לאחר יותר משנה: הזמרים הגדולים חוזרים לבמות. אינסטגרם, יחסי ציבור

לאחר יותר משנה: הזמרים הגדולים חוזרים לבמות

אחרי יותר משנה ללא הופעות - הגיע הזמן של הזמרים לחזור לבמות ולהמשיך לעלות לנו חיוך על הפנים. אז הקיץ נפתח, ועמו מגיעים גם סבבי הופעות רבים, של מיטב האמנים

הקורונה תפסה את כולנו בנקודה כלשהי והצליחה לפגוע בכולם בתחום כזה או אחר. בין הנפגעים הם אנשי התרבות - ולא רק הזמרים. מאחורי כל הופעה מצליחה של הזמר האהוב עליכם עומדים עשרות, אם לא מאות, של אנשים שעובדים קשה מאחורי הקלעים. אז בזמן שהנגיף מתחיל להעלם מחיינו, ואנחנו טיפין טיפין חוזרים לשגרה ומקבלים את החיים הרגילים שלנו בחזרה - הגיע הזמן גם לחזור לאחד מן הדברים שהכי הרגשנו בחסרונם במהלך השנה המאתגרת הזאת - ההופעות!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

מאז שהשגרה מתחילה לחזור אלינו - כן הועלו כבר כמה הופעות ברחבי הארץ, כמו של עדן חסון ונסרין קדרי או הופעת הענק של אייל גולן, משה פרץ ועומר אדם בערב עצמאות. אך עד כה הן היו של מספר זמרים בודדים, ואפילו בעצמאות לא זכינו להופעות בכל עיר כמו בדרך כלל. אבל נראה שכל הזמרים צברו כוחות, וכעת הם מתחילים את חודש מאי בפול פאוור ועם שלל הופעות, וכמובן שהכל תחת הנחיות התו הירוק! 

© צילום: shutterstock

היום (ד') פורסם כי גם אמפי באר שבע פותחת שוב את שעריה עם מיטב האמנים הגדולים שיפתחו את אירועי הקיץ של 2021. רפרטואר מובחר של אומנים מובילים יקיימו באמפי פארק הופעות במהלך מאי. הראשון, ב-3 במאי, הוא איתי לוי. לאחריו ירוצו הופעות גם של עידן עמדי, זוכת האח הגדול זהבה בן, נתן גושן, ישי ריבו, עדן חסון וחנן בן ארי. כל אחד מהאומנים יגיע מלווה בלהקתו ויכלול ביצועים סוחפים של רפרטואר להיטיו הגדולים.

כמו כן, עוד מן מתחמי ההופעות עדכנו בסבבי ההופעות שיחולו בחודש מאי: בזאפה תוכלו לראות את מירי מסיקה, אליעד נחום, בניה ברבי, ריטה, עברי לידר, התקווה 6, חנן בן ארי, עידן חביב, ישי ריבו, נתן גושן, עדן בן זקן, אבי אברומי, יסמין מועלם, נוי פדלון ועוד רבים. 

© אושר סיגרון

ברידינג 3: בר צברי בהופעת בכורה, פאר טסי, שירי מימון, האחיות כרקוקלי, הראל סקעת, חיים איפרגן, נורוז, איזי, ועוד שלל אמנים אהובים ומצליחים.  

© רגב גל 

מתחמי ההופעות בכל הארץ הותאמו להנחיות משרד הבריאות וההופעות יתקיימו בכפוף לתו הירוק.  

 

 

תגובות