לא שוכח: אדיר גץ בסינגל חדש. פיני סילוק

לא שוכח: אדיר גץ בסינגל חדש

רגע לפני ראש השנה משחרר אדיר גץ סינגל וקליפ חדש שמכניס אותנו אל מסע חייו ומתחיל בדרך חדשה, אליה מגיע בצעדי ענק יחד עם מופע חדש

בתקופה עמוסה בקריירה המקצועית, רגע לפני החגים, מופע הענק וכמה שעות בודדות אחרי יום ההולדת שמסכם שנה מוצלחת ומלאת הישגים – אדיר גץ בוחר לעשות "ריסטארט" ופותח בפנינו דלת אל מסע שעבר. מילד מופנם, דרך הכדורגל והמוזיקה שהיו חלק ניכר מחייו ועד לאדם שניצב על הבמות היום, כזמר, יוצר ומלחין. כאשר את הסינגל החדש "אני זוכר" כתב והלחין גץ בעצמו ואף ליווה מוזיקלית בעזרת פסנתר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקליפ ששוחרר גם הוא היום (א'), מציג באופן רציף את דרכו של גץ, יחד עם סרטונים מתקופת "כוכב נולד", שם פרץ לפני קצת יותר מעשור ועד הבמות הגדולות והקהל. בנוסף למסע, בחר גץ להקדיש את השיר לזכרה ועילוי נשמתה של דניאל אסרף ז"ל ומצרף לו את השורה הבאה: "אני זוכר את הילדה ששרתי לה בבית החולים, היא ידעה שזה הסוף ורק ביקשה כמה שירים", שמדברת על המפגש בין השניים.

 

אדיר גץ זוכר בדיוק מאיפה הוא בא, הוא זוכר את הקהל, הילדות וגם את האהבה. מה שיוצר שיר מיוחד במינו שמספר גם על הכישלונות שמהם צמח וההופעה הראשונה. לסיכום, גץ הוא בדיוק מה שהמוזיקה הישראלית צריכה, שילוב של להיטים, יחד עם שירים נוגעים ללב ומרגשים.

תגיות
תגובות