ביכורים בפלייליסט: הזמרים והזמרות שפרצו השנה בגדול. אינסטגרם, Gettyimages.IL/ Kevin Winter, יחסי ציבור

ביכורים בפלייליסט: הזמרים והזמרות שפרצו השנה בגדול

לכבוד חג השבועות, אספנו כמה מהשמות של הזמרים והזמרות שפרצו השנה בגדול והפכו למעין ביכורים מוזיקליים מבטיחים במיוחד • את מי כדאי להוסיף לפלייליסט?

אין כמו שמות חדשים ומרעננים בעולם המוזיקה! אז לכבוד החג שמאופיין גם בביכורים והבטחות חדשות, החלטנו לאסוף עבורכם כמה מהפריצות הגדולות של השנה האחרונה שהכי כדאי להוסיף לפלייליסט!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אביחי הולנדר

הזמר והיוצר אביחי הולנדר הוא מבין השמות הכי מבטיחים בתעשייה. יש בו משהו מרגיע, מרגש ונוגע -כזה שאפשר להתחבר אליו בקלות ועם סיפור רקע שלגמרי משפיע על הכתיבה שלו (לוחם לשעבר שאיבד את חבריו ב״צוק איתן״). השנה הוא פרץ בגדול וללא ספק נראה שהוא כאן כדי להישאר עם שירים שהם פשוט נכס.

 

נגה ארז

הכי בינלאומי שלנו: אומנם נגה ארז לא החלה את דרכה השנה, אך הפריצה הגדולה שלה ללא ספק קרתה בשנה האחרונה. נגה הצליחה לפצח איזו נוסחה שכובשת את כולם גם מעבר לים ואת הכוכבים הגדולים שם. זה רק עניין של זמן עד שיהיה לה איזה שיתוף פעולה עם בילי אייליש, אבל עד אז - אנחנו לגמרי מאמינים שהיא הדבר החם שהיינו זקוקים לו.

 

שחר סאול

גם שחר סאול הוא דוגמא מצוינת למי שלא החל את דרכו השנה אבל פרץ בה בענק. עם שיתופי פעולה מדויקים, אמת אדירה בשירים, בלי בושה ועם קול וקצב מהפנט - הוא הכי מתנת ביכורים לעולם המוזיקה.

 

אודיה אזולאי

לאודיה יש קול מלאכי, מהסוג שפשוט תופס אתכם ולא משחרר. גם בשיריה, אודיה נשארת נאמנה לאמת שלה. כל סינגל שלה הוא תענוג רצוף וזה רק עניין של זמן עד שמדינה שלמה תתאהב בה.

 

מיה סולימן

לא רק כוכבת טיקטוק: מיה סולימן ניצלה את הכשרון שלה לתוצר ממשי והחלה את דרכה המוזיקלית. עד כה היא שחררה רק שני סינגלים, אבל אין ספק שהיא צריכה לככב לנו גם בפלייליסט ולא רק בפור-יו.

 

ליאם גולן

בשנה האחרונה ליאם גולן הפך לסלב מן המניין, אבל לפני כמה ימים הוא לגמרי הפתיע אותנו עם העובדה שהוא נוגע גם בעולם המוזיקה. למעשה, עד כה אחותו הקטנה אלין הייתה מזוהה כמי שתעסוק במוזיקה בעתיד, אך מסתבר שגם לאחיה הגדול יש כשרון בתחום. בשבוע שעבר שוחרר השיר ״להתקרב״ במסגרת פרויקט הנושא את אותו השם. גולן הצעיר הפגין יכולות מוזיקליות באחד מהקטעים בשיר ולמעשה עשה חשק לעוד. אנחנו לא יודעים אם הוא באמת הולך לכיוון של קריירה מוזיקלית, אבל אין ספק שהגנים כנראה עבדו לטובה!

 

קובי ממן

קוי ממן החל את דרכו מהשטח ולאט לאט צבר תאוצה עד שפרץ בגדול בשנה האחרונה. ממן הוא מסוג הזמרים של הפופ הים תיכוני החדש, כזה שהביא אלינו את עדן חסון ואגם בוחבוט למשל, ואין ספק שזאת רק ההתחלה שלו!

 

אוליביה רודריגו

גם מעבר לים יש כמה כשרונות מבטיחים במיוחד שהם כאן לעוד הרבה שנים קדימה. אוליביה רודריגו היא דוגמא מצויינת למי שנמצאת בנסיקה מתמדת. רודריגו, שפרצה למסך כשחקנית בסדרה של ״היי סקול מיוזיקל״, הוציאה השנה סינגל שחרך את כל המצעדים, גרם לכולם לא לפספס אותה וגם להרוויח מעריצה בולטת: טיילור סוויפט. אנחנו הכי מחכים לאלבום שלה שיצא בשבוע הבא!

 

ג׳ושוע באסט

אם כבר הזכרנו את אוליביה, אי אפשר שלא להזכיר את האקס - ג׳ושוע שהוא כוכב בפני עצמו. גם לבאסט יש כשרון מוזיקלי מרענן וכייפי, שירים עמוקים שכיף לצלול לתוכם והמון סטאר קוואליטי שפשוט כבש אותנו. עניין של זמן עד שהוא הופך לשון מנדס הבא.

 

 

תגובות