סיכומוזיקלי: אבי אבורומי מפתיע ועודד פז מחדש. דור לב

סיכומוזיקלי: אבי אבורומי מפתיע ועודד פז מחדש

שבוע של מוזיקה מצוינת הגיע לסיומו, והנה בא הסופש בדיוק בזמן בשביל לשמוע את כל המוזיקה המעולה שיצאה בשבוע האחרון. השבוע ברשימה שלנו תוכלו למצוא שירים חדשים של: נסרין, דודי בר דוד, קובי מרימי, ג'קו אייזנברג ועוד רבים וטובים

כל כך הרבה שירים מעולים הגיעו לאוזנינו השבוע, וכמובן שכמו בכל שישי גם הפעם ריכזנו לכם את כל השירים האלו לרשימה אחת גדולה ומטורפת, שפשוט לא תצליחו להפסיק לשמוע. בין היתר תוכלו למצוא ברשימה שלנו סינגל חדש ומפתיע לאבי אבורומי, דואט מדהים של סאבלימינל ועמיר בניון, ואור עמרמי ברוקמן בביצוע מיוחד עם עמותת איגי. לכם נשאר רק להאזין. תהנו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נסרין - תסמעני

השבוע אחת הזמרות המצליחות והלגמרי אהובות עלינו שחררה השבוע סינגל חדש בשם "תסמעיני" (בעברית - תשמע אותי). את השיר כתב אמיר אבו, יחד עם תמר יהלומי ויונתן קלימי שגם הלחינו והפיקו את השיר. השיר מדבר על אהבתה הנכזבת של בחורה ששרה לאהוב ליבה שעזב, שלא ישכח אותה למרות שזה נגמר ביניהם. אין ספק שאם יש זמרת שמצליחה לרגש אותנו מהשנייה הראשונה שהיא פותחת את הפה, זו לחלוטין נסרין. גם כשהשיר הוא בערבית, אנחנו מצליחים להתרגש ממנה עד צמרמורת גם מבלי להבין מילה.

לסיכום: מדהימה אותנו כרגיל

דודי בר דוד - עושה מסיבות (איך היא אוהבת)

דודי בר דוד הוא ללא ספק אחד היוצרים המוכשרים והעסוקים ביותר שיש לנו במדינה. השנה האחרונה הייתה מאוד משמעותית עבורו מאחר והוא התחתן והפך לאב לראשונה. הסינגל החדש של בר דוד נקרא "עושה מסיבות", אותו הוא כתב יחד עם אבי אוחיון והפיק מתן דרור. השיר מציג לנו צד שונה בדודי שלא ראינו עד כה - הצד של החגיגות והמסיבה, אך תוך כדי לא שוכח להטביע את החותם שלו ולהעלות בשיריו נושאים חברתיים חשובים: "אף אחת לא צריכה לשתוק או להתנצל על היותה אישה. כל אחת יכולה לעוף על עצמה לחגוג את החיים, לרקוד ולהיות מה שבא לה". הזמר מספר כי השיר נכתב למען אלה ששכחו שהטוב בדרך אליהן, שלא מפחדות להילחם בפחד ובסתימת הפיות ובכל התכתיבים של מה שנכון או לא להגיד.

לסיכום: עושה לנו מסיבות בלב

ג'קו אייזנברג - קולות

השיר "קולות" הוא כבר השיר השני במספר שמשחרר ג'קו אייזנברג תוך כדי שהותו בבית "האח הגדול". את השיר כתב והלחין אייזנברג עצמו והפיק רואי סלע. ג'קו הקליט את השיר ממש לפני כניסתו לאח הגדול, אך לא הספיק לשמוע אותו גמור. השבוע לרגל יציאתו של השיר אפילו השמיעו לדיירים את השיר בתור שיר הבוקר שלהם בבית, ושם זכה ג׳קו לשמוע את השיר בהתרגשות ובפרגון של הדיירים. תכלס, הכי כיף לפתוח את הבוקר ככה, והכי כיף לנו לפתוח את הסופש עם השיר הזה.

לסיכום: נוגע לנו בלב

אבי אבורומי - במבי אדומה

תרשו לנו לפתוח במילה אחת: להיט! את הסינגל החדש שנקרא "במבי אדומה" כתב אבורומי יחד עם שלומי אלימלך שגם אחראי על ההפקה. אנחנו חייבים לציין שהזמר מאוד הפתיע בשיר הזה, ומביא איתו סגנון שונה לגמרי מכל מה ששמענו ממנו עד היום. מי שעוקב אחרי חשבון האינסטגרם של הזמר ישר הבין כי במבי אדומה היא בעצם הרכב של אבי, שמזוהה איתו ברשת. הזמר כתב על השיר: "במבי אדומה הוא המסר המופשט של פשטות. זה לא באמת משנה כמה כסף יש לך, פרסום או תהילה, מה שמעניין זה כמה תהיה בנאדם מעניין אם כל מה שישאר לך להציע בחיים האלה זה אתה בלבד". אז לפני שנלך לשמוע את השיר בלופים עוד כמה פעמים, נסיים באותו המשפט איתו פתחנו - מדובר בלהיט.

לסיכום: העיף אותנו באוויר

קובי מרימי - יוצא מזה

לאחר שייצג את ישראל באירוויזיון שהתקיים בתל אביב בשנת 2019, וחיפש את עצמו בכל מיני סגנונות מוזיקליים, מרגיש כי עכשיו הגיע הזמן של קובי מרימי - ובגדול. לאחר שחישב מסלול מחדש, שחרר השבוע מרימי סינגל ראשון בדרך לאלבום הבכורה שלו. את השיר "יוצא מזה" כתב והלחין קובי לפני כמה חודשים בימים בהם הרגיש שהכל עומד במקום ועל ההפקה אחראים גל ג'ו כהן ואיל ישי. במקרה של קובי הקורונה הגיעה לטובתו, כיוון שנתנה לו זמן להתעסק במוזיקה בלי לחץ ופשוט לחפש ולמצוא מה הוא רוצה ליצור. השיר מציג לנו יכולות ווקאליות מרשימות של מרימי, והוא גרם לנו להיזכר מחדש למה הוא פשוט אחד הקולות הכי מיוחדים שיצא לנו לשמוע.

לסיכום: הרים לנו!

סאבלימינל ועמיר בניון - שבת לשבת

דואט מפתיע ומדהים שיצא השבוע הוא "שבת לשבת" של סאבלימינל ועמיר בניון, אותו כתב והלחין סאבלימינל יחד עם אליעד נחום, והפיק יחד עם גל ג'ו כהן ואיל ישי. השיר מוקדש ליום השבת והקליפ שמלווה אותו מדמה כניסת שבת חגיגית, שמתחילה בבית הכנסת בערב שישי וממשיכה לשולחן ארוחת השבת. השיר מדבר על כך שבסופו של דבר שולחן השבת הוא מעין עוגן רוחני, והוא מייצג את מה שחשוב באמת - הביחד שלנו והמשפחה. אהבנו כל כך את החיבור בין עמיר בניון וסאבלימינל, ואנחנו מקווים לשמוע עוד מהשילוב שלהם בהמשך וכמה שיותר. מעבר לביצוע המרגש, גם המטרה של השיר נגעה לנו ללב - כל הכנסות השיר יתרמו לקשישים ומשפחות נזקקות שאין להם אוכל לארוחת שבת.

לסיכום: שילוב משמיים

יונתן דרזי - מי יכול עלינו

יונתן דרזי הפך להיות בחודשים האחרונים אחד הזמרים שהכי מסקרן אותנו לעקוב אחריו ואחרי המוזיקה החדשה שהוא מוציא. השבוע שחרר את השיר "מי יכול עלינו" אותו כתב והלחין יחד עם טל שטיין שגם הפיק את השיר. השיר הוא שיר קצבי שגורם לנו להנות מהסגנון הישראלי-ספרדי המיוחד שמביא איתו דרזי, ומבליט אותו על פני השאר. השיר יחד עם הקליפ גרם לנו להתמכר ולא להפסיק להאזין לו שוב ושוב מהרגע שהוא יצא. דרזי עובר דרך מדהימה במוזיקה ואנחנו שמחים לגמרי לראות אותו רק עולה ומתקדם בכל פעם. אל תשכחו איפה שמעתם עליו לראשונה!

לסיכום: מי יכול עליו?!

anEva - Time

השבוע הזמרת אווה פנקין שחררה סינגל חדש בשם “Time”, שיר אינדי עם סטייל מדהים משלו. את השיר כתבה פנקין עצמה, ועל הלחן וההפקה טלי גרין. השיר נכתב בקורונה במטרה להעביר קצת אופטימיות וצבע, יחד עם הקליפ הצבעוני שמלווה אותו ומכניס אותנו עוד יותר אל אווירת הדיסקו של השיר. אווה בחרה לשיר בשפה האנגלית ומסבירה את בחירתה: "כשאתה שר או כותב בשפת האם שלך אתה מפחד להתבטא במאה אחוזים בגלל שאתה מפחד שישפטו אותך. כשאתה כותב או מסביר את עצמך בשפה אחרת, אתה מרגיש יותר חופשי". לא משנה או בעברית או באנגלית, אנחנו עפים על אווה ועל הקול המרים שלה.

לסיכום: הרימה לנו את היום

מיכאל לוי - 10 בבוקר

ילד הפלא מיכאל לוי בן ה-15 שחרר השבוע את הסינגל השישי שלו. את השיר "10 בבוקר" יצרו משה בן אברהם ואופק יקותיאל יחד עם מאור תיתון. לוי מספר על העבודה איתם: "זאת הפעם השלישית שאני גאה לבצע שיר שנכתב על ידי משה ואופק, הפעם שותף ליצירה גם מאור תיתון המוכשר. זכיתי להכיר אנשים טובים ומוכשרים כאלה, ויש עוד שירים שצפויים לצאת תחת ידיהם בעתיד". השיר החדש כמו כל שיריו של מיכאל הוא בלדה רומנטית שמדגישה ומעצימה את היכולות הווקאליות המדהימות שלו. מתאים לנו לשמוע את השיר הזה בעשר בבוקר, בשלוש בצהריים, בשמונה בערב ובעצם בכל שעה שרק אפשר.

לסיכום: הולך להיות כוכב ענק

סלט גרוב - גרובסשן 3

השבוע נחשפנו לראשונה להרכב "סלט גרוב", אותו מרכיבים ליאת הבר ובועז 'טיון' גילר. אם עוד לא שמעתם עליהם, זה לגמרי הזמן שנכיר אותם יחד. השבוע שיתפו סלט גרוב את הגרובסשן השלישי שלהם, בו הם מארחים את מירו, נינג'ה 420 וג'וני. אנחנו לגמרי שמחים שיצא לנו להיחשף אליהם, כי מדובר בהרכב מגניב שפשוט אי אפשר להפסיק להקשיב למוזיקה שלו. אהבנו לגמרי את מה שראינו ומה ששמענו, ואנחנו כבר מחכים למוזיקה הבאה שישחררו אלינו.

לסיכום: מלאים בגרוב

 

שווה האזנה

אור עמרמי ברוקמן - ילדים של החיים

השבוע הזמר אור עמרמי ברוקמן שיתף ביצוע מיוחד שלו לשיר "ילדים של החיים" בשיתוף עמותת איגי, לזכר הרצח בבר נוער ולזכר שירה בנקי שנרצחה במהלך מצעד הגאווה בירושלים. התרגשנו מהביצוע היפה הזה כל כך, וגם מהקליפ המרגש שמדגיש את הכוונה ואת המטרה שלמענה שוחרר הביצוע הזה. אהבנו מאוד ואנחנו פשוט לא מצליחים להפסיק להאזין לזה.

 

עודד פז מחדש את "הקסדות"

בימים האחרונים פורסם כי בסוף חידש אוקטובר עודד פז צפוי לעלות במופע בשם "עודד פז והקסדות", בו הוא יארח את אילן רוזנפלד, ימית סול, יוני בלוך, טל שגב, דנה פרידר, יניב פולישוק ועוד. בקיצור - פצצת נוסטלגיה מטורפת! אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו לגמרי גדלנו על "הפיג'מות" ועל השירים מתוך הסדרה, ואנחנו כל כך מתרגשים מהמופע ולא יכולים לחכות כבר להיות בקהל! בשביל לגרום לנו עוד יותר לחכות, שחרר השבוע ביצוע לייב לשיר "הקסדות", ואנחנו נשארנו בלי מילים מרוב התרגשות. פשוט תצפו בעצמכם ותתכוננו להתרגש ולעוף באוויר כמונו.

אור בן ברוך מקדיש שיר לתמר עמר ז״ל

השבוע הלבבות של כולנו התנפצו לרסיסים כאשר נודע לנו על מותה בטרם עת של הזמרת ויוצאת "הכוכב הבא" ו"דה וויס", תמר 'טאי' עמר, שהלכה לעולמה כאשר היא בת 23 בלבד. אף אחד מאיתנו לא יכל להישאר אדיש למקרה המצער, וגם הזמר אור בן ברוך, ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו שיר שהקדיש לה וגרם לנו לצמרמורות. בן ברוך כתב והקדיש לתמר - "השיר הזה נכתב אי שם בתקופת הקורונה על בחורה שהייתה קרובה אליי, הוא ישב במגירה שלי וההודעה על המוות שלך זיעזעה אותי ובו זמנית שלחה אותי אל השיר הזה. הוא מוקדש לך תמר היקרה".

 
תגובות