המחלה, החלום הבינלאומי והשיר החדש: נדב פיליפס מדבר על הכל בראיון חדש. צילום מסך מהאינסטגרם

המחלה, החלום הבינלאומי והשיר החדש: נדב פיליפס מדבר על הכל בראיון חדש

נדב פיליפס רק בן 21 אך כבר בגילו הצעיר הספיק לעשות לא מעט ולהתחיל להגשים את חלומו כזמר. בגיל 19 הספיק להשתתף בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" תוך כדי שהוא מתמודד עם מחלת הקרוהן הכרונית אשר גרמה לו ללא מעט קשיים. בראיון עם פרוגי הוא פותח הכל

בימים אלה נדב פיליפס מוציא סינגל חדש בשם "קארמה" מתוך EP חדש שהולך לצאת בשבועות הקרובים בהדרגתיות. את האלבום כתב פיליפס לאחר ההשתתפות ב"הכוכב הבא" ובמהלך שנת הקורונה שהייתה לא קלה לאמנים רבים בתעשייה, ובמיוחד לאמנים צעירים מתחילים כמו נדב. אולם פיליפס אומר שהוא דווקא הצליח לראות את האור שבדבר ודווקא מתוך הקושי והמצב שנוצר הוא הצליח ליצור ולהגיע למקומות חדשים, הן בקריירה והן עם עצמו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

כבר בדקות הראשונות שלנו בשיחה עם נדב ניתן לראות עד כמה שאיפותיו גבוהות. הוא לא בא להיות סתם "עוד זמר" - הוא בא לכבוש את העולם והוא מצפה להשיג עוד ועוד מטרות וליצור ולעשות כמה שיותר ממה שהוא אוהב וממה שהוא טוב בו. כששאלנו אותו מה היא השאיפה הכי גבוהה שלו, השאיפה שאחריה הוא יוכל להגיד "אוקיי, הצלחתי" בלי להתבלבל הוא אמר: "אני יודע שזה נשמע קלישאתי אבל חד משמעית גראמי. אני מכוון גבוה. אני מאמין שאם תכוון להיות מוכר בקיוסק אז זה מה שתהיה, בגלל זה אני מכוון גבוה". 

בשבוע שעבר הוא הוציא שיר חדש בשם "קארמה", שמהאזנה אישית לשיר, כמו גם האזנה לסינגלים קודמים של נדב ומההכרות הקצרה איתו אנחנו מתרשמים שמדובר בבחור צעיר ורענן, עם שאיפות גבוהות שבא לעבוד ולתת וייב חדש ומרענן במוזיקת הפופ הישראלית.

אמנם נדב מתעסק בתחום השירה והמיקוד שלו הוא בלהיות זמר אך הוא טוען שהוא גם לא היה פוסל התנסות במשחק. "כל דבר שאני אוהב ואני חושב שאני יכול לתת מעצמי ויכול לעשות אז אני אשמח להתנסות ולעשות. אני רוצה להראות מעצמי כמה שיותר".

את אהבתו למוזיקה הזמר גילה כבר בגיל צעיר. "אין רגע מסויים בחיים שלי שאני יכול להגיד שהבנתי שאני רוצה להיות זמר. זה היה שם איתי מהיום הראשון. כשאנשים שאלו אותי 'אבל אם אתה לא תצליח להכניס מזה כסף?' אז עניתי שאני אמשיך לנסות עד שאצליח. מבחינתי אין דבר כזה לא להצליח, אם אני רוצה את זה אז אני יכול".

קצת לפני פרוץ הקורונה נדב לקח חלק בתוכנית "הכוכב הבא לארוויזיון" במטרה לקחת חלק בתחרות הזמר העולמית הנחשקת. לתחרות הוא הגיע עם ציפיות גבוהות, אך נתקל בקשיים, חלק מזה עקב מחלת הקרוהן איתה הוא מתמודד. מחלת הקרוהן היא מחלה פיזית המשפיעה על הבטן והקשתה על נדב בתחרות ובהופעות. את הקרוהן הוא גילה קצת לפני התחרות ככה שהכל היה די חדש ומלחיץ ומה שגרם לו לא להיות במיטבו בהשתתפות בתחרות. "היום למדתי לחיות ביחד עם הקרוהן, לחבק אותו ולדעת איך לא לגרום לזה להשפיע עליי, ממש לשלוט בזה". למרות המחלה הצליח נדב להתבלט ולתת ביצועים מוזיקליים לא רעים בכלל שמשכו את העין של הרבה צופים.

כששאלנו אותו האם הוא חושב שלאמנים צעירים המסלול של השתתפות בתוכנית ריאליטי כדאי או שזה בעצם נותן להם את הטייטל של פליט ריאלטי - הוא עונה כך: "לדעתי חד משמעית כדאי, אך צריך לדעת לבוא מוכנים רגשית וחזקים, זה לא מתאים לכל אחד. בסופו של דבר זאת חוויה בונה בטירוף , מאוד מעצימה וזה נותן שפשוף בתעשייה".

נדב אולי כרגע מתמקד בקהל ישראלי אך הוא בהחלט מכוון גם לחו"ל. "אהבתי לאמנים מעבר לים נעה בין סם סמית', טרוי סיוון, ברונו מארס, ליל נאס אקס ועד לאחת והיחידה -  מאריה קארי האלילה, שאני גם חולם לעבוד איתה יום אחד".

תגיות
תגובות