נשאר טוב: שגיא ברייטנר על הקשיים כאמן בעולם המוזיקה. שי כהן ארבל

נשאר טוב: שגיא ברייטנר על הקשיים כאמן בעולם המוזיקה

אחרי יותר מחצי שנה של ציפייה, שגיא ברייטנר משחרר הבוקר (ב') את הסינגל "נשארתי טוב" מהאלבום שיצא בקרוב. הסינגל מדבר על האתגרים כאמן ועל תעשיית המוזיקה הקשה. כמו כן, הוא מלווה בקליפ מושקע במיוחד

האמן שהביא את בשורת הביטבוקס לקדמת הבמה הישראלית, ממשיך לפתח את קריירת השירה שלו ודי מותיר את הטייטל ההוא מאחור. ברייטנר, שכבר חתום על שלושה סינגלים מוצלחים, מחליט הפעם לשתף פעולה עם נעה שאואט בסינגל עוצמתי בשם "נשארתי טוב", שבהחלט בא לנו בזמן ומסתמן כהצלחה מובטחת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

השיר מדבר על הקשיים שנאלץ לעבור בתור אמן בעולם המוזיקה ועל השפעתם עליו, אך עם זאת השיר מביא עמו אופטימיות גדולה, שכן ברייטנר התגבר על הקשיים הללו והצליח להישאר נאמן לעצמו, לדרך שלו. שיתוף הפעולה המצוין עם נועה שאואט המתגלה כזמרת מעולה, מעניק לשיר גוון אחר, ייחודי ומרגש ואנחנו בטוחים שעוד נשמע עליה בעתיד. הקליפ המינימליסטי משתלב בצורה מעולה עם המילים והמסר של השיר, כלי החרס העומד במרכזו של הקליפ, מהווה מעין תמונת מראה לדרך שברייטנר עבר ועובר, עד להשלמה עצמית ומציאת הדרך הנכונה עבורו. במהלך הקליפ כלי החרס עובר תהליך של שבירה ואיחוי, וכאשר הוא מתאחה, הסדקים מתוקנים באמצעות זהב, כמטאפורה להתפתחותו של ברייטנר בעקבות הקושי והשבירה.

ברייטנר כתב והלחין את השיר בכוחות עצמו, מהמקום האישי ביותר שלו כאמן, כביטוי עצמי לתחושות שהציפו אותו במהלך הקריירה שלו. השיר שמהווה חלק מהאלבום שבדרך משאיר אותנו עם תיאבון גדול וציפייה עצומה לשמוע עוד מהאמן המוכשר הזה.

 

תגובות