעוני במיוחד.

לסיכום: מתי שומעים עוד כאלה?

 

שווה האזנה

התקווה 6 - המנון הלוחם 

את השיר הבא, גם אם אתם לא חיילים, אנחנו לגמרי ממליצים לכם לשמוע! אתמול ״התקווה 6״ שחררו שיר חדש ומיוחד בשם ״המנון הלוחם״, שיר שהוא כולו מחווה ללוחמים הישראלים כחלק מקמפיין ״קרבישראלי״. השיר הורכב מלמעלה ל-15 שירים של 12 יחידות לוחמות, וגם הקליפ עצמו צולם בבה״ד 1 בהשתתפות של כ-150 לוחמים וצוערים מהמערך הלוחם. אנחנו ממש אהבנו ואפילו התרגשנו, והדבר היותר מדהים הוא שהוחלט כי כל ההכנסות מהשיר ייתרמו לרווחת חיילים בודדים. מעבר למטרה המדהימה, מדובר פשוט בשיר מהמם וקליפ חזק ומחבר, ואנחנו כבר קצת מכורים. 

 

הילי משייב בקאבר לאריאנה גרנדה

הילי משייב הייתה אחת המתמודדות הבולטות והמוכשרות בעונה האחרונה של ״בית הספר למוזיקה״, והשבוע היא הפתיעה בענק כאשר שחררה קאבר מטורף שהפיק בן שופן לשיר “Into You” של אריאנה גרנדה. כבר בתכנית היה ניתן לראות את היכולות הווקאליות הבלתי רגילות של הילדה הזו, ומהרגע הראשון לא היה ספק שהיא זמרת ענקית. לשיר שיר של אריאנה הוא בהחלט אתגר לא פשוט, והילי צלחה אותו בענק והתעלתה מעל הציפיות. אלופה!

 

רן דנקר בקאבר לאלה לי להב

יש רגעים שפשוט אין לנו מילים, וזה ללא ספק אחד מהם. כולנו אוהבים את אלה לי להב, וכולנו משוגעים לגמרי על רן דנקר, אך כאשר אנו זוכים לראות שילוב של השניים - אנחנו באמת לא יודעים איך להגיב! השבוע ביצע דנקר בגלגלצ קאבר ללהיט ״מה אתה רוצה?״, ונשמע כי הקאבר הזה הוא בדיוק כל מה שרצינו. מה עוד יש להוסיף על רן דנקר? מדהים אותנו בכל פעם מחדש!

 

 

תגובות