נועה קירל: "אין באמת כוכבים בישראל". יובל ויצמן

נועה קירל: "אין באמת כוכבים בישראל"

הצטרפנו להשקת הסינגל הבינלאומי הראשון של נועה קירל ושמענו ממנה על מה שמתוכנן לה בקרוב, ההשוואות לדוג'ה קאט ומה קרה לה מרוב התרגשות?

זה קרה: נועה קירל השיקה את הקריירה הבינלאומית שלה בסינגל הבכורה: "Please Don't Suck" שיצא הבוקר (ד'). רגע לפני שכל העולם שמע את הלהיט החדש, קירל כינסה מסיבת עיתונאים מיוחדת וצבעונית ובה ענתה על כל השאלות לקראת היציאה לדרך החדשה בחייה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, בשנה שעברה הוחתמה הכוכבת בלייבל של "אטלנטיק רקורדס" בליווי הצמוד של מנהלת הקריירה הבינלאומית שלה - שרון נומדר, בשותפות יחד עם הצוות המקומי. כעת אנו רואים סנונית ראשונה של קירל, בשאיפה ובתקווה שהיא אכן תצליח לכבוש יעדים מעבר לים.

 

עוד טרם יציאת השיר קירל התמודדה עם ביקורות שטענו כי הוא מזכיר מדי את להיטה של דוג'ה כאן "Kiss Me More", וזו ענתה באירוע כי: "קודם כל זאת מחמאה, אני שרופה עליה והיא מהממת ומדהימה. אני חושבת שרק אחרי שהאלבום יצא יבינו ממש מה הזהות שלי כאמן, כי צריך לשמוע מגוון של שירים ולא שיר אחד". 

 

קירל סיפרה כי למרות שתתמקד כרגע בלהצליח מעבר לים, היא לא תזניח את הקהל המקומי ותדאג לשירים גם כאן. "ברור שיהיו גם דברים בעברית, ויהיו שיתופי פעולה, ופרויקטים. אבל בשביל להצליח בעולם אני צריכה לשיר באנגלית. ואני מרגישה סופר טבעי ונכון עם זה. המטרה שלי שהשירים שלי בעולם יגיעו גם לישראל".

© יובל ויצמן
© באדיבות: אטלנטיק רקורדס ולב גרופ מדיה
תגיות
תגובות