סיכומוזיקלי: אביב גפן והשבאבניקים, והלהיט של אייל גולן. הדר כהן

סיכומוזיקלי: אביב גפן והשבאבניקים, והלהיט של אייל גולן

השבוע נגמר, ואיתו כמובן ששוב מגיעה הרשימה שלנו של השירים הכי מוצלחים שיצאו במהלך השבוע. בשבוע האחרון יצאו המון המון המון שירים ונאלצנו לסנן מתוכם רק את הנבחרים ביותר. ברשימה השבוע תוכלו למצוא שיר חדש מתוך הפרויקט של דולי ופן, אביב גפן בשיתוף פעולה מפתיע, קובי פרץ יחד עם קטריקס והלהיט של אייל גולן

ברגע שתתחילו לשמוע את הרשימה שהכנו לכם היום, אתם פשוט לא תוכלו להפסיק. במהלך השבוע האחרון יצאו כל כל הרבה שירים מעולים, של האמנים הכי חזקים במוזיקה וגם של אלו המוכרים פחות, ואנחנו כאן בדיוק על מנת להביא אליכם את כל המוזיקה המצוינת הזו. אל תפספסו ותתכוננו לסוף שבוע של מוזיקה כיפית!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דולי ופן עם עידן רייכל - להאמין

לפני כשלוש שנים הצמד דולי ופן יצרו יחד עם עידן רייכל את השיר ״עכשיו נשארנו שנינו״, שיר של רייכל שזכה להצלחה רבה. השבוע, שלוש שנים אחרי, לוקח עידן רייכל חלק בפרויקט של דולי ופן עם השיר ״להאמין״. הצמד מספר על השיר כי ״המשפט ׳להאמין בלי לדעת׳ הסתובב לנו בראש עד שבלילה אחד בשיא הקורונה נשפך מאיתנו שיר אמיתי מהלב״. עוד הוסיפו כי כאשר הם סיימו את הסקיצה, היה ברור להם שהמתאים ביותר לביצוע השיר הוא רייכל. אחרי כל השנה המטורפת שעברנו, כנראה שהדבר הכי חשוב שנשאר לנו לעשות הוא פשוט להאמין.

לסיכום: שילוב מדהים!

 

אביב גפן והשבאבניקים - לאן אלך

ביום ראשון הקרוב תעלה העונה החדשה של הסדרה המצליחה ״שבאבניקים״ ב-HOT. אתמול שחרר גפן שיר וקליפ מתוך העונה החדשה, אותו מבצע יחד עם כוכבי הסדרה - דניאל גד, אורי לייזרוביץ׳, ישראל אטיאס ועומר פרלמן. את השיר ״לאן אלך״ כתב והלחין גפן, והפיק יחד עם עומרי אגמון. אנחנו חייבים לציין ששיתוף הפעולה הזה הפתיע אותנו, והוא מוציא מגפן צדדים שלא יוצא לנו לראות ממנו הרבה, וגם ארבעת כוכבי הסדרה התגלו כזמרים לא רעים בכלל. אנחנו לא יודעים למה השיר עשה לנו יותר חשק - שתעלה העונה החדשה, או ללכת להופעה של אביב. אנחנו חושבים שנבחר את שניהם.

לסיכום: שיתוף פעולה מהחלומות!

 

אייל גולן - וי כחול

אחרי אלבום מוצלח שזכה לתגובות והצלחה מטורפת, שרק גרמה לנו לרצות עוד, אייל גולן סוף סוף שחרר אלינו השבוע סינגל נוסף. את השיר ״וי כחול״ יצרו אבי אוחיון, רון ביטון, מתן דרור וגולן עצמו. אייל מביא לנו מוזיקה שאנחנו לא רגילים לשמוע ממנו בדרך כלל, וממשיך להפתיע ולחדש, והפעם שיר קצבי המשלב נגיעות של טכנו. אנחנו לא מפסיקים להיות מופתעים ממנו בכל פעם מחדש, ולכל שיר אנחנו מתמכרים מחדש.

לסיכום: זמר מטורף

 

קובי פרץ וקטריקס - אחת לחתונה

עונת החתונות רק החלה וכבר מרגיש כאילו אנחנו רק מחפשים עוד שירים לרקוד להם על הרחבה. קובי פרץ וקטריקס שהוציאו השבוע דואט ראשון, באו בדיוק כדי לספק לנו את הצורך לשיר שהכי ירים את רחבת הריקודים. מאחורי השיר ״אחת לחתונה״ עומדים קטריקס עצמו, אופיר כהן, ליאור חביב, שון בלו, רם דוידי ועידן זנדני. השיר מדבר על בחורה מושלמת, שלא צריכה כלום, שפשוט תישאר כמו שהיא כי רק איתה הוא רוצה להתחתן. אהבנו לגמרי את הקצב, והאמת שגם את החיבור המפתיע בין השניים שמשתלבים בצורה כל כך טובה, ואנחנו לחלוטין מקווים כי יצא לנו לשמוע עוד דברים משותפים מהשניים בקרוב.

לסיכום: הרימו לנו את היום

 

רון בוחניק - רוקד לבד

הזמר רון בוחניק ידוע בתור אחד שכל שיתוף פעולה איתו הופך ללהיט. אם זה ״צבעים״ עם גיל ויין, ״שקופים״ ו״מעבר לנהר״ עם קרן פלס, או ״שקיעות״ עם טליסמאן. מעבר לשיתופי הפעולה, הספיק בוחניק להוציא גם שלושה שירים לרדיו שנכנסו לנו עמוק ללב. הפעם הגיע תורו של השיר ״רוקד לבד״ שיצא השבוע לכבוש לנו את הלב, ואנחנו חייבים להודות שזה קרה ממש מהר. את השיר הפיקו אביחי נפתלי ואליוט מילר, והוא נכתב והולחן על ידי בוחניק עצמו, שלדבריו כתב אותו בסמוך לתקופה בה יצא הלהיט ״צבעים״ והוא מתאר התמודדות אישית. בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלו מספר רון על כל שנעלם בתקופה האחרונה, אך בפועל לא הפסיק לעבוד בכל הכוח, ובנוסף שיתף כי בקרוב ישחרר אלבום בכורה. אנחנו מתרגשים יחד איתו ולא יכולים כבר לחכות.

לסיכום: הכי בפלייליסט שלנו

 

שירה גבריאלוב - חתיכת משוגעת

אחת הזמרות האהובות עלינו בתקופה האחרונה היא ללא ספק שירה גבריאלוב, שנותנת לנו בכל שיר מחדש תזכורת ללמה אנחנו כל כך אוהבים אותה. השבוע שחררה גבריאלוב את השיר ״חתיכת משוגעת״, סינגל שלישי בדרך אל אלבומה השלישי. מאחורי השיר עומדים לירון דניאל-רבי, קובי מנדלבאום (קוקי לבנה), עמרי קסטן, לירון בן שמעון, ועל ההפקה גיא קחלון ודור דקל. עם כל כך הרבה אנשים מוכשרים, לא יכול שלא לצאת שיר שהוא לא פחות ממושלם. שירה מספרת על השיר- ״לפעמים אני מרגישה שאני משובשת... מחייכת מבחוץ אבל צורחת מבפנים, רוצה אותך קרוב אבל גם צריכה שתשחרר,  צריכה שתרים אותי מהנפילות אבל יודעת גם לקום לבד. צריכה שתקבל אותי ככה עם כל השיגעונות והדפקות. בסופו של דבר, זה מרוב אהבה". השיר מוציא משירה גוון חשוף ואמיתי יותר, ואנחנו מתים על זה.

לסיכום: פשוט אלופה!

 

אושר לוי - שלושים ושמונה מעלות

כנראה שהתפוח פשוט לא יכול שלא ליפול קרוב לעץ, והשבוע קיבלו עוד הוכחה חותכת לכך. השבוע אושר לוי, הבן של הזמר הגדול ישי לוי, שחרר סינגל ראשון בשם ״38 מעלות״. את השיר כתבו והלחינו עומרי פרץ ואבירם דרעי, ועל ההפקה רן אביטן. השיר הוא שיר קליל וכיפי, שמציג את היכולות המעולות של הזמר. כידוע גם אחיו של אושר, שיר לוי, הוא זמר מצליח שפרץ בסינגל הבכורה שלו. שיר מהרגע הראשון הוכיח שהוא לגמרי כאן בזכות עצמו, וזה לחלוטין מה שקורה גם עכשיו, הפעם עם אושר - לוי מוכיח שלמרות הייחוס המשפחתי המחייב, הוא זמר בפני עצמו שמביא למוזיקה את מי שהוא. אנחנו עפים על זה וצופים לו הצלחה מדהימה!

לסיכום: עשה לנו את הקיץ חם

 

מיכל רפאל - כינויים

מהרגע הראשון שנחשפנו למיכל רפאל אנחנו חייבים להודות שאנחנו קצת מכורים אליה. עד היום יצא לנו לשמוע כמה וכמה בלדות מרגשות מרפאל, אך השבוע הפתיעה בכיוון שונה לגמרי ובשיר פופ קצבי ומגניב. את השיר ״כינויים״ כתב רון ביטון והלחין יחד עם אופיר מלול, שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית. השיר עוסק בכינויים בין שני זוג שמנהלים מערכת יחסים של אחרי פרידה, וניסיונות לחדש את הקשר הקיים. איזה כיף שאחרי חצי שנה של המתנה מהסינגל הקודם, וציפייה רבה, הגיע שיר כל כך טוב שעלה על הציפיות שלנו.

לסיכום: פשוט כוכבת

 

ענת מלמוד - כשאתה עייף

מאחורי השיר ״כשאתה עייף״ של הזמרת והיוצרת ענת מלמוד, עומד סיפור לא פחות ממדהים. במסגרת פסטיבל ״אאוטליין - איור ומילים״ התקיימה פעילות בה יצרו מוזיקאים שנבחרו שירים בהשראת ציורים, אשר נוצרו בעקבות שירים, ממש כמו שרשרת של יצירה. ענת קיבלה לידיה ציור, ונולד השיר ״כשאתה עייף״, אותו כמובן כתבה והלחינה בעצמה, והפיקו רוני בראון ואיתי צוק. את הציור ניתן לראות בקליפ, והאמת שפשוט התאהבנו ברעיון! אהבנו לגמרי את הסיפור שמאחורי ועוד יותר אהבנו את השיר המדהים שנולד מתוכו, ואנחנו מקווים לשמוע מענת בקרוב עוד מוזיקה יפה כמו זו.

לסיכום: מדהים!!!

 

אילה זיו - בוחרת לישון

אנחנו כל כך שמחים שנתקלנו השבוע בשיר החדש והיפה של הזמרת המוכשרת הזו. השבוע שחררה הזמרת אילה זיו סינגל בשם ״בוחרת לישון״, אותו כתבה בעצמה והלחינה יחד עם ערן סיסם, ועל ההפקה המוזיקלית רועי אבני. אילה מספרת כי היא כתבה את השיר בתקופה שהכל השתנה לה ונאלצה למצוא את עצמה מחדש, וליצור מחדש את המקומות הנוחים לה. ״כל כך הרבה עומס על הלב, המון תחושה של בדידות, וברגעים האלה פשוט רציתי לחזור לישון, לחזור למיטה שלי״ מספרת זיו, ומוסיפה כי אין ברירה אלא להמשיך. ״להמשיך בתנועה, להמשיך ליצור, לקבל את תחושת אי הוודאות ולמצוא בעצמנו בית״. מעבר למילים היפות שאומרת אילה על המסר שמאחורי, עומד גם שיר שפשוט כיף להאזין לו, וקליפ מעניין שמוסיף לנו לחווית ההאזנה.

לסיכום: תזכרו איפה שמעתם אותה לראשונה!

 

שווה האזנה

רן דנקר ומירי מסיקה בביצוע ל״אף אחת״

בימים אלו מצלמים רן דנקר ומירי מסיקה את העונה החדשה של הריאליטי ״אקס פקטור ישראל״, בו הזוכה ייבחר להיות הנציג שלנו לאירוויזיון. אנחנו מאוד מקווים שההפקה הושיבה אותם אחד לצד השניה בשולחן השופטים, כי ראינו את הסרטון ופשוט התאהבנו בשילוב שלהם. השבוע פרסם דנקר בחשבון האינסטגרם שלו ביצוע מיוחד לשיר ״אף אחת״ של מירי מסיקה, יחד איתה. מרגיש כאילו זה בדיוק מה שהיינו צריכים לסוף השבוע ולט״ו באב, והשניים לגמרי גרמו ללב שלנו להתרחב.

תגובות