סיכומוזיקלי: ניב דמירל מרגש ואתי ביטון יוצאת מהארון. צילום:  Sebastian miceli – Buenos aires

סיכומוזיקלי: ניב דמירל מרגש ואתי ביטון יוצאת מהארון

שבוע של מוזיקה מדהימה הגיע לסיומו, וכחלק מחודש הגאווה גם השבוע יצא לנו לשמוע כמה שירי גאווה שריגשו אותנו והרימו לנו. ברשימה של השבוע תוכלו למצוא: ניב דמירל ממיס לנו את הלב, יהל דורון בעוד סינגל מדהים, ואתי ביטון יוצאת מהארון

השבוע הכנו לכם רשימה מעניינת של מוזיקה ישראלית חדשה מהשבוע האחרון, ואנחנו באופן אישי יכולים להגיד לכם שאנחנו הולכים לשמוע את הרשימה הזו בלופים לאורך כל סוף השבוע. בין השירים שיצאו השבוע תוכלו למצוא את ניב דמירל, אתי ביטון, שרית אביטן ושיר הפור יו הרשמי של הטיקטוק שואו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ניב דמירל - כמה טוב (מתוך ״השיר של אופיר״) 

השבוע יצא השיר השלישי מתוך הפרויקט ״השיר של אופיר״ של אופיר כהן. הפעם מארח את הזמר האהוב ניב דמירל בשיר ״כמה טוב״, אותו אופיר כתב הלחין והפיק יחד עם נדב אסולין. כמה זמרים מוכרים הקליטו סקיצה לשיר הזה, אך ברגע שדמירל ביצע אותו היה ברור שאת השיר הזה הוא הולך לשיר. השיר יחד עם הקול המלטף של ניב הצליח לרגש אותנו ולצמרר אותנו, ובעיקר לגרום לנו לשמוע את השיר שוב ושוב. אהבנו ואנחנו כבר מחכים לשירים הבאים בפרויקט המרגש הזה.

לסיכום: כמה טוב? ממש טוב!

 

אופק נחמן - כמעט שהתביישתי

אחרי ששחררה סינגל בכורה שנכנס לנו עמוק ללב, הגיע הזמן של אופק נחמן לשחרר אלינו את הסינגל השני שלה. את השיר ״כמעט שהתביישתי״ שיצא השבוע כתב אבי אוחיון והלחין יחד עם מתן דרור, שאחראי על הפקת השיר. אופק סיפרה בחשבון האינסטגרם שלה שהשיר הזה מסמל עבורה את ״העוצמה שיש באמת אחת פשוטה, באהבה ללא תנאי, כזו שלא מתפשרת וכל הרגשות על השולחן״. הקול המיוחד והצרידות של אופק שמפלפלת כל דבר שהיא שרה, תפסו לנו את האוזן מהרגע הראשון, ומאז אנחנו פשוט חא מפסיקים להאזין לשיר היפה הזה.

לסיכום: מכורים אליה

 

אתי ביטון - הלב שלי נקי

מהשיר החדש של אתי ביטון התרגשנו במיוחד השבוע. את השיר ״הלב שלי נקי״ כתבה ביטון יחד עם תמר יהלומי ויונתן קלימי. אחרי שהוציאה סינגלים מצליחים בעבר, ביטון הרגישה שהגיע הזמן לחשוף את האמת שלה. הזמרת פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט חשוף ומרגש בו כתבה ״היצירה הזו בשבילי היא הרבה מעבר לטקסט טוב או לחן מרגש, היצירה הזו היא אני! הסיפור האישי שלי״. עוד מוסיפה ״אני גאה בעצמי, והכי חשוב שעכשיו זה מרגיש שלם. תהיו מי שאתם, והכי חשוב תאהבו את עצמכם כמו שאתם. שיר הניצחון שלי עכשיו גם שלכם״. אנחנו פשוט מאוהבים בה ושמחים על הצעד שהחליטה לעשות, ומעבר לכך פשוט התמכרנו לשיר!

לסיכום: מדהימה אותנו

 

יהל דורון - מעיל טייסים

יהל דורון, חצי מהצמד ״גיא ויהל״, שחרר השבוע סינגל מרגש משלו. לשיר קוראים ״מעיל טייסים״, אותו כתב הלחין והפיק בעצמו. דורון מספר - ״כשהייתי בן 4.5 ההורים שלי התגרשו, אבא שלי היה אז טייס בחיל האוויר. אני ואחי יהונתן היינו נוסעים פעם בשבועיים באוטובוסים ורכבות לפגוש את אבא. כמו הרבה ילדים להורים גרושים, מתוך הנסיבות יש פער בלתי נראה, מן תהום קטנה שהלכה וגדלה עם השנים״. יהל מוסיף כי השיר הזה הוא ״תפילה שנצליח ונדע כל אחד לחוד וגם ביחד להיות מה שאנחנו יכולים להיות כל עוד אנחנו חיים״. התרגשנו בטירוף, ומהשיר אפילו יותר, והוא לא ספק אחד הדברים היפים והטהורים ששמענו.

לסיכום: רמה אחרת

 

שרית אביטן - הזמן יקח הכל

חצי שנה ששרית אביטן לא הוציאה שיר חדש, אך ההמתנה הייתה לגמרי שווה את זה. השבוע שחררה אביטן את הסינגל ״הזמן יקח הכל״ שגם אותו כתבו תמר יהלומי ויונתן קלימי, וזהו הסינגל הראשון מתוך האלבום השלישי שלה. השיר הזה הוא בדיוק מה שייחלנו לו כשראינו שיש שיר חדש לשרית אביטן, ואפילו מעבר. שרית מביאה איתה את הסגנון היחודי שלה כמו תמיד וגורמת לנו להיזכר שוב למה אנחנו כל כך אוהבים אותה. לשיר מצורף קליפ מושקע בו משחק עומרי בן נתן, ואנחנו לגמרי מהופנטים מהם!

לסיכום: פשוט אוהבים אותה

 

תום שנייד - לא שאלתי

השיר החדש של תום שנייד לגמרי ריענן לנו את השבוע! את השיר ״לא שאלתי״ כתב והלחין שנייד בעצמו ועל ההפקה תם רוזנברג. תום מביא אלינו את הגאווה שלו דרך המוזיקה המעולה שלו, והקצב גורם לנו לרצות לקום ולרקוד מהשניה הראשונה של השיר ועד הרגע האחרון שלו. לא יודעים מה איתכם אבל אנחנו התאהבנו בו לגמרי, והשיר החדש הפך להיות אחד השירים האהובים עלינו מהזמן האחרון. כל מה שבא לנו הוא לשים את השיר בפול ווליום ולרקוד כל הסופש, עפנו!

לסיכום: העיף אותנו גבוה!

 

יובל דה הלוי - אחרי ההיי

השיר ״אחרי ההיי״ של יובל דה הלוי מגיע בדיוק בזמן לסופש רגוע. המילים והלחן העמוקים של השיר גרמו לנו להתרגש, והקול של יובל פשוט חדר אלינו עמוק ללב. השחקנים בקליפ נתנו לנו וייב מציאותי וגרמו לנו להזדהות איתם. בנוסף בקליפ מופיעים שני גברים יחד, מה שמוכיח שאין כזה דבר סטיגמות קדומות ושכל אחד יכול לאהוב את מי שהוא רוצה. במיוחד בתקופה זו של השנה, בחודש הגאווה, השיר בא לנו לגמרי בטוב.

לסיכום: אהבנו!

 

דניאל עמית - איפה את

את דניאל עמית כולנו מכירים מפסטיגל 2019 (״פליי פסטיגל״). כזכור לדניאל יש אוטיזם, אך הוא לא נותן לזה לעצור אותו מאהבתו הגדולה למוזיקה, ולהפך - הדבר רק מחזק אצלו את היכולות, והוא ממשיך ליצור שירים מרגשים בכל הזדמנות. השבוע הוא הוציא את השיר ״איפה את״ שכתב והלחין בעצמו, ומדבר על פרידה בין גבר לאישה. דניאל שר בצורה כל כל אמיתית וכנה על הרגשות של הגבר ואנחנו רק מחכים לשיר הבא שיוציא.

לסיכום: מוכשר!

 

שקד קוממי - אלוף האלופים

השבוע חשף הזמר שקד קוממי שההפסקה שלקח מהמוזיקה הייתה בעקבות נגיף הקורונה שפגע לו בגרון והצריך אותו לעשות ניתוח.השבוע הוא חזר אלינו בגדול עם השיר ״אלוף האלופים״, שמדבר על פרידה בין בחור לבחורה. בין הכותבים והמלחינים של השיר אפשר למצוא את גיל ויין, רון ביטון, מאור שטרית ואפילו את שקד עצמו, וזה בדיוק השילוב שהיינו צריכים להקשיב לו. קוממי הוכיח לנו שאין דבר העומד בפני הרצון והוא לא נתן לבעיה שלו בגרון לעצור אותו מלעשות את מה שהוא הכי אוהב - מוזיקה. אנחנו מקווים שזאת ההפסקה האחרונה, וכבר מחכים ללהיט הבא.

לסיכום: אלוף!

 

שווה האזנה

טיקטוק שואו - שיר הפור יו

הקיץ כבר בפתח וזה הזמן להקשיב ללהיט הטיקטוק שיעשה לנו את העונה! לכבוד המופע ״טיקטוק שואו״ של הקיץ, שוחרר השיר הרשמי של המופע, ״שיר הפוריו״ בהשתתפות הטיקטוקרים שאנחנו אוהבים - לאון שניידרובסקי שמוביל את כל הדבר הזה כבר קרוב לשנתיים, שלי צירינג, שי יום טוב, דניאלה דואק, בייבי ג׳ואל, ג׳קלין אגבקיאן, שיינה היידי, שי בן בסט, רוני סורול, ״מר שיבולת״ ,מור זיתוני ואיתי אליקשי. השיר גרם לנו לרקוד ביחד עם הטיקטוקרים, ואנחנו בטוחים שנראה אותו הרבה ב״פוריו״!

 

 

תגובות