אלסי דול: "השיר הוא על הדור השרוט שלנו ועל מה שאנחנו עוברים". צילום מסך מאינסטגרם

אלסי דול: "השיר הוא על הדור השרוט שלנו ועל מה שאנחנו עוברים"

הזמרת הצעירה אלסי דול משחררת סינגל חדש עם מסר חשוב שבו היא מדברת על הפרעות "מניה-דיפרסיה". תפסנו אותה לשיחה על השיר החדש, על חשיבות השיר, על חלומות ובעיקר למדנו עוד קצת עלייה

בין יצירת שירים חדשים, עבודה קשה, ואפילו סבב הופעות עם אבי אבורומי - תפסנו את אלסי דול, הזמרת הצעירה, לראיון קצר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה עושה בימים אלו?

"בתקופה האחרונה אני בסיבוב הופעות יחד עם אבי אבורומי המדהים. זו פעם ראשונה בשבילי להופיע ברידינג ובזאפה, והקהל פשוט מדהים. אני יוצאת כל פעם מהופעה מרוגשת ברמות ואסירת תודה. זו הרגשה נהדרת לראות את הקהל שר את השירים שלי ומתרגש יחד איתי, אני ממש מרגישה שאני מגשימה חלומות".

© צילום: אושר סיגרון

מה את יכולה לספר לנו על הסינגל החדש? איך הייתה העבודה מאחורי הקלעים?

"הסינגל החדש 'אובססיבית' נולד כשהיינו באולפן, עומרי סגל (סיקסטי) ורגב הוד (במט) והתחלנו לכתוב ולנסות חומרים. רציתי להביא את עצמי נטו, בלי מסכות והתחלתי לדבר על ה-over thinking שלי, איך שאני חושבת יותר מדי ומנתחת מצבים יותר מדי ואז הבנו שלכל אחד מאיתנו יש את השריטה שלו ואת האובססיה שלו וזה מי שאנחנו, הדור שלנו, דור ה-z, שרוט כזה ועם מלא בעיות קשב וריכוז ו-ADHD וחרדות ופוביות ואף אחד לא באמת מודה בזה או מדבר על זה. אנחנו מחביאים כי זה מביך וכולנו מתחבאים מאחורי המסכים שלנו באינסטגרם או בטיק טוק והיה לי חשוב דוקא להביא לפנים את כל הדברים האלו. כי זה מי שאנחנו וזה בסדר גמור. ככה בעצם ישבנו על ביט והתחלנו לכתוב ויצא השיר. ממש נהנתי לעבוד על השיר הזה, עבדנו עליו כל כך הרבה. חשוב לי להיות מעורבת בכל דבר קטן מהמילים ולחן עד להפקה וסאונד. אז לקח לנו הרבה זמן לתפור את השיר הזה כדי שיהיה מושלם וכמו שאנחנו רוצים".

מה בעצם המשמעות של השיר?

"השיר הוא בעצם עלי ועלינו, על דור ה-z , על מה שעובר לי בראש, על זה שעם כל מה שאנחנו צריכים להתמודד לא פלא שכולנו בחרדות, באובססיות, בחוסר ביטחון וחושבים יותר מדי. אני חושבת שבכלל התקופה של הקורונה הקצינה עוד יותר את זה. לא מדברים על כל הבעיות הנפשיות שבאו לדור שלי שישב בבית כל התקופה הזאת בלי בית ספר בלי חברים בלי דייטים בלי מסיבות סיום. ואני מרגישה שהלכה לה שנה שלעולם לא תחזור".

 

איך בעצם הגיע הרעיון לכתוב שיר על נושא כזה?

"השיר הזה בא מהמקום הכי אותנטי שיש , הוא חלק גדול ממני זה מי שאני".

מה המסר שאת מנסה להעביר דרך השיר?

"חשוב לי שאנשים יתחברו לשירים שלי, שיוכלו להזדהות איתי ובגלל זה חשוב לי להביא את עצמי בלי ליפות דברים. רציתי  שהקהל יוכל להזדהות ולהגיד 'יא אני בול כזה!'. כולנו לפעמים מנתחים דברים יותר מידי וחושבים ויותר מדיי ואובססיבים יותר מדי. חלק מאיתנו סובלים מזה וחלק חיים עם זה. זה טבעי והגיוני וכולנו בסופו של דבר חיים בראש שלנו וזה בסדר וזה חלק מאיתנו". 

© אהוד שגב

את מרגישה התפתחות כמוזיקאית בין סינגל לסינגל?

"כן בטח. אני מגבשת לעצמי את הזהות המוזיקלית שלי. אני לא רוצה להישחף אחרי טרנדים, בכל שיר אני מעיזה יותר, ונפתחת יותר לקהל שלי. זה דורש ממני אומץ ואני לומדת לאט לאט לא להתפשר. למזלי הצוות שלי תומך בי במאה אחוז ומאפשר לי להביא את עצמי לגמרי".

מה את מצפה מעצמך לקראת הסינגל הבא?

"התחלתי האמת כבר לעבוד עליו ואימאלה אני לא יכולה לחכות כבר שתוכלו לשמוע אותו".

תגיות
תגובות