היא יודעת איך עושים את זה נכון: יסמין מועלם בהופעה סוחפת. צילום מסך מהאינסטגרם

היא יודעת איך עושים את זה נכון: יסמין מועלם בהופעה סוחפת

בגני יהושע, תל אביב, הופיעה אמש הזמרת המוכשרת יסמין מועלם בהופעה שכל הכרטיסים אליה נמכרו מראש. האווירה במקום הייתה כיפית, מרעננת וללא ספק נהננו • ביקורת הופעה

הקהל היה להוט וציפה לתחילת ההופעה. בהתחלה היו רמיזות קטנות לתחילת ההופעה: אורות הבמה נדלקו וכבו, עשן פוזר, לאחר זמן קצר צוות הנגנים עלה ותפס את מקומו, ואז היא עלתה, אורות הבמה נדלקו. הקהל נלהב ונרגש לקבלתה של הזמרת. מועלם פתחה בלהיט ''ככה עדיף לי'' - פתיחה רגועה שהכניסה את האנשים לעולם התוכן שלה. תוך שניות ספורות הקהל הצטמצם לאזור הבמה וכולם היו על הרגליים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאחר מכן נופפה לקהל והמשיכה מיד לשיר השני ''אין לי מקום'' - גם כאן היה שיר רגוע למדי ומנגינה מונוטונית. השיר השלישי ''42'' שינה כיוון והרים את כל הקהל באוויר ומשם ההופעה החלה לעלות ולעלות.

 

אחרי שלושת השירים, היא דיברה עם הקהל ושמחה בנוכחותם. יסמין סיפרה על תחילת הקריירה שלה ועל השיר פריצה שלה ''אריה'', שעליו נקרא האלבום הראשון שלה. אחרי השיר, המשיכה בשיר נוסף ''נראה לי'' ורקדה יחד עם הנגנים.

 

במהלך ההופעה יסמין מועלם סיפרה בהתרגשות שיש שני שירים חדשים. הראשון: ''יחפים'', שיר עם מילים חזקות, שאותו שרנו איתה את הפזמונים החוזרים ''כי בסוף היום אנחנו יחפים ופשוטים''. השני: שיר בקצב ים תיכוני מקפיץ בשילוב עם סולו חצוצרה שהרים את הקהל.

השירים החדשים התקבלו בברכה והאנשים התלהבו לשמוע. בנוסף, היא שרה את הקאבר של השיר ''בסוף מתרגלים להכל'' של דודו טסה, והפכה את זה לסגנון שלה וייחודי לקולה.

לבמה הגיעה במהלך ההופעה זמרת אורחת שמה עדן דרסו עם השיר שלה ''הכל חוץ מהלב''. השילוב בין שתי הזמרות הופך להרמוניה מדהימה והחיבור שיש להן על הבמה הוסיף לאווירה כך שהקהל גם נהנה. דרסו המשיכה את ההופעה עם שירה ''אמן'' עם קטע ראפ של שלה וביצועים נהדרים של יסמין. המשיכו עם השיר ''כסף'' שהוא שיר רוק משולב עם ראפ כך שיש עניין בשיר וסחף איתו את כל מי שהיה בהופעה. לאחר השיר דרסו ירדה מהבמה והמשיכה ההופעה של יסמין.

 

''תל אביב'' נשמע לאחר מכן ובמהלך כל ההופעה היא הקפידה לשמור על קשר עין עם הקהל. היא המשיכה בביצועים מעולים של השירים ''אין זמן לדיכאון'', ''זה בדם שלי''. 

בזמן ההופעה הם כיבו את האורות בהופעה ויסמין דרשה מהקהל להדליק את האור בטלפונים הניידים וביצעה את השיר ''כמה מתוק'' כשישבה על הבמה יחד עם הגיטריסט והחצוצרן ושרה את זה בצורה אותנטית ופשוטה שהקסימה את הקהל. 

יסמין נתנה קרדיטים לצוות שאיתה והחיבור בינה ולבין הצוות היה מורגש לטובה. בסוף ההופעה ביצעה את שני הלהיטים בביצועה: ''אור הירח'' שבו ביצעה את הקטע הראפ במקום טונה בקאבר, ואת הלהיט הגדול שלה ''מסיבה'' שלא היה אחד שלא הכיר וידע את המילים בעל פה.

לאחר מכן מועלם ירדה מהבמה והסקנו שהמופע נגמר אך היא הפתיעה בסיום סיומת ב''שיר סיום פריסטייל'' שמתאים בהחלט לשיר אחרון ומשאיר טעם של עוד.

תגובות