לצד לי בירן: אליאנה תדהר שחררה סינגל וקליפ עם מסר חשוב.  גיא נחמד שטרן

לצד לי בירן: אליאנה תדהר שחררה סינגל וקליפ עם מסר חשוב

לפני כחצי שנה היא סוף סוף עשתה את הצעד הראשון אל תוך עולם המוזיקה עם השיר "ממכר", והבוקר (ב') אליאנה תדהר ממשיכה לצעוד אל הטייטל "זמרת" ומשחררת סינגל שני ("אהבה עיוורת") וקליפ לצד בן הזוג

במקביל לצילומים שלה לסדרת הדרמה החדשה "בעלת החלומות", צילומים לסרט הקולנוע החדש של אבי נשר, וצילומים ל"דלתא" שבו היא פרזנטורית כבר שלוש שנים ברציפות - אליאנה תדהר מטפחת גם קריירת מוזיקה. במשך שנים חיכינו שהשחקנית תכנס אל עולם המוזיקה, ותהפוך עם יכולות השירה הידועות שלה לזמרת מן המניין - ולפני כחצי שנה היא סוף סוף עשתה זאת באופן רשמי. הבוקר (ב'), כחצי שנה לאחר מכן, היא משחררת לנו את הסינגל השני שלה - "אהבה עיוורת". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

את "אהבה עיוורת" כתבה הזמרת והשחקנית בעצמה, יחד עם ג'וני גולדשטיין (שהפיק לה גם את סינגל הבכורה) ועם הארוס המוכשר - לי בירן. הסינגל מדבר על זוגיות לא בריאה, על הפחד להיפרד, להיות לבד, ועל המצב שבו זוגות נשארים יחד גם כשהזוגיות כבר לא נכונה להם. יחד עם השיר - ישנו גם קליפ מיוחד, שבו תדהר מככבת לצד בן זוגה. לקליפ תדהר בחרה ביוצרת והבמאית תום נשר, בתו של אבי נשר. 

הזמרת והשחקנית סיפרה על המסר של השיר החדש והנקודה האישית שלה בתוכו - "זו סיטואציה שקרתה לי כמעט בכל מערכת יחסים שהייתה לי בעבר. הייתי מסתכלת על עצמי במראה ויודעת שהזוגיות הזאת צריכה להסתיים, גם אם היה בה הרבה אור ואהבה. אבל לפעמים היה לי נוח מדי, לפעמים לא רציתי את השינוי הגדול שיבוא עם הפרידה, ולפעמים הפחד להישאר לבד עיוור אותי. בשיר הזה אני מספרת על רגע ההשכמה, רגע שהבנתי שזהו".

© גיא נחמד שטרן

בינואר האחרון זכתה תדהר בתואר "פריצת השנה במוזיקה" על פי בחירת גולשי פרוגי בטקס נבחרי הנוער, סיפתח מבטיח לקריירת מוזיקה שכולם ציפו לה.

על תהליך יצירת הקליפ אמרה הבמאית נשר כי: "מערכת היחסים שבשיר היא כזו בה עוצמים את העיניים ובוחרים לראות רק את הרגעים היפים יחד, למרות שברור שזה כבר לא עובד. בהתאם לזה, הקליפ מתחיל בזכרונות הטובים ועובר לרגעים הקשים יותר של הזוג. היה לי חשוב לייצר עולם ריאליסטי ורגשות כנים שאיתם נעבוד על הסט. בנינו את הדמויות כמו בעבודה על סרט - עשינו חזרות ודיברנו על המחשבות שרצות להם בראש, על הנושאים עליהם הם רבים, על מה הם עושים ביחד ואיך הגיוני שהבית או הבגדים שלהם יראו. ביססנו כל אלמנט בקליפ על סיטואציות ורגשות שמישהו מאיתנו חווה באמת".

תגובות