חוויתי ומשאיר טעם של עוד: הופעת הבכורה של מור רביעי. צילום מאינסטגרם

חוויתי ומשאיר טעם של עוד: הופעת הבכורה של מור רביעי

כחלק מסיבוב הופעות לרגל אלבומה הראשון שאמור לצאת בקרוב, מור, התגלית העולה והמוכשרת הופיעה ביום ד' בזאפה הרצליה בהופעת בכורה וזה מה שחשבנו

מור, זמרת צעירה ומבטיחה שהגיחה לחיינו בחודשים האחרונים, עלתה לבמה בזאפה הרצליה להופעת סולו ראשונה מאז פריצתה, לאחר שנה עמוסה בשחרור מוזיקה חדשה, עבודות באולפנים וגם מגיפה עולמית אחת. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ההופעה נפתחה בחימום קצר של האולם על ידי הלהקה ולאחר מכן עלתה מור לתשואות הקהל לביצוע מלודי של הלהיט "זיכרון ישן",  ניכר היה שהרגישה בנוח על הבמה,  ושהייתה אחוזת התרגשות בשל נקודת הציון המיוחדת הזו בקריירה שלה. בהמשך שרה גם את השירים "מחזיק לי את היד" ו"רחוק אבל קרוב" בגרסאות מרימות שהקימו בקלות את הקהל והכניסו את כולם לאווירה המחשמלת שנותרה באוויר עד לסוף ההופעה. 

המנטור המקצועי של מור, עדן חסון, בא לפרגן ואף עלה לבמה וביצע יחד איתה את שניים מלהיטיו הגדולים. מור שיתפה את הקהל כי חסון הוא זה שגילה אותה דרך קאבר שהעלתה לשירו "ילדים כאלה" והשניים סגרו מעגל כאשר ביצעו את הלהיט כדואט יחד על הבמה. היא הודתה לו על כברת הדרך שעשו יחד והוא מצידו שיתף על אופייה המיוחד ועל כוח הרצון והמסוגלות שלה להצליח. לפני שירד מהבמה השניים הפליאו בביצוע מרשים ללהיט "סיבובים" של חסון.

© באדיבות עופר מנחם יחסי ציבור

ההופעה המשיכה בהילוך גבוה, כשמור שרה את הלהיט הגדול שלה "תקרא לי מאמי" והפגינה יכולות ווקאליות אדירות, שהוכיחו מדוע היא נחשבת להבטחה ענקית בז'אנר. לאחר מכן לקחה מור רגע להודות להוריה שהאמינו בה ונתנו לה דחיפה וכוחות להגשים את החלום הכי גדול שלה, "תודה שעזרתם לי לעסוק במה שאני הכי אוהבת בעולם, ולבחור נכון", מה שהביא אותה באופן טבעי לקאבר המצוין לשירו של אמיר דדון "לבחור נכון".

הפתעה נוספת הגיעה לקראת סוף המופע, כאשר אושר כהן, עלה לבמה לשיר עם מור שניים משיריו. האחד "מי עוד יחבק" בביצוע מיוחד שניתן היה להרגיש ממנו את הכימיה של השניים, והשני "ככה בלי שלום" שבמקור כהן הקליט יחד עם שרית חדד, בגרסא מרטיטת לב שאי אפשר היה להישאר אדיש אליה. כהן ירד מהבמה אך לא לפני שבירך את מור ושיבח אותה על הכישרון והפוטנציאל הרב שעוד חבוי בה.

© באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

מור סיימה את המופע בקאברים לשירים "אתה עושה לי טוב" של נסרין ו"יעשו לנו כבוד" של עומר אדם, היא לקחה את השירים למקום אחר מהמבצעים המקורים והותירה בהם את החותמת הייחודית שלה. את ההופעה חתמה בביצוע נוסף ללהיט "תקרא לי מאמי" בגרסא מרימה ומקפיצה שהשאירה אצל הקהל טעם של עוד. 

הזמרת הוכיחה כי היא ראויה לחלוטין למקום בעולם המוזיקה, היא מלאת כישרון וכריזמה, ובעלת יכולות ווקאליות ייחודיות ואין ספק שהיא בדרכה הבטוחה לכבוש את הבמות הגדולות ביותר בארץ. במהלך כל ההופעה לא היה רגע אחד משעמם, הקהל היה שבוי בקסמה של הזמרת הצעירה, וזו מצידה לא אכזבה ונתנה את כל כולה, ואנחנו לגמרי צופים לה עתיד מזהיר. 



תגובות