מתוק כדבש: פלייליסט שירי הפופ המתוקים ביותר. צילום מסך מהקליפ

מתוק כדבש: פלייליסט שירי הפופ המתוקים ביותר

הנה עברה לה עוד שנה וראש השנה הגיע! אז בשביל שגם החג הזה יהיה הכי מתוק שיש סידרנו לכם את פלייליסט שירי הפופ המתוקים ביותר לשנה החדשה. שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה!

כך עברה לה במהירות עוד שנה וכבר הגענו אל ראש השנה. אז רגע לפני שנשב בארוחת החג ונאכל את הקינוחים הטעימים ועוגת הדבש, סידרנו לכם פלייליסט מתוק במיוחד!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ארטיק מסטיק - אגם בוחבוט
איך אפשר שלא להתחיל עם אחד השירים המתוקים במדינה, השיר נכתב בשנת 2016 והפך להיות אחד השירים המושמעים ביותר במדינה באותה התקופה. השיר נותן לנו קצת נחת מבית הספר לפני החג ולגמרי עושה לנו חשק לאכול ארטיק או מסטיק בים.

California Gurls - Katy Perry ft. Snoop Dog
את השיר הזה אי אפשר שלא להוסיף לרשימה הזו. השיר הראשון שעולה לנו בראש כשחושבים על שיר מתוק זה הוא. קליפ ורוד וחלומי, מלא בממתקים וסוכריות שיפתחו לכם את החג בצורה המתוקה ביותר. השיר היה אחד השירים המושמעים ביותר ברדיו באותה תקופה וקטף כמה מקומות ראשונים במצעדים עולמיים.

Fergalicious - Fergi
השיר שהפך בשנת 2019 לויראלי בטיקטוק, יכול להבטיח לנו שהוא המתוק ביותר. הקליפ ממוקם בעולם ממתקים קסום בהשראת הסרט "צ'ארלי בממלכת השוקולד" ומלווה גם בקטעי ראפ כיפיים המבוצעים על ידי וויל. איי. אמ.

 

Ice Cream - Blackpink & Selena Gomaz
עוד שיר מתוק שהיינו חייבים להוסיף הוא Ice Cream, השיר הוא שיתוף פעולה ראשון בין להקת הבנות הקוריאנית בלאק פינק והזמרת האמריקאית סלינה גומז. השיר נכתב על ידי סלינה גומז, אריאנה גרנדה, ויקטוריה מונה וטומי בראון ולגמרי שמענו אותו בטעם של עוד.

Lolipop - The Chordettes
השיר משנת 1958 הפך כבר ממזמן להיות המנון השירים המתוקים והאייקונים שיש. השיר נכתב על ידי בברלי רוס וג'וליוס דיקנסון ובוצע בידי "השרדוטס" ובידי "רונלד ורובי".השיר נחל הצלחה גדולה והגיע למקומות 2 ו3 במצעדים. שיר כיפי שגורם לנו לזמזם אותו גם שעות לאחרי השמיעה!

 
  1. Bubblegum bitch - marina and the diamonds

ונסיים עם עוד שיר מתוק במיוחד שפורסם בשנת 2012 והיה מצליח מאוד באותה התקופה ואפילו חזר לתודעתנו בזמן האחרון והתפרסם שוב בסרטוני ה-pov (נקודת מבט) בטיקטוק. השיר הזה הוא לגמרי אחד השירים הכיפיים לפתוח איתם את החג.

 
תגובות